<3 NOD 13 juni tot en met 19 juni 2019 <3 13 juni (1) VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 14 juni (1) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 juni (1) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 16 juni (1) MoM87 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 17 juni (1) Blomma - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 na mk 18 juni (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 juni (1) Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Totaal: (7) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Zo meisjes, gaan we weer Echt even afreageren, maar ben zó stik chagrijnig van die zwangeren overal, bwugh... Hopelijk gaat het hem worden deze ronde allemaal, lekker veel roze!!
Wel een leuke nod groep! Allemaal rond vaderdag! Zou toch een leuk kadotje zijn als het een mooie roze lijst gaat worden hihi. Zet hem op dames! En wie weet hebben wij rond Valentijn een mooie baby in onze armen!
Zijn erg veel op het moment he.. althans hier om me heen wel! Om bij tijden idd gestoord van te worden
Pfffft ik snap je gevoel HELEMAAL en hopelijk is dit onze ronde. Dikke knuffel en vol goeie moed er tegenaan.
Ik wel. Ben al begonnen omdat mijn eisprong meestal rond de 12e is maar het schommelt ietsjes. Zit nu op dag 9.
Hopen op een roze groepje deze ronde ! @Leraje haha dan is het nu het mooier weer word helemaal dolle pret Hier bij ons is het met een klein beetje zon al bloedje heet in de slaapkamer. Dus slapen met een dikke pyama is zowieso al niets hier haha
Ja ik doe dat wel, eigenlijk altijd op cd10. Mijn cyclus is dan ook vrij regelmatig, dus vandaar dat het bijna altijd dezelfde dag is.
Doen jullie ook andere dingen om de kansen te verhogen?? Qua eten of iets? Ik las dat granaatappelsap kan helpen? Ben er verder niet bekend mee.
Hoe gaat t meiden? Sommigen al bezig met de ovutesten? Hier nu cd 7 en zo relaxt die eerste week hè. Helemaal niet zoveel ermee bezig. Ik heb wel granaatappelsap gedronken een aantal maanden en de afgelopen maand teunisbloemolie en tarwekiemolie gebruikt. Tarwekiemolie maakt mijn lf wel langer.
Netjes al een piek op dag 12/13. Ik wil deze maand niet lang testen. Ik voel elke x vlak voor de piek buikpijn en rugpijn. Dus dan misschien één testje er tegenaan gooien. Even iets minder ermee bezig zijn... Afgelopen maand was zo'n teleurstelling..
Ja lekker is dat hè! Ik ben nu ook vrij chill. Ben deze maand toevallig twee weekenden weg zonder mijn man dus dat is niet zo bevorderlijk, maar als het goed is valt mijn ovulatie er precies tussen dus ik hoop dat we toch een redelijke kans maken! Wat zwangeren betreft, ik moet eerlijk zeggen dat ik er vooral moeite mee heb als ik mensen zie die heel ongezond overkomen maar dan wel een baby hebben. Dan denk ik, verdorie, ik ben goed op gewicht, eet goed, niet ziek, geen stress, ben fit... Waarom is het bij mij niet direct raak en is het bij hen al gelukt? Maar uiteraard weet je niet hoe iemands gezondheid daadwerkelijk is en ook niet hoe lang het misschien bij hun geduurd heeft... Toch, beetje stom gevoel, negatief. Doe mijn best dat niet te denken