Verstandig van dat wijntje haha. Ik heb ook alleen maar ervaring met die test van kruidvat dat wit ook echt wit blijft. Dus voor jou heb ik goede hoop. Voor mijzelf op 15 dpo... Ik weet niet zeker of ik ook daadwerkelijk toen mijn eisprong haar, maar daarna ook niet geklust. Dus ik denk dat het hier ook bij blijft. Hou ons op de hoogte!
Het blijft zo onzeker he!?! Ik ben ook benieuwd naar jouw vervolg hoor! Ik duim voor je, en ook voor de anderen! Nog meer dames een test morgen?
Ik denk dat ik er morgen nog maar een testje tegenaan gooi. Ik wil het nu eigenlijk wel zo snel mogelijk weten. Dat wachten ook altijd
Wat een boel mooie berichten de afgelopen dagen, super!! Ik heb gisteren nog een keer getest (16 dpo) en die was nog steeds negatief dus ben gestopt met de utrogestan en verwacht komende dagen de menstruatie. Heel veel succes voor alle dames die nog op het wachtbankje zitten!! Ik duim mee voor nog meer roze!!
Ik heb toch ook weer getest, witter dan wit! Ga maar uit van een indeooglijntje dan op de test van gisteren. Begin ook steeds meer menstruatieverschijnselen te krijgen nog even geduld deze week dus
Hier ook me niet kunnen inhouden en vroeg getest. Omowit. Maar pas op 8dpo dus geen idee of al iets zichtbaar zou moeten kunnen zijn
Proficiat voor alle dames die positief getest hebben! Ik heb nog niet gereageerd maar wel volop meegelezen hier Mijn nod is a.s. woensdag. Ook ik heb (heel stom) met 8 dpo getest... natuurlijk hartstikke wit maar ook wel heel vroeg in de cyclus. Gisteren en vanmorgen weer getest en er is iets te zien.. Zou het?
Ik heb vanmorgen ook nog eens getest en daar is toch duidelijk een tweede lijntje. Het is goed te zien dit keer maar nog lang geen knaltest. Nu kan dat ook nog niet op -1 nod, dat weet ik ook wel maar er is iig een tweede streepje. Aan het eind van de week voor de zekerheid nog maar eens testen.
Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren! Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Ik heb gisteren negatief getest. Nog wel veel klachten die beide kanten op kunnen. Vooral veel krampen. Gisteren een heel klein beetje bruin bij afvegen, maar tot op heden niks. We wachten maar af, ik denk dat ik ongesteld ga worden. Maar toch is er ergens een stemmetje in m’n hoofd dat fluistert dat het nog steeds kan.
Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden. Ik duim op een betere volgende ronde. Voor de rest die nog in afwachting zijn.. spannend! Hebben jullie nog een keer getest? Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan. Zie bijgaand resultaat Nog geen mega streep.. maar zit 1 dag voor nod. Ben benieuwd
Gefeliciteerd! Duidelijke streep! Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik weer testen, gisteren of vandaag NOD. Al dagen krampen en andere klachten, maar nog steeds geen bloed.