NOD- lijst 13 t/m 19 december 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalaatje90, 15 nov 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hoi! En hoe gaat het met jou en de zwangerschap ?
    Ook al zicht op een 1e echo of ?
     
  2. xxdooxx

    xxdooxx Actief lid

    30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Gaat goed hier. Wel zere borsten en soms een vlaag misselijkheid. Voel me verder niet anders dan anders eigenlijk.
    Ik heb dinsdag de intake bij de verloskundige. Dan maken we daar een afspraak voor een 1e echo. Duurt nog zoooo lang! Al las ik wel op hun website dat als je al eens een miskraam hebt gehad je een echo met 8 weken kan krijgen dus daar hoop ik nu op. Dan hoef ik nog maar 2 weken te wachten. Anders zal de 1ste echo ook gelijk de termijnecho zijn tussen de 10 en 12 weken.
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja ik lees overal dat het een hel is he het wachten op die eerste echo...
    Hangt veel vanaf in elk geval.
    Wel fijn dat je je verder goed voelt en niet “ziek” dat je niet kan functioneren.
    En ja dinsdag is het al zo, al voor jullie natuurlijk nog een eind weg...
    Ik duim voor een super echo voor jullie :thumup:
     
    xxdooxx vindt dit leuk.
  4. xxdooxx

    xxdooxx Actief lid

    30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Ja die eerste weken duurt zooo lang. Eigenlijk net zoals het moment na de eisprong tot testen. Duurt ook zooo lang.
    Gelukkig zaten de feestdagen er wel tussen daardoor wel veel te doen en vloog de tijd toch wat sneller om.
    Lief dat je duimt voor een super echo! :)

    Hoe gaat het verder met jou? Ik las dat je nu moet wachten tot maart?
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    He bah ja o_O wij hebben wel 15/1/19 de intake van IVF
    Maar zoals we begrepen hebben mogen we pas starten in maart.
    Ik hoop tijdens de intake dat we kunnen vragen of het iets eerder kan, maar hou rekening met niet.
    Ik hoop stiekem dat er nog een paar zwanger raakt intussen of ja een heleboel en dat wij dan opschuiven.
    Anders zit er niets anders op dan wachten helaas... als het eerst maar de 15e is geweest, dan ben je er tenminste weer mee bezig :cool:
     
  6. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Hoe gaat het bij jou Meis?
    Al bijna echo?

    Edit lees hierboven al je hele verhaal
     
    xxdooxx vindt dit leuk.
  7. xxdooxx

    xxdooxx Actief lid

    30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Oh je moet wachten tot maart omdat het eerder gewoon vol zit met andere mensen? Dus als die zwanger zijn schuift het op en zou je eerder kunnen?
    Tja laat het maar gauw de 15de dan zijn, ben je er inderdaad weer mee bezig en weet je ook precies waar je aan toe bent enzo! En dan na 15 januari is het nog maar 6 weken tot maart. Klinkt zo nog maar heel kort.
     
  8. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja het zh heeft een wachtlijst van 6 maand op de ivf helaas. Is erg druk neem ik dan maar aan. Ja ik was ten tijde iui ook ingeschreven bij ivf om de wachttijd te korten. Maar als ik zwanger was geraakt van de iui had iemand anders op mijn plekje van ivf kunnen komen. Zo werkt dat geloof ik een beetje.

    Jaah haha een hele goeie van jou ! 6 weken vanaf 15e klinkt idd vele malen korter. Die hou ik er in thnx :) :thumup:
     
    xxdooxx vindt dit leuk.
  9. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    @Lisa890 weet niet of je behoefte hebt om het hier te delen, maar hoe gaat het nu met je? Ik denk aan je, knuffel!
     
  10. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Lief dat je eraan denkt Maarr :) Ik zit op een rollercoaster hier. Gisteren opnieuw echo gehad, het vruchtzakje was goed gegroeid volgens schema maar het was nog steeds leeg. De gynae heeft mij pilletjes meegegeven om het af te drijven maar ik voel me hier absoluut niet goed bij. Ik weet niet waarom maar ik heb een gevoel dat het nog kan veranderen, is het valse hoop misschien ik weet het niet maar ik wacht het voorlopig nog af.. Ik lees zoveel verhalen dat er uiteindelijk toch een hartje te horen is, maar evengoed veel verhalen waar het toch misloopt.. Maar het feit dat het vruchtzakje gegroeid is doet me twijfelen of er volgende week niets in zal te zien zijn.. Ik ga dus nog een heel onzekere week in..
    Intussen volop kwaaltjes plots dus dat maakt het nog erger vind ik pff..
    Hoe gaat het met jou intussen?
     
  11. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Wow meissie inderdaad een rollercoaster.
    Ik snap heel erg goed dat je twijfelt en dat je toch nog even wilt wachten, doe je het wel is het zo definitief en weet je zeker dat het einde verhaal is.
    Poeh dapper besluit, maar zoals ik al zeg ik begrijp het heel goed.
    Veel sterkte, succes met wachten deze week
    En ooooh wat hoop ik op een wonder!
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  12. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dankjewel, ik hoop hier ook met heel mijn hart dat er toch iets aan het groeien is daarbinnen..
    Mijn gevoel zegt dat het nog kan, maar dat is vrees ik de valse hoop die de overhand neemt nu. Ik hou jullie in elk geval op de hoogte :)
     
    myka27 vindt dit leuk.
  13. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    Aah meid inderdaad een rollercoaster :(
    Ik begrijp hoe slopend dit voor jullie is. Luister vooral naar je eigen gevoel en laat je niet afschepen. Ik duim heel hard voor een wondertje!
     
  14. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Inmiddels ben ik met cytotec gestart.. Mijn hcg waarden van gisteren waren niet goed, opnieuw een veel te trage stijging. Na overleg met de gynae en mijn man dus toch maar al de miskraam ingezet... Het bloeden is nu al gestart. Heb best veel pijn nu, hopelijk wordt het niet erger want ik heb nog maar 4 pilletjes van de 12 gestoken..
    Ik ben ook erg benieuwd naar hoe mijn cyclus opnieuw op gang zal raken hierna.. Ik bestel alvast een nieuwe voorraad ovulatietesten.
    Vind het echt rot dat het zo moest gaan... Maar ik troost me met de gedachte dat het gewoon niet mocht zijn, dat er iets mis zat. En dan weet ik het liever nu dan verder in de zwangerschap.
    Ik hoop dat het snel opnieuw raak mag zijn met een plakkertje dan...
    En ik blijf natuurlijk ook hopen dat het voor iedereen hier snel raak mag zijn.
    Misschien tot in een volgende nod groepje..
     
  15. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ooh lieverd toch :(
    Wat klinkt je nu sterk
    Heel veel sterkte en dan hopelijk snel dat plakkertje voor jullie
     
  16. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    @Lisa890 wat naar & verdrietig :(
    Hoe gaat het nu met de pijn en het bloeden? Veel sterkte en kracht gewenst, hopelijk mag jullie wens voor een plakker snel in vervulling gaan
     

Deel Deze Pagina