NOD Lijst 13 t/m 19 juni 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door VLindaV86, 17 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik hoop het ook

2. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Wisha87 en Zoetekoek vinden dit leuk.
  3. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Balen! Hoop dat je gauw terecht kan ♥️

zuurtje vindt dit leuk.
  4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Bij mij is de onderrug mijn zwakke punt. Maar merk wel het verschil.

Vandaag 10dpo en mijn rugpijn is wat afgenomen. De andere klachten ook. Alleen mijn borsten zijn nu wat gevoelig, maar dat heb ik ook wanneer ik ongesteld moet worden. We zullen het vrijdag zien....

Cindy83, Zoetekoek, Wisha87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat spannend bij jou. Hopelijk een goed teken.

Jij herkend lage rugpijn dus wel als een innesteling?

Echt, ik overdrijf niet,
    Ik zit nu enkele uren op de bank met intense lage rugpijn. Het straalt helemaal door naar mijn benen. Het doet écht heel zeer.

Maar zit al op 10 dpo, dat is toch veel te laat voor een innesteling???

Dit herken ik niet van eerder. Wel wat lage rugpijn voor mijn ms, maar niet zo hevig als nu.

Cindy83 en Wisha87 vinden dit leuk.
  6. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Wat een handig lijstje om erbij te houden idd! Wist ik helemaal niet, je kan mooi per dag kijken wat er (hopelijk) gebeurt.
    Grappig, ik heb ook al dagen steekjes linksonder. En sinds vreselijk verkouden... is dat ook een symptoom:roflmao:

Cindy83 en Wisha87 vinden dit leuk.
  7. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Meiden wat een onzekerheden hier, was er maar iets in je lichaam wat kan vertellen hoe het ervoor staat :roflmao: heeft er iemand toevallig ook altijd last van zn darmen? (Verstopping) dat had ik toen ik zwanger was, mja vorige maand had ik t ook en toen was t niks....

ik herken het enorm van voorgaande maanden, deze maand ben ik er echt niet mee bezig en verzin voor elk dingetje wat ik dan voel wel een andere reden dan zwangerschap.... Mja morgen begint het “gewone” leven weer dus dan zal t wel anders zijn.... nog 2,5 uur en dan douche en lekker naar mn eigen bed :p

Cindy83, Kangerootje en Allerliefste1 vinden dit leuk.
  8. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Spannend!!!!!!!! Wacht je tot NOD? Of ga je al eerder testen!? Hopelijk snel een mooie test in handen :thumup:

Kan iemand de lijst naar voren halen? Ik krijg t niet voor elkaar op mn telefoon;)

Cindy83 vindt dit leuk.
  9. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ja ik herken het zeker. Maar ik voel bijna alles wel. ovulatie pijn heb ik altijd en ik weet ook aan welke kant dan een ei springt. Vanwege de endometriose heb ik vaak echo's gehad en nu met de ivf natuurlijk ook en dan heb ik het vaak kunnen zien.

En ik heb het altijd goed gehad aan welke kant m'n ei sprong. Ook het moment, zodra het een groeispurt kreeg, begon de pijn en kon ik het aangeven. Heel bijzonder om dat lichamelijk zo te ervaren.

Ik april had ik zo'n pijn tijdens de innesteling dat ik m'n bed amper uitkwam en er krom van liep. Ook duurde het een paar dagen voor het over was. Het kan dus best zijn dat het van een innesteling is, dat kan zo'n 3 dagen duren.

Ik zit nu op 10dpo gezien ik een hatchende blastocyst terug geplaatst heb gehad vrijdag. (Volgens m'n lijstje van freya:rolleyes:)

Loeki82 en Zoetekoek vinden dit leuk.
  10. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Verstopping herken ik ook ja hahaha maar dat kan nog vanalles zijn. Hadden we maar een verborgen camera in onze buik :p

Connie89 en Wisha87 vinden dit leuk.
  11. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik ga sowieso eerder testen. M'n man heeft vandaag nog 2 pakjes testen bij big bazaar gekocht alsof ik niet genoeg had aan de 12 verschillende die ik nog heb liggen:roflmao:

De vraag is of ik tot vrijdag nog kan wachten haha. Bij m'n zoontje had ik op 11dpo een duidelijke positieve test en dat liep per 2 dagen goed op. 17dpo had ik toen pas de bloedtest (Dit keer ook:$).

Kangerootje en Wisha87 vinden dit leuk.
  12. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    ♧ NOD 12 juni tot en met 19 juni 2019 ♧

12 juni (1)
    Brusje - .. jaar - 6e kindje - ronde ..

13 juni (1)
    VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

14 juni (1)
    MiniPoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1

15 juni (2)
    Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10
    Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na vmk 5w)

16 juni (4)
    MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 3
    Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 17 (1e na MA 10w)

Zuurtje - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1
    Connie89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6

17 juni (1)
    Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2

18 juni (2)
    Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2

19 juni (4)
    Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 7
    Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Cindy83 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Thyrza89 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 3

Totaal: (16)

Wachtbankje (13)
    Ongesteld (1)
    Zwanger (2)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forumnaam - leeftijd - hoeveelste kindje en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!

13. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Wat lief van jou man.... spannend , gelukkig is t morgen al woensdag haha aftellen!!! :roflmao: Duimen draaien hier! :thumup: Liefs

VLindaV86 en Cindy83 vinden dit leuk.
  14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat bijzonder inderdaad dat je alles zo goed voelt in je lichaam!!!
    Ook wel weer erg fijn.... ik voel altijd het laatste groeispurtje van het eitje, maar niet aan welke kant hij springt...

Tjonge met de innesteling ook zo'n pijn gehad dus... ook in je rug???
    Ik ben nu wakker en de pijn is weg. Moet zeggen dat ik érg benieuwd ben deze maand...!!! Hopelijk is het raak....
    Bij jou ook!!! Spannend zo de dagen na een terugplaatsing..... Mijn duimen draaien!

Cindy83 vindt dit leuk.
  15. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Toch getest vanmorgen, maar geen tweede streepje te bekennen. Misschien ben ik nog wat vroeg. Eipijn zondagavond laat gevoeld, dus nu 9 of 10 dpo. Ik probeer het vrijdag nog maar weer een keer.

Zoetekoek, Cindy83 en VLindaV86 vinden dit leuk.
  16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Balen maar het kan nog!!!

Cindy83, Allerliefste1 en VLindaV86 vinden dit leuk.
  17. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ja ik hoop echt dat ik gewoon te vroeg was. Wat natuurlijk ook best kan aangezien ik pas laat op zondagavond eipijn heb gekregen. Ik wacht gewoon nog even af en blijf zolang er geen bloed is hoop houden..

Wisha87 en Kangerootje vinden dit leuk.
  18. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    @zuurtje, wat klote! Heb je de dokter al kunnen bereiken?

19. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja hier ook behoorlijk een paar dagen geleden, maar ik was ook in het buitenland met veel wit brood elke dag :') Ik heb sowieso vaak in mijn laatste week voor menstruatie dat eh... TMI!! het afwisselt tussen wat verstopt en wat te ehm, los zeg maar :D Dus dat zal wel weer het geklier van de progesteron te zijn. Dat ontspant je spieren, dus inclusief de spieren die je darmen aan de gang houden.

Verder is het hier allemaal heel normaal, dus ik verwacht er niet veel van. Ben ergens tussen 7-10 dpo; ik ga maar even gewoon uit van mijn appje (lijkt overeen te komen met eipijn) en dan is het 8 dpo. Heb gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd - soms wat eerder, soms wat later. Heb twee dagen geleden wat buikpijn gehad, maar dat heb ik ook eigenlijk altijd wel in de LF. Verder heb ik normaal gesproken meestal steekjes en krampjes, en dat heb ik nu eigenlijk weinig tot niet. Maar dat wisselt ook wel. Niets wat er echt uitspringt, dus. En ik heb nog steeds alleen maar hoop als ik de hele LF lang juist NIKS voel, want dat had ik ook toen ik een keertje zwanger was ;)

20. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    @zuurtje heb je de dokter al gebeld?

@Allerliefste1 misschien ben je nog te vroeg?

De rest van de dames spannend , hier gaat het goed. De test is nu helemaal donker bij mij. En nog steeds vrijwel geen symptomen alleen wat emotioneler/prikkelbaar lijkt wel ..

Misschien hebben jullie hier wat aan. De predictor werkt ( voor mij het beste) kreeg daar meteen een duidelijk streep op. Maar snap dat mensen die misschien niet op voorraad hebben.

Van de goedkopere vind ik de action early erg goed. Die gaf ook best wel een duidelijke streep meteen. Die van de bazaar meten pas bij 25/-Hcg en daarom heb ik op die van de bazaar eigenlijk nu pas een "duidelijke" streep. Dus als je vroeg test vind ik van de goedkope testen de action early heel goed.

Cindy83, Wisha87, Zoetekoek en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina