NOD Lijst 13 t/m 19 juni 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door VLindaV86, 17 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Wie wil mij op het wachtbankje zetten en mijn nod verplaatsen naar 18 juni?

Ik heb gisteren pas mijn eisprong gevoeld, een halve week later dan ik had verwacht... en... manlief was weer terug van werk :D. Maarrrr ik had gistermiddag ergens mijn eisprong en gisteravond hebben we het gezellig gemaakt.. dus ik vrees toch dat we deze ronde niet goed hebben benut. Wat denken jullie??

Leraje vindt dit leuk.
  2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh nee, mijn nod is vrijdag de 15e al.... Maar het ligt dicht bij elkaar, dus elkaar tegenhouden om te testen is sowieso verstandig, hahaha... ;P
    Merk wel dat ik er minder mee bezig ben deze maand door allerlei drukte en omstandigheden (2 bruiloften op komst en veel werken) wat juist wel fijn is. Lekker loslaten!!

Wisha87 vindt dit leuk.
  3. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Gelukkig moet ik tot vrijdag veel werken. En daarna een weekendje weg met mn vriend. Ideaal. Ik denk dat ik afgelopen donderdag of vrijdag mn eisprong heb gehad. Dus dat zou mijn nod verplaatsen naar 13/14. Ik ben ontzettend benieuwd.

Wel weer een kanttekening helaas. Gisteren naar de huisartsenpost gemoeten ivm een vermoedelijke blaasontsteking. Het was géén blaasontsteking, maar ik moet over een paar dagen urine inleveren bij de huisarts om nog een keer te laten checken.

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Meestal voel je de laatste groeispurt, niet de eisprong zelf. Dus kan best dat je nog op tijd was!

Ik ben hier verkouden aan het worden, dus kan best dat mijn eisprong toch later is. (Dat gebeurt wel eens bij een virusje bij mij). Daar kom ik zonder tempen natuurlijk nooit achter, grm. En er is een risico dat hij nu dan valt als ik weg ben :mad: dus ook grote kans op missen deze maand denk ik. Ik zet me pas na volgend weekend op wachtbankje, maar kan best dat ik dus buiten dit topic ga vallen. Toch niet zo heel relaxt dus ;)

5. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    NOD 13 juni tot en met 19 juni 2019

13 juni (1)
    VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

14 juni (1)
    MiniPoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1

15 juni (1)
    Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10

16 juni (1)
    MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 3

17 juni (1)
    Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2

18 juni (2)
    Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2

19 juni (4)
    Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12
    Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 7
    Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Cindy83 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2

Totaal: (11)

Wachtbankje (8)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forumnaam - leeftijd - hoeveelste kindje en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!

6. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Goedemorgen dames:),

Ik meld me bij deze ook aan op het wachtbankje. Ik heb afgelopen maand geen eisprong gehad na een vmk in april met 5+2

Ik zit nu op cyclusdag 35 en heb a.s. vrijdag de terugplaatsing van een cryo in een substitutie schema met progynova en utrogestan. (In april ook met dat schema gewerkt na te zijn gestopt met de Lucrin, i.v.m endometriose)

12 dagen na de tp krijg ik altijd de bloedtest. Ik weet niet of ik deze maand eerder ga testen aangezien het in april heel erg tegenviel met die licht positieve testen die aan bleven houden. :$

7. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Klopt jouw NOD datum op het lijstje? Ik heb je op het wachtbankje gezet maar wist niet zeker of de datum nog klopte.

8. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik heb jouw NOD verplaatst naar 14e hoop dat het goed is:)

En beterschap, hopelijk geen blaasontsteking. Maar hebben ze gaan gezegd wat het wel kan zijn?

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @MiniPoepiebeertje wat balen een vermoedelijke blaasontsteking. Was je bloedverlies niet daarvan?
    @Leraje ja je eisprong kan inderdaad later vallen door ziekte oid.... Wat balen als je geen kans hebt deze maand... stom:(
    @Cindy welkom!! Hopelijk snel een volgende zwangerschap die wél goed gaat. Wat een tegenvaller...

Leraje en Cindy83 vinden dit leuk.
  10. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Welkom @Cindy83!

Waarschijnlijk niet meer helemaal. Verwacht nu eerder 18 juni. Maar wacht het maar af ;)
    Ik laat mezelf maar gewoon even staan bij 19 juni.

Cindy83 vindt dit leuk.
  11. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Dank je wel!
    Het kan een blaasontsteking zijn die nog niet zichtbaar is in de urine. Dus écht een hele vroege. Kreeg het advies veel vitamine c in te nemen in de hoop dat mn urine wat zuurder wordt en de bacteriën doodt.
    Maar het kon ook weer een hele vroege zwangerschap zijn. Het punt is namelijk dat ik een blaasontsteking alleen kan herkennen aan meer plassen. Als ik namelijk meer dan 4 keer ga plassen op een dag is het veel. Maar ik heb nooit iets anders bij een blaasontsteking en daarna ben ik ineens echt beroerd ervan en is hij al naar boven aan het trekken. Dus zodra ik veel ga plassen, bel ik mn huisarts al. Goed, met die informatie was zij van mening dat het ook nog wel eens een hele vroege zwangerschap kon zijn. En even afwachten dus.

Mijn vriend was overigens flink bezorgd. Elke keer als ik naar het toilet ging “moet je nu alweer? Voel je je nog wel goed? Bel nou even de huisarts.” Heel lief, wilde ik even kwijt hier

Cindy83 vindt dit leuk.
  12. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Nee, aangezien het als het al iets van een blaasontsteking is, ik er nog te vroeg bij was om er iets van te kunnen terug vinden, denk ik niet dat ik een week geleden daar bloedverlies van had.

@Cindy83 heel veel succes deze maand! Ik hoop dat het deze maand goed gaat!

Cindy83 vindt dit leuk.
  13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Heel lief ja!

Ik had laatst ook een blaasontsteking die ik zelf al wel voelde (heel duidelijk zelfs) maar die nog niet in de urine te zien was. Toen zeiden ze, we laten het een nachtje staan, morgen checken we weer. En uiteraard was er toen genoeg te zien in de urine. Maar ik kreeg een dag lang geen antibiotica en natuurlijk was het de volgende dag nog veel vervelender, grrr.

14. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Vervelend he! Je voelt je dan soms zo beroerd, door alleen die ene dag. Ik moet over een paar dagen weer laten checken, maar ik ben benieuwd! We wachten maar weer af

Leraje vindt dit leuk.
  15. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    @Leraje he wat shit dat je eisprong ws later is dan! Ik herken dat wel, bij mij was die denk ik later door stress. Gebeurt ook nogal eens.

@Cindy83 wat ontzettend jammer van je mk.. en dan die onzekerheid ook van die lichte testen! Kan me voorstellen dat je dan niet meer te vroeg zou willen testen... hopelijk lukt het snel voor jullie.

Cindy83 en Leraje vinden dit leuk.
  16. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Nouuu ik heb nu volgens mij toch eisprongpijn dus wie weet valt het mee! Als het voor vertrek nog lukt om het gezellig te maken, dan zou ik in ieder geval nog een kans moeten maken als de eisprong uiterlijk cd20 plaatsvindt. Nog niet alle hoop vervlogen dus :p
    Ja jullie krijgen alle updates te horen :roflmao:

Wisha87, Cindy83, Allerliefste1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Yeahh hahaha. Top!!!

Wisha87 en Leraje vinden dit leuk.
  18. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Nou ik ben benieuwd. Hopelijk is het inderdaad een zwangerschap.

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Meiden, hier 4dpo. Voel niks noppes nada. Maar vaak beginnen de pms klachtjes rond de 3e week van mijn cyclus, zo'n 7 dagen voor nod.
    Spannend toch weer. Voelen jullie al iets??

Cindy83, Wisha87, Leraje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Hoihoi! Ik gok dat ik op 6dpo zit. Het is bij mij verdacht rustig in mijn buik. Ook wel eens fijn, dan ben je er niet zo meebezig. Gisteren heel even een krampje gehad. Verder wel een beetje misselijk, maar dat wijt ik aan heel veel werken, waardoor ik wat vermoeid ben, hoofdpijn wijt ik ook daar aan.
    Ik wacht het rustig af.

Cindy83, Leraje en VLindaV86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina