Die middelste is idd wel goed positief!! Goh de eerste eitjes alweer... hopelijk leiden deze dagen tot veel roze!
Ik heb net echo gehad. Ik slim clomid. Positief: er groeit een ei. Negatief: er groeien drie eieren. Woensdag heb ik weer een echo. Als alle drie de eieren doorgroeien is dit een verloren ronde
Vorige maand had ik clomid 50. Er groeide helemaal geen ei. Deze maand clomid 100 en nu is het te veel. Als ze toch doorgroeien mag ik volgende met ietsjes lagere dosering beginnen. Liever wil ik niet wachten, maar wij willen geen meerlingen. Mijn gyn vind het belangrijk dat mijn lichaam er goed op reageert.
Ja misschien is 75 beter?? Pffft wat een gedoe... Aan meerlingen zitten ook gewoon meer risico's he...
Spannend zeg, wanneer zou je eventueel je eisprong hebben? Dan mag je nu ook geen gemeenschap hebben? Of hoe zit zoiets
We moeten het veilig doen. Ze verwacht dat dit een verloren ronde word. Ik lees op internet, dat er wel meerdere ei kunnen groeien maar of ze allen bevrucht raken is de vraag natuurlijk!
Ja dat is altijd zo; het is alleen maar een vergrote kans op een meerling, geen absolute zekerheid. Wel erg jammer