NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door JosjeM, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturfrisk

23 jun 2018
    61
    34
    18
    Vrouw
    Frustrerend zeg! Heb je dat vaker gehad of is het echt een pechronde?

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    In het begin heb ik dit vaker gehad, maar dat was omdat ik na zoveel jaren terug de mmm in ging en de artsen voorzichtig wilden beginnen met de dosering. Dus dat duurde zeker een poos ja.
    Afgelopen 3 keren ging het heel vlotjes dus ik denk dat het gewoon pech is.

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

13 juli (2)
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM)
    Naturfrisk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 met IUI

14 juli (3)
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12
    Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1

15 juli (0)

16 juli (0)

17 juli (1)
    rrbaby, 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde

18 juli (3)
    Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde 30+, (MMM)
    Brenda028, 30 jaar, 2de kind, ronde 2

19 juli (3)
    Daphne85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam
    MamaCindy2016, 27 jaar, 2e kindje, ronde 12
    MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11

NOD onbekend (1)
    Vlinder2016, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

Totaal: 13

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]

4. Naturfrisk

23 jun 2018
    61
    34
    18
    Vrouw
    Ik ga meeduimen dat het met een nieuwe dosering toch snel op gang komt! Hoe lang duurt het meestal om je eitjes te laten groeien?

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    @Waterlelie81 wat balen zeg :( Je mag gewoon hier mee blijven kletsen als je dat wilt hoor. Deze lijst is goed bij te houden.

Zelf reageer ik iets minder, genieten van het mooie weer en het gevoel dat het toch niet raak is.
    Mijn temperatuur doet ook raar trouwens, wordt niet echt heel hoog. Alleen op 3 dpo en denk 5 dpo gele lichaamsdip.

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @JosjeM dat is lief. Ik baal er van, dit lijstje is zo makkelijk bij te houden. Dat is fijn.

Wat naar dat je al geen goed gevoel over deze ronde hebt :(
    Hopelijk heb je het toch mis meis..
    Ik geniet ook enorm van het weer :)
    Zo lekker dat het we nu ook zomer hebben in ons kikkerlandje, we hoeven bijna daarvoor niet op vakantie :roflmao:

@Naturfrisk, weet ik niet precies maar zodra er een dominant is vanaf 14 mm dan kan het eiblaasje met 2 mm per dag gaan groeien.
    Ik hoop dat m’n oestradiol waarde omhoog is gegaan en dat ik nog even een zetje nodig heb.

7. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Och jee meiden weer een paar niet positieve berichten. Wat balen en sterkte! Ik hoop dat er toch wat eitjes groeien en dat negatieve gevoelens toch onjuist blijken te zijn en we straks allemaal 2 mooie roze strepen hebben

Heerlijk hè dat mooie weer! Ik ben vandaag vrij voor mijn zoontje, maar de andere dagen werk ik gewoon. Werken jullie ook? En hoe veel? Ik werk 4 dagen per week

Mijn ovulatie testen werken ook nog niet echt mee. Volgens de fertility friend zou vandaag mijn ovulatie moeten zijn. Zaterdag begonnen met testen maar ze lopen amper op. Test 2x per dag. Zal straks even een foto maken dan kunnen jullie mee kijken. Er was iemand net met ook een foto van ovulatie testen. Of je piek al voorbij is ligt aan de lengte van je cyclus. Als die gewoon 28 dagen is verwacht ik dat het al voorbij is maar bij een langere cyclus dan komt het nog en zou ik door testen.
    Ik maak zo even een foto voor jullie!

8. Naturfrisk

23 jun 2018
    61
    34
    18
    Vrouw
    @Waterlelie81 succes! Gezellig als je hier blijft natuurlijk :)

@JosjeM vervelend dat je er geen goed gevoel bij hebt :( Hopelijk helpt het mooie weer om je af te leiden! Ik heb geen ervaring met temperatuurcurves maar is het niet voldoende dat hij nog boven je basislijn zit? Misschien zijn komende dagen beter?

9. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    En de beloofde foto (laatste test is net gedaan dus die moet nog indrogen)

Bijgevoegde bestanden:

10. rrbaby

rrbaby Lid

26 mei 2018
    80
    115
    33
    Vrouw
    Klopt! Ik ben zelf ook te laat begonnen met testenmaar hebben het al iedere dag gedaan tot nu toe :p
    Testjes kwamen gisteren pas binnen.
    En over t streepje... is nu donkerder dan vanmorgen hahah
    Doordat ik zo laat ben begonnen met testen weet ik natuurlijk niet hoe de streepjes eerder zouden zijn...

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lastig te zien @Brenda028 . De strepen lijken steeds hetzelfde. Maar ik ben geen ovu test pro dus als iemand anders er zinnigs over kan zeggen..
    Leuk dat je het vraagt over werk.
    Ik werk maandag en dinsdag als tandartsassistente. Ik werk voornamelijk in de behandelkamer en regel alles voor de tandarts en dat alles wordt klaargezet en schoongemaakt. Zijn wel erg lange dagen van 07:30 tot 17:30 maar daarna de rest van de week heerlijk vrij :)
    Mijn vriend is advocaat, totaal anders en lijkt mij super saai en stoffig maar wel lekker veel werk hier in Amsterdam ;):D

Vind het ook wel leuk om te horen wat jullie doen :)

Flamingooo vindt dit leuk.
  12. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Foutje!

13. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik werk 4 dagen van 9 uur bij een semi-overheidsinstelling als juridisch medewerker. Ik werk van 6:45 tot 16:15. Heb daarnaast ook nog reistijd, in de ochtend is dat gemiddeld 35 minuten en op de terugweg 45-60 minuten. Als er een kindje mag komen, dan is het plan om 3 dagen van 9 uur te gaan werken.

Leuke vraag! En leuk om te weten wat iedereen doet hihi. :p @Brenda028 en wat doe jij?

Flamingooo vindt dit leuk.
  14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik mag door met gonal f 175eh. Ik heb geen eisprong ofzo gehad in de tussentijd en de waarde was prima. Ik krijg maandagochtend opnieuw een meting. Er is nog hoop :)

Patience80 en Naturfrisk vinden dit leuk.
  15. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Fijn dat er nog hoop is!!!

Ik ben zo zenuwachtig en nieuwsgierig, ben echt niet goed in wachten. Nu misschien 4 dpo? En mijn geduld raakt al op

Waterlelie81 vindt dit leuk.
  16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Lentezon18 :roflmao: nu al :D
    Je moet nog zeker een week geduld hebben. Ik vind altijd de twee week het ergste. Ook omdat ik dan zo gefocust ben op elk dingetje :D

17. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Leuk om te horen wat jullie doen! Ik werk in het recruitment, dus haha dit was ook weer een echte recruitersvraag die zijn daar nieuwsgierig naar. Maar vooral ook naar de hoe combineer je het met een kindje / potentieel kindje.
    Toen onze zoon geboren is ben ik van 40 uur naar 32 uur gegaan. Heel fijn! Misschien als er een 2e komt dat ik wel naar 28 zou willen

@Waterlelie81 voor mijn gevoel blijven ze inderdaad ook gelijk. Ik blijf gewoon door testen en manlief en ik maken het om de dag gezellig samen :roflmao:

JosjeM en Flamingooo vinden dit leuk.
  18. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Oh oh sorry meiden. Was het clubje helemaal uit het oog verloren.
    Ik zit ondertussen weer op het wachtbankje. :)

Lentezon18 vindt dit leuk.
  19. samendelen

18 jun 2018
    21
    31
    13
    Vrouw
    gisteren positieve ovutest gehad.. Nu duimen. :thumup::thumup::thumup::thumup:

Bijgevoegde bestanden:

• benen.jpg
      benen.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,7 KB
      Weergaven:
      57
    Patience80, bonita09, Naturfrisk en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

You made my day met deze foto!!!
    :roflmao::roflmao::roflmao:

samendelen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina