NOD Lijst 13 t/m 19 juni 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door VLindaV86, 17 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat gek, misschien is je ei nu ietsje later of heb je deze maand een keer geen krampen? Ik denk dat ze nog wel komen bij jou.
    Doe je geen ovulatietesten?

2. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Ja haha en wachten is met niks mijn sterkste kant :D maar zolang ik helemaal niets voel denk ik toch eerder dat het niet raak is dan wel. Soms zou ik wel eens willen dat ik meer voelde , bijvoorbeeld een eisprong ofzo dat is wel handig ;) Het enige wat ik meestal heb ( maar ook niet altijd) is een dag voor ik ongesteld moet worden hoofdpijn. Maar dat is dan ook alles :D

Kangerootje en Leraje vinden dit leuk.
  3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Nee, ik doe helemaal niks om expres te mikken ;) vandaar ook de thermometer het raam uit gegooid. (Die gebruikte ik juist als voorbehoedsmiddel). Dan zit ik er veel te veel bovenop.

Ovulatietesten zijn over het algemeen ook niet zo zinnig voor mij want ze kondigen ovulatie in principe alleen maar aan, en normaal gesproken doen die krampen dat bij mij dus wel ;) Maar ja, echt zeker weten dat je ovuleert doe je pas als je test en je temp is tenminste 3 dagen significant omhoog. En dat tempen ga ik nu toch niet doen, dus ik kan het alleen maar op symptomen :p Maar het is dus inderdaad wel eens gebeurd dat ik geen krampen heb opgeschreven en mijn temp wel gewoon omhoog ging, dus wel ovulatie. We wachten gewoon rustig af en doen leuke dingen in de slaapkamer ;)

Wisha87, Kangerootje en VLindaV86 vinden dit leuk.
  4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik heb het juist andersom, ik heb één keer positief getest en toen had ik totaal geen kwaaltjes, geen normale progesteronsymptomen etc. Dus ik denk nu bij alle kwaaltjes toch van, mja, het is waarschijnlijk alleen maar raak als ik juist niks voel :p

VLindaV86 vindt dit leuk.
  5. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Het ei heeft in ieder geval op zich laten wachten dan :thumup::thumup::thumup::thumup: Wel herkenbaar van het vruchtbaar slijm ... Ik check het ook nooit. Maar merk het ook vaak aan de seks of dat "soepel" gaat of niet. Het is ook vaak NA de eisprong dat je wat opzoekt en denkt heb ik dat nou ook gehad? haha . Mocht het niet gelukt zijn deze maand ga ik de app van Glow downloaden die schijnt ook je ovulatie testen te kunnen "lezen" en te zeggen of hij positief is of niet. Meestal zie ik dat zelf ook wel maar het lijkt me best wel een keer leuk. Maar ik hoop natuurlijk dat we allemaal op roze gaan! Jij veel plezier deze dagen :):thumup:

6. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Dat klinkt weer positief voor mij dan haha

"haalt maar iets positiefs uit het nooit iets voelen " :roflmao::roflmao::roflmao:

Leraje vindt dit leuk.
  7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hahah ja voor mij was dat zeker weten positief! Of nou ja toen niet per se, want ik had nog een spiraaltje en het kwam dus totaal niet uit ;) Maar het was iig letterlijk positief hahahah.

Ik haal ook altijd positiefs uit het feit dat veel vrouwen bij verschillende zwangerschappen ook verschillende symptomen hadden ;)

8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik denk het? Maar geen idee hahahah.
    Jij ook veel plezier ;) (Nu kan het weer zonder druk ;) Ook wel leuk toch?). En de rest natuurlijk ook, vooral degenen die nog niet op het wachtbankje zitten :p

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Heel goed dat je er zo relaxed instaat zeg...!!! Ben benieuwd wanneer je ei komt, of dat ie al geweest is???

10. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Ja, dat kan inderdaad een zwangerschap belemmeren, vandaar ook dat wij er al zo jong beginnen met proberen.

11. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Ah, bijzonder. In dat geval zou ik ongeveer een week na ovulatie zitten. Maar dan zou mn eisprong dus ook een ongeveer een week eerder zijn geweest.

He, spannend dan weer. Vind het allemaal erg bijzonder, laatste dagen veel last van krampen en rugpijn. Sinds twee dagen barst ik in huilen uit om niets. Ik moet opvallend vaak plassen en ik heb ineens hoofdpijn..

Zou het dan toch al? Bijzonder zou je het zeker kunnen noemen. Maar goed, een eerdere zwangerschap is ook ontstaan uit een regelmatige periode, maar een héle rare dag van bevruchting.

Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ik mezelf kan bedwingen en gewoon lekker kan wachten met testen..

12. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Spannend weer allemaal.

Ik herken het moment van ovulatie meestal aan het feit dat ik echt heel veel zin heb om te vrijen.
    Dubbel handig: en je weet wanneer je eisprong is en je doet het ook nog op het juiste moment :rolleyes:

Herkennen jullie dat ook?

VLindaV86 en Wisha87 vinden dit leuk.
  13. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Heb even terug gelezen haha het lukt me aardig om er niet mee bezig te zijn tot nu toe.... @Kangerootje endometriose kan het zwanger worden bemoeilijken, maar het is zeker niet onmogelijk! @Allerliefste1 ik herken dat zeker... Ik heb rond mn ei ook meer zin.... Morgen kom ik het wachtbankje ook vergezellen;) vandaag mn eisprong als t goed is:D
    Hoeist verder met iedereen? Wie gaan er allemaal testen op vaderdag? Ik ben dan 1 dag voor NOD, maar ik wil eigenlijk niet vroeg testen.... :roflmao: benieuwd of ik dat ook echt vol ga houden.... 6 Juni had mn uitgerekende datum geweest:$ kijk toch een beetje tegen die dag op

Kangerootje en Allerliefste1 vinden dit leuk.
  14. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Ja een beetje. Al denk ik dat het zwanger worden ook wel extra meespeelt nu haha...

Kangerootje vindt dit leuk.
  15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat rot, sterkte 6 juni. Hopelijk deze maand goed nieuws. Hebben wij nou dezelfde nod dan? Ik wil ook niet vroeg testen inderdaad...

Wisha87 vindt dit leuk.
  16. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Dankje, Ik hoop ook op goed nieuws en voor iedereen natuurlijk! Maandag 17 Juni is mijn NOD... Die van jou ook ? Kunnen we elkaar tegen houden om te testen:roflmao:

Kangerootje vindt dit leuk.
  17. MoM87

MoM87 Lid

11 apr 2019
    64
    44
    18
    Vrouw
    NOD 13 juni tot en met 19 juni 2019

13 juni (1)
    VLindaV86 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

14 juni (1)
    Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2

15 juni (1)
    Kangerootje-28 jaar-2e kindje-ronde 10

16 juni (1)
    MoM87 - 31jaar- 3e Kindje - ronde 3

17 juni (1)
    Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2

18 juni (1)
    Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3

19 juni (4)
    Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 12
    Sela~, 36 jaar, 6e kindje, ronde 7
    Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1
    MiniPoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1

Totaal: (10)

Wachtbankje (4)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!

18. MoM87

MoM87 Lid

11 apr 2019
    64
    44
    18
    Vrouw
    Klopt de lijst zoals hierboven of moeten er nog anderen op het wachtbankje?

19. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ik mag ook op het wachtbankje. Ik weet bijna zeker dat ik gisterenavond mijn eisprong heb gevoeld :)

20. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Dat is altijd wel moeilijk ja. Maar goed aan jezelf denken en afleiding zoeken. En hopelijk snel een mooie test.

Deel Deze Pagina