Hier aan t werk en sinds vanmorgen in de auto zijn de pijnlijke zware benen en lage rugpijn weer volop terug. Ook vanmorgen een halfuur lang flinke menstruatiepijn gehad... ik verwacht elk moment bloed te zien eigenlijk... Maar wel erg vroeg op 11 dpo
Ik hoop ook dat je toch zwanger bent. Beter niks voelen dan bloed of krampen!! Duimen!! Wanneer ga je testen??
Kan ook juist hoopvol zijn, er zijn ook genoeg vrouwen die zich precies zo voelen als wanneer ze ongesteld moeten worden. Ik ga niet testen voor komend weekend, en ik denk niet vóór nod ... Al is nod midden in de week, dus dat is niet heel ideaal. Maar ik heb wel vaker pas één dag van tevoren spotting en ik wil eigenlijk pas testen als spotting uitblijft.
Ik hoop dat t bij ons beide raak is. Wel vaker gelezen idd dat sommigen zich voelen alsof ze ongesteld worden en dan zijn ze toch zwanger... spannend... Ja ik zou ook wachten tot de spotting echt uitblijft hoor in jouw geval! Ben zo benieuwd.
Ik heb dat gevoel dus ook, maar kan ook echt nog niet. Ben de hele tijd aan het checken of er al bloed te bekennen is, maar nog altijd niks te zien.
Hier vanmorgen ook menstruatie krampen..... Ik ben lekker aan het strijken en wassen... goede afleiding 9dpo vandaag! Spannend, ik probeer echt tot NOD te wachten... @Kangerootje het klinkt nog hoopvol... Al die emoties en gevoelens was er maar een aan/uit knop! @Leraje spannend hoor!! Ohhhh wat hoop ik dat er snel meer roze bij komt..... fijne dag dames! Liefs en dikke knuffel
Ik heb vanmiddag getest, m'n ochtend urine was niet zo geconcentreerd vond ik dus niks gedronken erna en ruim 3u gewacht. Met action (spierwit) en big bazaar (tuuuurstreepje) "overmorgen" maar weer testen... spannend!!
Hmm ik heb 1 action early liggen misschien voor morgen dan?¿ Kv 2v5 ga ik pas doen zodra ik duidelijke streepjes zie op action/big bazaar
Misschien handig .... Net gevonden https://www.ovulatie-berekenen.com/overzicht-gevoeligheid-van-zwangerschapstesten/