Gefeliciteerd Indiigo!! Bloeding heeft zich aangehouden maar is veel minder dan ik normaal heb als ik ongesteld ben. Dat terwijl het bloeden donderdagavond al is begonnen, meestal na een halve of hele dag breekt mijn menstruatie dan ook wel flink door. Ik kan nu met mini tampons 4-5 uur doen en dan nog met wisselen zit het niet eens vol. Het verschilt ook, ene keer zit er wat meer bloed op en de andere keer bijna niks.... Heb ook helemaal geen last van krampen en heb vaak de eerste dagen dat ik ongesteld ben dat ik heel down/chagrijnig ben en dat heb ik nu ook niet.
Gefeliciteerd Indiigo! Hier voel ik me vandaag echt heel gek, beetje onbestemd gevoel, ik haal me in mn hoofd dat ik dat bij mijn dochter ook had rond deze cyclusdagen... maar misschien is het de warmte. Mijn man zegt; als dat zo is heb ik echt superzaad hahaha. Bij alle zwangerschappen (ondanks dat ze niet allemaal goed gingen) was het de eerste keer raak... ik ben benieuwd of ik geduld genoeg heb om te wachten tot NOD
Ik heb de 18e pas mijn NOD, maar heb vandaag veel bruinverlies en buikpijn... Ben bang dat ik weer ongesteld ga worden
Ik heb ook wel eens zo’n lichte menstruatie gehad. Dacht dan ook van nou was dit het? Ik voel me vandaag helemaal raar. Werd wakker met hoofdpijn, gedurende de dag menstruatie pijn heel laag in mijn buik, zeurende borsten en moe... Kan me niet herinneren dat ik zo veel klachten had bij m’n dochter. Ik zeg nog steeds tegen mezelf dat ik vast gewoon ongesteld wordt morgen of maandag. Maarja ik blijf toch hopen na zon dag als vandaag. Het is hier nog niet zo warm, dus daar kan het niet van komen. Gooi d’r morgenochtend maar een testje tegenaan. Ik ken m’n lichaam namelijk niet zo..
Mijn bestelde testen zijn binnen! Morgenochtend testen, al is het wel een aantal dagen voor NOD maar wie weet
Spannend allemaal! Hoop dat iedereen goed nieuws krijgt. Ik zit inmiddels op 3 dagen na nod. Nog steeds veel afscheiding en sinds mijn nod een temp van 37.4 en vandaag zelfs 37.7... Afwachten maar weer.
Ik heb dinsdag mijn nod maar ik had vanmorgen zowaar een tuurtest. Het is op de kop af drie jaar geleden dat we voor een brusje begonnen en ik had er eigenlijk al niet meer op gerekend.
Oh jeetje wat spannend! Overmorgen nog eens testen? Ik duim voor je! Wat een lange tijd van proberen zeg!!
Ik bedoel natuurlijk dat ik snap dat je er niet meer op hebt gerekend, hopelijk mooi oplopende testen voor jou!
Hahaha ik snap het. Dank je. Het is best wel spannend ineens. Maandag test ik denk ik weer, dan moet het duidelijker zijn.
@Mammamuis spannend!! Hopelijk lopen de testen mooi op @Vlindertje95 Klinkt nog veelbelovend! Misschien maakt je lichaam langzaam HCG aan
Yeah eindelijk wat roze in deze lijst! Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn! Vandaag nog testers? Ik heb mezelf kunnen bedwingen en snel doorgespoeld haha.
Yup hier een negatieve om 4:45 uur. Ben me sinds dien geestelijk aan het voorbereiden op jaar 2... Bah ben dr zat van.....
Superstom... ik heb getest... wit! Nu moet ik nieuwe testen gaan halen of gewoon wachten tot ik ongesteld word of niet