Vervelend patience Zeker weten dat het geen innestelingsbloeding is? Deze groep heeft wel echt veel pech of niet. Ik zie mijn kansen op een zwangerschap ook heel klein in hoor, maar dat geeft ook helemaal niets. Ik begin net en zoveel van jullie zijn al zo lang bezig. Ik hoop dat we toch een paar vrouwen mogen feliciteren !
NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018 13 juli (2) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Naturfrisk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 met IUI 14 juli (5) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6 Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lizzy02, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 juli (1) Meisje1987, 31 jaar, 2de kindje, ontelbare ronde (MMM) 16 juli (2) MamaCindy2016, 27 jaar, 2e kindje, ronde 12 Elinetjeee 22jaar 1e kindje 1e ronde 17 juli (2) rrbaby, 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde AprilM, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde 18 juli (5) Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde 30+, (MMM) Brenda028, 30 jaar, 2de kind, ronde 2 CJK, 27 jaar, 1e kind, ronde 23 NienT, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 19 juli (4) Daphne85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Wish1987, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 (MMM) Ikkedenise, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 NOD onbekend of buiten de lijst (2) Vlinder2016, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Indiigo, 26 jaar, 3e kindje, ronde ? Totaal: 23 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Ik heb geprobeerd de lijst weer up to date te maken maar volgens mij staan heel veel dames er überhaupt niet op...? Knuffels voor de meiden die ongesteld zijn geworden of een negatieve test hebben. Altijd verdrietig . Hier voel ik me eigenlijk extreem relaxed. Heel raar. Inmiddels wel testen in huis omdat de predictors weer te bestellen zijn bij de op=op. Heb me voorgenomen om zondagochtend een testje te wagen. Veel te vroeg denk ik maar kan me toch niet inhouden nu ik ze in huis heb
NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018 13 juli (2) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Naturfrisk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 met IUI 14 juli (5) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lizzy02, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 juli (1) Meisje1987, 31 jaar, 2de kindje, ontelbare ronde (MMM) 16 juli (2) MamaCindy2016, 27 jaar, 2e kindje, ronde 12 Elinetjeee 22jaar 1e kindje 1e ronde 17 juli (2) rrbaby, 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde AprilM, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde 18 juli (5) Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde 30+, (MMM) Brenda028, 30 jaar, 2de kind, ronde 2 CJK, 27 jaar, 1e kind, ronde 23 NienT, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 19 juli (4) Daphne85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Wish1987, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 (MMM) Ikkedenise, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 NOD onbekend of buiten de lijst (2) Vlinder2016, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Indiigo, 26 jaar, 3e kindje, ronde ? Totaal: 22 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Ja vreselijk. Hier wordt ik tot nu toe 10-14 dagen na pregnyl ongesteld. Volgens de arts is mijn ei 36 uur erna ongeveer dus dan zou het 8-12 dagen na ei zijn. Had al aangegeven dat het te vroeg zou zijn. Maar ze wilde het nog een keer afwachten voordat ze me er wat voor zouden geven. Ja bah rugpijn en knallende hoofdpijn bah. Als het dan toch moet komen laat maar komen. @Patience80 ah nee wat balen ook al zo een vervelende cyclus.
Hoi meiden, Ik lees al even mee maar vroeg me af of ik ook mee kon kletsen hier? Ik kom van het NOD clubje van vorige week af omdat ik dacht dat ik toen mijn NOD had ( 8 juli ) maar nog niks te bekennen en imiddels ook al een negatieve test in de pocket. Mijn cyclus is zeer onregelmatig, de afgelopen maanden was het 39, 29, 43, 34 geen peil op te trekken dus en heb het gevoel dat het deze maand om deze reden waarschijnlijk toch niet raak is omdat we op het verkeerde moment hebben geklust en in de week erna nog maar 1 keer hebben geklust terwijl het er nu naar uitziet dat ik toen mijn eisprong moet hebben gehad! Maarja ergens toch weer hoop hebben dat het misschien toch gelukt is door die ene keer We gebruiken nog geen ovu testen omdat ik dan helemaal bang ben dat ik er teveel mee bezig ga zijn.. maar wellicht toch maar eens overwegen, Daarbij komt dat ik vrij snel na de eisprong pijn in de onderbuik en gevoelige borsten krijg en ik weet dat ik dit iedere maand heb alleen het zorgt toch iedere keer weer voor gemengde gevoelens. Ook sinds 3 dagen een schimmelinfectie te pakken, erg fijn Ik zet mijn NOD nu in op 17 juli ( bah! Nog een hele week ) Mocht ik het dan nog niet zijn dan ga ik stiekimpjes hopen. success iedereen, ik hoop dat voor ons allen onze dromen maar fijn uit mogen komen
NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018 13 juli (2) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Naturfrisk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 met IUI 14 juli (5) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lizzy02, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 juli (1) Meisje1987, 31 jaar, 2de kindje, ontelbare ronde (MMM) 16 juli (2) MamaCindy2016, 27 jaar, 2e kindje, ronde 12 Elinetjeee 22jaar 1e kindje 1e ronde 17 juli (2) rrbaby, 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde AprilM, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde 18 juli (5) Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde 30+, (MMM) Brenda028, 30 jaar, 2de kind, ronde 2 CJK, 27 jaar, 1e kind, ronde 23 NienT, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 19 juli (4) Daphne85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Wish1987, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 (MMM) Ikkedenise, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 NOD onbekend of buiten de lijst (3) Vlinder2016, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Indiigo, 26 jaar, 3e kindje, ronde ? Nerveusje, 29 jaar, 1e kindje ronde ? Totaal: 24 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Oeps, wat doe ik hier verkeerd? Ik zie geen kleurtjes meer, sorry! dit is voor het eerst dat ik dit doe
Getsie, niet leuk Patience80. Op naar een nieuwe ronde! Welkom Nerveusje! Lastig hé die wisselende cyclussen. Ik had dat voordat ik mijn dochtertje kreeg ook, de ene maand 46 dagen, de andere nog geen 23, en dan weer 35, was geen kaas van te maken. Maar toch gewoon zwanger geworden van een mooie gezonde meid. Ovulatie testjes kan wel handig zijn, maar het is mij ook zonder gelukt hoor. Wanneer denk je je eisprong gehad te hebben? Ik wacht nog maar eventjes braaf. Ik heb met mijn man afgesproken te wachten tot komende maandag.
Dikke knuffel voor alle ongestelde meiden en negatief testende meiden. Hopelijk kunnen we nog iemand feliciteren. @Nerveusje Ik ben ook een keer 2,5 week overtijd geweest. Tig negatieve testen en bezoekje aan de huisarts verder brak het eindelijk door. Mega frustrerend.. Ik wacht rustig af. Heb af en toe een zwaar gevoel in m’n onderbuik, soms ook lichte menstruatiepijn. Moe (maar dat kan ook door drukke dagen komen (weekenden avonddiensten en gister en vandaag al weer ochtenddiensten). En m’n borsten zijn mega gevoelig, voelt zelfs als lichte stuwing. Mijn man heeft gisteren de ‘baby in wording’ nog even vriendelijk gevraagd of ze (oké blijkbaar heeft ie er een meisje van gemaakt..) wil blijven plakken. Ik zit nu op 8 dpo. Ben benieuwd of mijn lichaam me weer voor de gek houdt, of dat ‘ze’ naar papa luisterd en blijft plakken.
Ik zit nu op 9 dpo. Had me voorgenomen om pas zaterdagochtend te gaan testen maar op de 1 of andere manier krijg ik iedere maand rond 10 dpo ineens een gigantische drang om te testen en het dan ook echt MOET doen... Zeker op de dagen dat ik vrij ben. Nog wit natuurlijk, al had ik ook niet echt iets anders verwacht met 9 dpo. Vanmorgen wel een lichte bloeding gehad. Hopelijk de innesteling en anders zal mijn menstruatie met een paar dagen wel doorkomen. Menstruatie vaak op 12 dpo maar wil nog wel eens afwijken en eerder komen. De enige periode dat ik tussentijds bloedverlies had had ik op 13 dpo ook een hele lichte positieve test, die werd alleen niet donkerder en op 16 dpo werd ik alsnog ongesteld. We houden nog hoop, nog een paar dagen afwachten. Als het deze ronde niet raak is mag ik een afspraak maken voor een HSG. Echo en bloedonderzoeken al gehad maar daaruit bleek dat alles goed was. Als uit de HSG ook niks blijkt moeten we nog 3 maanden wachten en kunnen daarna met iui starten. In ieder geval nog 4 kansen om natuurlijk zwanger te worden
Hoi hoop28, Ik doe met je mee, wil in ieder geval wachten tot maandag of dinsdag! Ik dacht eerst dat ik deze op rond 24 juni had gezien mijn afscheiding, maar daar kan ik voortaan ook niet meer vanuit gaan het klopt dus niet, waarschijnlijk is dit een week later geweest dus rond 1 juli. toen een aantal dagen flinke last van buikpijn gehad ook..echter hebben we toen maar 1 keer geklust dus durf er niet van te dromen dat het gelukt is.
Oh ook al zo spannend !ik ga voor je duimen, 9 dpo innesteling is hartstikke goed mogelijk. Ja 10 dpo testen .. Het is ook moeilijk om te wachten hé? Je wilt het gewoon NU weten
Ja echt NU inderdaad haha.. terwijl als je het weet zit je nog steeds in spanning of je niet alsnog toch ongesteld wordt. Hopelijk lukt het nu om tot zaterdag te wachten
Gezellig! En blijft het nog even spannend! Als een van ons twee niet tussen nu en een paar dagen flink gaat bloeden. Ach je hebt mensen die raken ondanks pil en condoom nog zwanger. En je hebt mensen, die doen alles goed en ze hebben continue pech. Zwanger worden lijkt wel een hogere wiskunde. Hopen dat deze zomer veel vrouwen gelukkig gaat maken!
Pfff ik ken mijn eigen lichaam niet meer. Langzaam wordt ik lichtelijk nerveus. Nu ik dit typ alweer een minuut verder op dag dpo haha. Dus 12dpo inmiddels. Heb al de hele dag hoofdpijn. Voel krampen ect. Af en toe pijnlijke borsten. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Late innesteling? Zal natuurlijk niet. Pfff wordt echt gek van mezelf. Vandaag een test gedaan van sensitest. Ik kon het niet laten. Maar helaas Omo wit. Dus of het er echt van gaat komen. Als ik uitga van de pregnyl zou ik vandaag of morgen mijn menstruatie moeten krijgen. Dan kloppen de kwaaltjes helaas wel. Succes dames van de beginnende lijst!!!
Hay dames Ik vrees dat ik ongesteld ga worden Pijnlijke borsten met opgezette klieren, en buikpijn echt balen
Meiden waar blijven die positieve testen... ? Morgen is al de eerste datum van de lijst en we hebben gewoon nog niet een zwangere.