NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door JosjeM, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Nog maar even afwachten dan! Ben benieuwd.

2. Suir

Suir Actief lid

15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

3. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd Indiigo!!

Bloeding heeft zich aangehouden maar is veel minder dan ik normaal heb als ik ongesteld ben. Dat terwijl het bloeden donderdagavond al is begonnen, meestal na een halve of hele dag breekt mijn menstruatie dan ook wel flink door. Ik kan nu met mini tampons 4-5 uur doen en dan nog met wisselen zit het niet eens vol. Het verschilt ook, ene keer zit er wat meer bloed op en de andere keer bijna niks.... Heb ook helemaal geen last van krampen en heb vaak de eerste dagen dat ik ongesteld ben dat ik heel down/chagrijnig ben en dat heb ik nu ook niet.

4. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Gefeliciteerd Indiigo!

Hier voel ik me vandaag echt heel gek, beetje onbestemd gevoel, ik haal me in mn hoofd dat ik dat bij mijn dochter ook had rond deze cyclusdagen... maar misschien is het de warmte. Mijn man zegt; als dat zo is heb ik echt superzaad hahaha. Bij alle zwangerschappen (ondanks dat ze niet allemaal goed gingen) was het de eerste keer raak...
    ik ben benieuwd of ik geduld genoeg heb om te wachten tot NOD

MamaCindy2016 vindt dit leuk.
  5. CJK

CJK Lid

28 jun 2018
    20
    7
    3
    Vrouw
    Ik heb de 18e pas mijn NOD, maar heb vandaag veel bruinverlies en buikpijn... Ben bang dat ik weer ongesteld ga worden :(

6. MamaCindy2016

19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    Ik heb ook wel eens zo’n lichte menstruatie gehad. Dacht dan ook van nou was dit het?

Ik voel me vandaag helemaal raar. Werd wakker met hoofdpijn, gedurende de dag menstruatie pijn heel laag in mijn buik, zeurende borsten en moe... Kan me niet herinneren dat ik zo veel klachten had bij m’n dochter. Ik zeg nog steeds tegen mezelf dat ik vast gewoon ongesteld wordt morgen of maandag. Maarja ik blijf toch hopen na zon dag als vandaag. Het is hier nog niet zo warm, dus daar kan het niet van komen.
    Gooi d’r morgenochtend maar een testje tegenaan. Ik ken m’n lichaam namelijk niet zo..

7. MamaCindy2016

19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    Zou een innesteling kunnen zijn?

8. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Mijn bestelde testen zijn binnen! Morgenochtend testen, al is het wel een aantal dagen voor NOD maar wie weet

9. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Rot he

Ik heb t zelfde gevoel

10. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Spannend allemaal! Hoop dat iedereen goed nieuws krijgt.

Ik zit inmiddels op 3 dagen na nod.
    Nog steeds veel afscheiding en sinds mijn nod een temp van 37.4 en vandaag zelfs 37.7...
    Afwachten maar weer.

11. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb dinsdag mijn nod maar ik had vanmorgen zowaar een tuurtest. Het is op de kop af drie jaar geleden dat we voor een brusje begonnen en ik had er eigenlijk al niet meer op gerekend.

12. Nicole4Sure

Heb je niet getest?

13. Nicole4Sure

Oh jeetje wat spannend! Overmorgen nog eens testen? Ik duim voor je! Wat een lange tijd van proberen zeg!!

14. Nicole4Sure

Ik bedoel natuurlijk dat ik snap dat je er niet meer op hebt gerekend, hopelijk mooi oplopende testen voor jou!

15. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Hahaha ik snap het. Dank je. Het is best wel spannend ineens. Maandag test ik denk ik weer, dan moet het duidelijker zijn.

16. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Jawel, gister een negatieve test.
    Dus ik wacht nu weer even een paar dagen met testen.

17. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    @Mammamuis spannend!! Hopelijk lopen de testen mooi op :)

@Vlindertje95 Klinkt nog veelbelovend! Misschien maakt je lichaam langzaam HCG aan :)

18. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Yeah eindelijk wat roze in deze lijst! Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn!

Vandaag nog testers? Ik heb mezelf kunnen bedwingen en snel doorgespoeld haha.

19. MamaCindy2016

19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    Yup hier een negatieve om 4:45 uur. Ben me sinds dien geestelijk aan het voorbereiden op jaar 2... Bah ben dr zat van.....:cry:

20. Nicole4Sure

Superstom... ik heb getest... wit! Nu moet ik nieuwe testen gaan halen of gewoon wachten tot ik ongesteld word of niet

Deel Deze Pagina