Nee, ik kijk eerst even hoe mijn temperatuur maandag is. Dan ben ik 12 dpo, meestal zet dan de daling al wel in. Aan de hand daar van bepaal ik of ik nog een testje waag. Alleen vind ik 's morgens vroeg testen voordat ik naar het werk moet niet zo fijn.
Oh ja snap je helemaal haha. Heel herkenbaar . Wel balen dat hij negatief is . Hier inderdaad niet echt een idee. Cycli na de bevalling zijn: eerste heel lang ivm borstvoeding haha en daarna: 31-28-27-30. Nu op CD18 en had voor de bevalling een LF van 10/11 dgn. We hebben maar gewoon braaf regelmatig seks. Zag woensdag wel twee ooievaars vliegen dus wie weet mag ik gewoon op t wachtbankje
Ik test maar rustig door inderdaad. Ben na de geboorte van onze zoon niet meer aan de anticonceptie gegaan en heb een extreem regelmatige cyclus van 28 dagen. Dus officieel zou mijn eisprong geweest moeten zijn maar ik test nog tot en met zondag door. Daarna geef ik het op. Heb net nog even weer een test gedaan in de hoop dat het positief of in ieder geval een donkerder streepje is. In ieder geval maken we het al 1,5 week nu om de avond gezellig dus missen zullen we het niet haha
Maar.... maar... welke test heb je gebruikt? Lang niet bij alle testen zie je voorgedrukte streepjes dus misschien wel goed nieuws?? De Kruidvat 2v5 bijvoorbeeld blijft bij mij altijd Omo wit als het niet raak is dus als het die was...?
Ik heb de sensibaby van sensitest gebruikt. Overigens kan ik een winkel beginnen met mijn verzameling zwangerschapstesten. Wilde nu geen dure test gebruiken en pas als ik echt wat zou zien de predictor of kv erbij pakken. Ik hoop dat jij gauw je ei vindt!
Haha, lijkt me heel frustrerend om het niet exact te weten. Wel wat aan je slijmverlies gemerkt of ook daar niet opgelet? Ik hoop dat de ooievaars een voorbode zijn, dat zou leuk zijn!
Zou het dan toch nog komen? Dit is woensdag donderdag en vandaag... (nr 6 is van woensdag, 7 ook maar die is kwijt. 8&9 van gisteren, 10 van vanochtend en 11 van een uurtje geleden)
Leuk om te Lexen wat jullie doen! Ik werk als vertrouwen persoon bij een organisatie die zich inzetten voor de kwetsbare in de maatschappij. Laatste tijd zit ik voornamelijk in gezinnen, denk aan jonge moeder die bijv net in NL zijn dat ben ik ook bij de bevalling etc het gehele proces, maar ook ben ik bijv deze week bij een spoed overleg geweest van de raad vab de kinderbescherming betreft een “zorgelijke situatie” het doel is om de moeder zo goed mogelijk te begeleiden zodat de kinderen met onze hulp thuis kunnen blijven wonen. Ik werk gemiddeld 20 uur maar het kan zijn dat ik avonden of overdag werk. Wanneer een moeder bevalt ben ik natuurlijk ook in de nacht er gewoon bij
De eerste week hebben we (bijna) overleefd . Ik weet niet goed of ik nu uit moet gaan van de dag van pregnyl of van de iui. Normaal krijg ik 2 weken na de pregnyl al de ms of zelfs eerder. De eerste week gaat altijd wel redelijk. Maar de tweede week vindt ik altijd killing maar ik ben vast niet de enige hihi
NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018 13 juli (2) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Naturfrisk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 met IUI 14 juli (4) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6 Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lizzy02, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 15 juli (1) Meisje1987, 31 jaar, 2de kindje, ontelbare ronde (MMM) 16 juli (2) MamaCindy2016, 27 jaar, 2e kindje, ronde 12 Elinetjeee 22jaar 1e kindje 1e ronde 17 juli (1) rrbaby, 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde 18 juli (3) Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde 30+, (MMM) Brenda028, 30 jaar, 2de kind, ronde 2 19 juli (2) Daphne85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 NOD onbekend (1) Vlinder2016, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 15 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum maar sluit me graag bij jullie aan. Nog een weekje wachten, toch weer spannend iedere maand.
NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018 13 juli (2) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Naturfrisk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 met IUI 14 juli (4) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6 Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lizzy02, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 15 juli (1) Meisje1987, 31 jaar, 2de kindje, ontelbare ronde (MMM) 16 juli (2) MamaCindy2016, 27 jaar, 2e kindje, ronde 12 Elinetjeee 22jaar 1e kindje 1e ronde 17 juli (2) rrbaby, 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde AprilM, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde 18 juli (3) Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde 30+, (MMM) Brenda028, 30 jaar, 2de kind, ronde 2 19 juli (2) Daphne85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 NOD onbekend (1) Vlinder2016, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 16 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Hallo allemaal! Ik zou ook graag mee willen schrijven. Over mij: februari gestopt met de pil, lange cyclus (36-37 dagen). Deze maand eerste poging.
Gevonden!! Op de foto de test van gisteravond en die van zojuist. Wij maken het morgenochtend gezellig
NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018 13 juli (2) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Naturfrisk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 met IUI 14 juli (5) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6 Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lizzy02, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 juli (1) Meisje1987, 31 jaar, 2de kindje, ontelbare ronde (MMM) 16 juli (2) MamaCindy2016, 27 jaar, 2e kindje, ronde 12 Elinetjeee 22jaar 1e kindje 1e ronde 17 juli (1) rrbaby, 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde AprilM, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde 18 juli (3) Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde 30+, (MMM) Brenda028, 30 jaar, 2de kind, ronde 2 19 juli (2) Daphne85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 NOD onbekend (1) Vlinder2016, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 17 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hi meiden, ik sluit me ook graag aan. Ik heb inmiddels een hele actieve tweejarige rondstuiteren en we zijn als gezin toe aan een nieuw klein wondertje. Deze maand onze eerste poging.
Ik heb getest, witter dan wit. Voel me echt dom nu. Maar ik troost mezelf met de gedachte dat april en mei nog mooiere maanden zijn om te bevallen