NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door JosjeM, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedenise

9 jul 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ook ik heb negatief getest .. 4 dagen voor nod.. had het ook beter niet kunnen doen maar ja.. toch maar gewoon wachten tot ik ongesteld word en echt zekerheid heb..

2. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Als ik op 4 juli positieve ovulatietesten had. Dan is mijn ei waarschijnlijk op 5 juli gesprongen en zit ik nu op 10 DPO toch?
    Ik denk dat ik eerder verkeerd geteld heb.

Vanmorgen deze test...

Bijgevoegde bestanden:

Waterlelie81 vindt dit leuk.
  3. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Ik wil je geen valse hoop geven maar voor 10 dpo is dit een hele duidelijke test hoor!!

Ik keek net nog een keer naar die van mij en er staat nu ook een 2e streep, best duidelijk, maar ruim buiten de afleestijd... over valse hoop gesproken!

4. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Oh pff. Lekker duidelijk allemaal weer dan haha. Hoeveel DPO zit jij?
    Ik test dinsdagochtend nog maar een keertje.

5. Nicole4Sure

Ik nu 8 maar wel 4 dagen voor NOD, mijn ei is altijd pas op dag 19 van een cyclus van 29 of 30 dagen. Bij mijn dochter had ik ‘morgen’ al een hele duidelijke streep dus ik ga maar beter nergens van uit, maar dat vind ik heel moeilijk omdat ik me vandaag alweer zo gek voel...

Ik denk dat jij dinsdag wel een super positieve test hebt als ik het zo zie :)

6. MamaCindy2016

19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    Denk ook dat dit een mooie test is voor 10 dpo

7. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    Vannacht heeft mijn menstruatie toch doorgezet en flink ook, op naar ronde 14...

8. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Balen zeg :(

9. Nicole4Sure

Ah balen meis!!

10. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Ik de k dat ik vandaag zo’n vroege zwangerschaps test ga kopen, als het negatief is dan heb ik duidelijkheid en wacht ik op menstruatie

11. rrbaby

rrbaby Lid

26 mei 2018
    80
    115
    33
    Vrouw
    2e keer op rij positieve ovulatietesten deze cyclus :eek:

Snapt iemand dit?

Vorige maand een cyclus van 30 dagen
    Ik ben toen de 17e ongi geworden.
    Nu deze cyclus heb ik de 10e mijn eisprong gehad... en deed net nog een ovutest, en hartstikke positief.

Wat moet ik hiermeeo_O

12. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen ;)

13. Nicole4Sure

Ja ovu testen kunnen ook positief aanslaan bij een zwangerschap...

14. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Net getest en negatief helaas

15. MamaCindy2016

19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    Balen! Dikke knuffel!

16. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    :| ik stond al rood op de lijst. Door een foutje ben ik weer op paars gezet. Op 13 dpo begon ik te bloeden. Dat was afgelopen vrijdag. Maar na twee dagen was het nog niet doorgezet ,dus ik dacht vanochtend (15 dpo) ik ga dan toch maar testen. Niks, geen streepje, maar nu is hij wel paars ingedroogdo_O en nog best duidelijk ook. Dus nagespoeld, ik las die tip, maar het streepje blijft roze/paars. Nu maar een aantal dagen wachten en testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik heb de k2v5 gedaan.

Andere ervaring met indrogers? Kan natuurlijk ook een mislukte innesteling zijn geweest.

17. Nicole4Sure

Ja ik zit nu dus in spanning, vanmorgen getest, negatief, een uur later was er een lichte 2e streep te zien en nu is hij zoals op de foto... morgen og overmorgen maar weer testen

Bijgevoegde bestanden:

18. Nicole4Sure

Ook voor jou spannend dus!

19. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ik zie ook wat! Spannend zeg! Op hoeveel dpo zit je? Ik heb net zo'n test, dat het echt paars is geworden, niet alleen doorschijnend. Ik dacht ik test wel pas over 3 dagen, om te zien of hij echt mooi oploopt. Zo spannend :rolleyes:

20. Nicole4Sure

8 dpo pas dus ja ik dacht misschien een indrooglijntje? Nooit eerder gehad dit... ik laat ze altijd liggen maar als ze negatief waren dan bleven ze dat meestal ook... heb tegen het bezoek maar gezegd dat mn lunch niet lekker was gevallen en heb mn wijntje laten staan, voor de zekerheid!

Deel Deze Pagina