NOD 13 juni tot en met 19 juni 2019 13 juni (1) VLindaV86 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 14 juni (1) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 juni (1) Kangerootje-28 jaar-2e kindje-ronde 10 16 juni (1) MoM87 - 31jaar- 3e Kindje - ronde 3 17 juni (0) 18 juni (0) 19 juni (1) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 12 Totaal: (5) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik heb mezelf ook weer op de lijst gezet, gezellig en leuk om weer mee te kletsen/lezen, al wil ik er idd ook niet al teveel mee bezig zijn. Succes dames!! Hopen op veel roze! Nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Heey meiden gezellig , hopelijk word het een roze maand voor ons allemaal .... Uhm weet iemand toevallig hoe het kan dat de kleurtjes weg zijn? Had ze bij de eerste keer wel allemaal gekleurd neergezet.
Wat spannend, hopelijk is 100 clomid voldoende voor een mooi eitje. Ja bij ons duurde de 1e lang, daarom wilden we niet te lang wachten met een 2e... we zijn nu pas 3 maanden heel gericht bezig met ovulatietesten en gericht vrijen. Daarvoor stonden we ervoor open en zoiets van we zien wel wat er gebeurd... Maar inderdaad al 10 maandjes verder.. Hopelijk gaat t nu snel bij je, super ver vervelend dat t lang duurt.... je kunt t niet plannen hè,
Hoi, Ik schrijf ook graag mee. NOD niet helemaal zeker, maar verwacht rond 16 juni. Ik ben 35 jaar dit is mijn eerste ronde voor kindje 3. Laten we hopen op veel roze in deze groep
Helaas, kan je zwangerschap niet plannen! Het afwachten is ook moeilijk, als je iets heel graag wilt. Laten we allemaal op roze gaan deze ronde!
Oh dat kan dus ook flink wisselen. Op welke dag begin jij meestal met testen? Ik had even een algemeen vraagje nog aangezien dit de eerste keer word met ovulatie testen. Ik lees overal over "knallers" wat betekend dat eigenlijk? Als je een knaller hebt duurt het dan nog een bepaald aantal uur voordat je eisprong er is? Heb vorige maand wel gestest en zag ongeveer 48 uur lang een even donkere streep als de test streep maar niet echt een knaller. Kan iemand mij dat uitleggen? Alvast bedankt!
Ik begin meestal rond dag 10 te testen. Een knaller is als de ovulatieteststreep net zo donker of nóg donkerder is als de teststreep... Tis ingewikkeld maar als de test dus positief is(teststreep moet dan even donker zijn als controlestreep) is dus de lh piek. De lh piek duurt 48 uur en vanaf het begin van de lh piek duurt t 24 tot 36 uur voordat je ei springt.
Ik ga deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Van wat ik heb meegelezen beginnen dames +/- 10 dagen na hun menstruatie. Het beste schijnt om 2x per dag te testen s'ochtends en savonds, omdat je anders je lh piek makkelijk kunt missen. Ik ben benieuwd! Succes!
NOD 13 juni tot en met 19 juni 2019 13 juni (1) VLindaV86 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 14 juni (1) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 juni (1) Kangerootje-28 jaar-2e kindje-ronde 10 16 juni (1) MoM87 - 31jaar- 3e Kindje - ronde 3 17 juni (0) 18 juni (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 juni (1) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 12 Totaal: (6) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Bedankt voor de uitleg! Heb nog eigenlijk 1 vraagje moet je als de strepen even donker zijn 24 tot 36 uur gaan tellen? Of juist als je aan het begin van je LH piek zit? ( heb bijvoorbeeld ook nog Clearblue met smiley testen liggen) Alvast bedankt!
NOD 13 juni tot en met 19 juni 2019 13 juni (1) VLindaV86 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 14 juni (1) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 juni (1) Kangerootje-28 jaar-2e kindje-ronde 10 16 juni (1) MoM87 - 31jaar- 3e Kindje - ronde 3 17 juni (0) 18 juni (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 juni (1) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 12 Totaal: (6) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Heb het nog een keer veranderd als het weer terug schiet weet ik het ook niet Hopelijk wordt het voor vele een roze ronde deze keer! Wens jullie allemaal veel succes!
Je telt die 24 tot 36 u vanaf het begin van je lh piek, maar je lh piek begint pas als de strepen even donker zijn.
Bedankt voor alle informatie!!! Ik had nog eens een vraagje Hoeveel dagen voor jullie eisprong of hoeveel dagen na de menstruatie beginnen jullie met de seks? Wij zitten voor zover ik kan raden nu ongeveer 6 dagen voor de eisprong alleen het gaat hier thuis niet zo heel best. Inbraak gehad en wat stress erbij dus. Ik vroeg me af wat de beste tijd is om te beginnen om de kansen te vergroten. Aangezien het nu even heel erg stresserig is hier
Gewoon als we zin hebben... ik krijg mijn man echt niet zo ver als hij niet gewoon zelf veel zin heeft, dus ik snap je wel! Maar plannen wordt 'm het hier écht niet.
Ik heb eens gelezen dat om de dag vrijen rond je eisprong het beste is (voor de kwaliteit van de zaadjes), dus wij proberen (moet ook zeker niet geforceerd zijn haha) in elk geval 2 keer rond de eisprong.. bijvoorbeeld de dag ervoor en de dag van de eisprong. Ik voel mijn eisprong altijd goed, dus dat scheelt wel.
Hier is dat ook lastig ja. Maar juist daarom vind ik ovulatietesten wel een uitkomst, dan hoeft t maar verplicht één a twee keer per maand haha.