Het is inderdaad goed om om de dag sex te hebben. Dan ligt er altijd een voorraad klaar, wanneer je ei komt. Maar omdat me vriend niet zo goed zaad heeft, is het voor hem beter een beetje op te sparen. Het duurt ongeveer 2 dagen om de zaad voorraad bij te werken voor een man. Als je man goed zaad heeft kan je dus ook elke dag sex hebben. En mocht mijn iui door gaan wordt doormiddel van pregnyl (een spuit) mijn eisprong gepland. (Na de spuit springt je ei tussen de 24 en 36 uur geloof ik) Dus heeft het voor mijgern nut meer om om de dag sex te hebben
Aha dankjewel voor je toelichting. Geen idee of mijn man goed zaad heeft, dat weet je natuurlijk niet als je niet medisch bezig bent. Maar dan misschien om de dag doen sowieso beter dan iedere dag. Goede tips hier
Lijkt mij inderdaad je hem de 17e heb gehad, spannend!! Welkom op het wachtbankje . @meisje1987 fijn dat het is meegevallen! Een zwaar gevoel of wat krampen kunnen na de IUI. Op naar je testdag! Hier gaat het prima, merk wel wat bijwerkingen van de Utrogestan (pijnlijke borsten, buikpijn, vermoeid) die ik eerder alleen had voor een positieve test. Niks heftigs maar moet mezelf wel blijven vertellen dat dit de medicijnen zijn en niet eerste tekenen van een zwangerschap (zou ook wel heel snel zijn na de IUI).
@miniVosje vanaf 14 mm worden ze gezien als dominant toch? Ik ga heel hard hopen voor je dat die van 12 mm achterblijven! Wanneer is je volgende FM? @meisje1987 welkom! Ook al in de MMM . Veel dames in deze lijst die hulp nodig hebben. Wat balen is dat toch. Hopelijk een geslaagde IUI deze maand voor jullie. @Lentezon18 ik denk inderdaad dat de 17e je piek is geweest. Maar officieel is die test niet positief. Als er een volgende ronde komt (hopelijk niet natuurlijk!!) en je wilt weer testen gebruiken zou ik je aanraden om een ander merk te nemen dan de action. Bij mij werden die ook nooit positief. Heel verwarrend is dat. @Naturfrisk wat balen dat je bijwerkingen hebt van de utrogestan. Lees hier echt dat het rotspul is. Maar het is voor een goed doel natuurlijk! Hier is het echt een verademing om weer zonder condoom te kunnen vrijen haha wat een ondingen zijn dat toch... Ik ben na de bevalling geen AC gaan gebruiken dus al die maanden condooms gebruikt. Merk dat ons libido ook weer hoger wordt nu we die dingen niet meer hoeven te gebruiken en omdat we vrijen met een extra doel. Ik had me voorgenomen om er allemaal wat relaxter in te staan omdat het nu eenmaal even kan duren. Zo stom om te merken dat dat toch lastiger is dan je denkt. Je wilt gewoon graag en mijn gedachten slaan dan echt op hol. Ben nog net geen namen aan het bedenken .
Haha nou @Flamingooo hier zijn we al namen aan het bedenken hoor! Naam van ons zoontje hadden we al een paar jaar klaar liggen voordat hij kwam Spannend @Lentezon18! Nu weet je dat je in de juiste periode bezig bent, hopen op een mooie test over 2 weken... Hier lopen de ovulatietesten een klein beetje op, voor de zekerheid zijn we maar van start met klussen
Als er nog een volgende ronde komt ga ik ze maar online bestellen denk ik. Hoop het niet natuurlijk.. Fijn hè weer zonder condoom! Hebben wij ook gedaan steeds rond vruchtbare tijd. Jullie ook snel voor een tweede, leuk! Heel herkenbaar dat laatste. Moet ik er ook heel veel aan denken terwijl ik dat helemaal niet wil, maarja
Inderdaad vanaf 14mm worden ze gezien als dominant, maar de kans is groot dat die twee van 12 ook gewoon door groeien aangezien ik duidelijk reageer op de clomid die ik heb geslikt. Ik heb morgen ochtend weer een fm. Zie het somber in, vandaag de hele dag buikpijn gehad. En ook de sex deed erg zeer.
Maar als je er 4 hebt doen ze het niet omdat je dan kans op een vierling hebt? Sorry heb er niet zoveel verstand van. Maar hoe groot is die kans nou echt? Spannend voor jou, heel veel succes morgen
Weten jullie al wanneer je wilt testen? En als je een vroege test doet en hij is negatief, vertel je het je man dan?
Dat zou wel heel erg balen zijn, maar ik ga toch voor je duimen dat het meevalt! Doen jullie het nu wel onbeschermd of moet je dan uit voorzorg al beschermd? @Flamingooo heel knap als je jezelf van de namen af weet te houden! Hier liggen ze al vast, hoewel vriendlief ze steeds vergeet . Ik denk dat ik vanaf 2 dagen voor de NOD ga testen (dan is vriendlief jarig) en vertel het wel.
Hahaha oke misschien was namen niet het beste voorbeeld . Ik fantaseer eigenlijk ook altijd wel. Misschien had ik moeten zeggen dat ik nog net niet de babykamer in aan het richten ben
Ojee ik hou het nu al bijna niet meer bij en de lijst is nog kort Hihi. @miniVosje ah jeetje ja heel erg veel succes morgen! Bij mij was de vorige ronde ineens een groeispurt die hebben we helaas moeten staken. Tegen alle adviezen toch ervoor gegaan. Heel slecht eigenlijk achteraf. Maar was niet raak. Ik had er 3 toen wel al boven de 16. Toen is ook besloten om de IUI op te starten. Het zware gevoel is er nog steeds wel. Maar goed zal nog wel een paar dagen blijven. Hopelijk vliegen de weken voorbij. Al zullen die wel voorbij kruipen
Och @miniVosje zou zo’n enorme domper zijn als de iui weer niet doorgaat.. Ik duim voor je! Ik heb morgenochtend ook m’n tweede fm, ben best zenuwachtig. Welterusten meiden! Ik moet morgen werken blehhh totaal geen zin! Ik ben nog zo moe van m’n bliksem bezoek naar Budapest.
Haha, ik hou me ook al wel bezig met namen. En heb zelfs een bord op pinterest met ideeën voor een babykamer
Wow meiden ben even bijgelezen. Heb niet het geheugen om op alles persoonlijk te reageren, sorry. Maar ik wens de meiden op het wachtbankje veel sterkte met wachten, iui meiden veel succes en sterkte (hoop dat het voor iedereen een go ronde mag zijn) , en de anderen veel plezier Wij zijn begonnen aan de feestweek zoals wij m noemen Besloten om het deze keer niet aan mijn man te vertellen, wie weet heeft het effect
Wij hebben ook al een jongensnaam, bij de vorige zwangerschap niet. Kamertje is in mn hoofd ook al weer helemaal ingericht. We weten ook al hoe we het aan familie bekend willen maken, nu afwachten wanneer het mag.
Inderdaad er is dan een kans op een 4ling. Tot 3 eitjes gaat de iui nog door. @Naturfrisk wij doen het gewoon onbeschermd. De kans dat ik op de normale manier zwanger wordt is zo minimaal omdat het zaad van me vriend minder is. @meisje1987 vorige maand had ik er 5. Ook een sexverbod gehad, en ben er toen ook voor gegaan.ik zie de kans nog steeds als heel klein. Pfff zo naar het ziekenhuis ben zo nieuwsgierig. @Waterlelie81 jij ook succes!