Ook ik heb negatief getest .. 4 dagen voor nod.. had het ook beter niet kunnen doen maar ja.. toch maar gewoon wachten tot ik ongesteld word en echt zekerheid heb..
Als ik op 4 juli positieve ovulatietesten had. Dan is mijn ei waarschijnlijk op 5 juli gesprongen en zit ik nu op 10 DPO toch? Ik denk dat ik eerder verkeerd geteld heb. Vanmorgen deze test...
Ik wil je geen valse hoop geven maar voor 10 dpo is dit een hele duidelijke test hoor!! Ik keek net nog een keer naar die van mij en er staat nu ook een 2e streep, best duidelijk, maar ruim buiten de afleestijd... over valse hoop gesproken!
Oh pff. Lekker duidelijk allemaal weer dan haha. Hoeveel DPO zit jij? Ik test dinsdagochtend nog maar een keertje.
Ik nu 8 maar wel 4 dagen voor NOD, mijn ei is altijd pas op dag 19 van een cyclus van 29 of 30 dagen. Bij mijn dochter had ik ‘morgen’ al een hele duidelijke streep dus ik ga maar beter nergens van uit, maar dat vind ik heel moeilijk omdat ik me vandaag alweer zo gek voel... Ik denk dat jij dinsdag wel een super positieve test hebt als ik het zo zie
Ik de k dat ik vandaag zo’n vroege zwangerschaps test ga kopen, als het negatief is dan heb ik duidelijkheid en wacht ik op menstruatie
2e keer op rij positieve ovulatietesten deze cyclus Snapt iemand dit? Vorige maand een cyclus van 30 dagen Ik ben toen de 17e ongi geworden. Nu deze cyclus heb ik de 10e mijn eisprong gehad... en deed net nog een ovutest, en hartstikke positief. Wat moet ik hiermee
ik stond al rood op de lijst. Door een foutje ben ik weer op paars gezet. Op 13 dpo begon ik te bloeden. Dat was afgelopen vrijdag. Maar na twee dagen was het nog niet doorgezet ,dus ik dacht vanochtend (15 dpo) ik ga dan toch maar testen. Niks, geen streepje, maar nu is hij wel paars ingedroogd en nog best duidelijk ook. Dus nagespoeld, ik las die tip, maar het streepje blijft roze/paars. Nu maar een aantal dagen wachten en testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik heb de k2v5 gedaan. Andere ervaring met indrogers? Kan natuurlijk ook een mislukte innesteling zijn geweest.
Ja ik zit nu dus in spanning, vanmorgen getest, negatief, een uur later was er een lichte 2e streep te zien en nu is hij zoals op de foto... morgen og overmorgen maar weer testen
Ik zie ook wat! Spannend zeg! Op hoeveel dpo zit je? Ik heb net zo'n test, dat het echt paars is geworden, niet alleen doorschijnend. Ik dacht ik test wel pas over 3 dagen, om te zien of hij echt mooi oploopt. Zo spannend
8 dpo pas dus ja ik dacht misschien een indrooglijntje? Nooit eerder gehad dit... ik laat ze altijd liggen maar als ze negatief waren dan bleven ze dat meestal ook... heb tegen het bezoek maar gezegd dat mn lunch niet lekker was gevallen en heb mn wijntje laten staan, voor de zekerheid!