@miniVosje wat balen zeg! Hopelijk houden je eitjes zich een beetje in dit weekend en rijpen ze niet allemaal door! Ik duim met je mee @meisje1987 heel veel succes morgen!!
Is ook heel anders maar als je het eindresultaat in handen hebt, maakt de weg ernaar toe vast niet meer uit! IUI valt mij ook wel heel erg mee tot nu toe. Vriendlief en ik grapten van de week nog dat dit eigenlijk een stuk minder gedoe was dan steeds zelf klussen hopelijk valt het jou ook mee.
Hihi gedoe dat vind ik soms ook hoor Daar zitten wij middenin! Soms zou ik wel willen dat ik iui krijg! Zelf klussen kost ook veel geduld en tijd Ik ben echt zo benieuwd naar de echo maandag!! Ik voel me vandaag best goed!
Haha minder gedoe. Je bent er op een andere manier mee bezig. Ik probeer de juiste oponthouding te plannen... (Wat dus meestal gis werk is.) Verder is het wel fijn om te weten dat je de perfect timing hebt
Haha leuk gedoe hoor lijkt me ook wel lastig om dan zo te plannen dat je het juist niet doet zodat je op het juiste moment de beste kansen hebt. Of bedoel je dat niet @miniVosje?
Haha @Naturfrisk gedoe.. Goed verwoord! Nou het gedoe start hier vanaf morgen ook weer . Net even een ovulatie test gedaan en die was toch al duidelijker dan ik verwachtte. Verwacht mijn eisprong eigenlijk pas woensdag of donderdag maar kijk mee en oordeel. Denk dat ik dichter bij zit dan woensdag/donderdag dus ga nu 2x per dag testen en vanaf morgen “gedoe-en” Welkom @meisje1987!
Nr 17 (CD 17) was vanmorgen met redelijk donkere tweede urine. Vanavond met iets lichtere urine weer een bijna witte test. Zou mijn eisprong zijn geweest of geeft die van cd17 een vertekend beeld door de redelijk donkere urine? Ik had vandaag wel de hele dag pijn wat lijkt op eisprongpijn
@Brenda028 hij kan nog een stuk donkerder natuurlijk, maar zou zeker 2 keer per dag gaan testen! @Lentezon18 heb je een foto van je test?
Ik kan ze nu niet pakken want dan wordt m'n zoontje wakker, maar zal morgen een foto maken. De test van vanmorgen kun je in m'n vorige post zien!
@Lentezon18 Oh ik zie het ja! Ik weet wel dat de ovulatietesten van de action niet voor iedereen goed werken en daarom ook niet knallen. Dat deden ze bij mij ook niet. Ik zou daarom gewoon seks hebben en in de tussentijd doortesten om te kijken of hij nog gaat knallen!
We zijn net klaar haha! Zal morgen nog een testje doen voor de zekerheid maar denk wel dat dit het was. Afwachten dan maar, spannend
Hahaha ja inderdaad gedoe. Moet zeggen. Deze week moest het dan wel een beetje om het zaad zo optimaal mogelijk te houden. Maar het voelde niet meer zo verplicht. De IUI was gelukkig heel erg mee gevallen. Beetje zwaar gevoel de hele dag, maar niet vervelend gelukkig.
Gelukkig is het meegevallen @meisje1987! Dat zware gevoel herken ik wel, dat heb ik ook altijd na de sex Beetje buikpijn. Echt zo’n gevoel van..ze doen hun werk en zijn druk bezig haha Hopelijk over twee weken een prachtige roze test!!
Inderdaad ik probeer altijd te plannen dat hij 3 dagen oponthouding heeft, maar je weet het nooit zeker van te voren...
Ik hoor jullie over kwaliteit van het zaad en oponthouding. Heeft dat invloed op elkaar? In de vruchtbare periode proberen wij altijd iedere dag (en soms om de dag omdat we tijdnood hebben), is dat te vaak?