Ja idd en helemaal geen symptonen meer.... pfff enkel soms wat steken in onderbuik en rug maar dan heel soms
Zonet geknuffeld, 2 dagen nadat de ovu iets donkerder was voor 1 keer... Ik heb eisprong altijd 2 dagen na positieve ovulatietest Dus mocht die ongein toch mijn eisprong betekenen zitten we goed... Maar denk het niet , maar gewoon voor de zekerheid toch gelukt. Jeetje... het duurt me allemaal wel errrug lang hoor Normaal zou ik al bijna de 2e eisprong hebben.. Minder kansen dus
Ik snap je helemaal Maar inderdaad gewoon lekker doen voor alle zekerheid, en gezelligheid natuurlijk
Vandaag action test negatief terug GaNiet meer testen en dinsdag of woensdag nog is testen en als die terug negatief is ga ik denk ik naar de huisarts!
@Bloempje10 Dat je bv dmv ovu testen je ei hebt gevonden maar dat tien uiteindelijk niet in gesprongen. Lees je wel eens... dat je dan na de piek nog een piek krijgt. En dan sla je dus in feite een cycli over. En dan zou je nu nog niet overtijd hoeven zijn. Even gesproken na wat ik wel eens lees hoor. Verstand ervan heb ik ook niet.
Zolang je dus geen menstruatie gehad hebt heb je of een veel latere eisprong gehad en is je NOD veel later deze ronde of er moet nog steeds een eisprong aankomen, heeft je lichaam het geprobeerd maar lukte dit niet. Menstruatie kan pas beginnen als er een eisprong is geweest.