Veel plezier @mokka88 Ik denk ook dat ik net mijn knaller heb gevonden (testen van cd12-cd13 ochtend en cd13 avond, die was nog heel vers) Is het nou genoeg om vanavond gezellig te maken of morgen dan ook nog?
Het heeft altijd zin, al is het alleen maar om er van te genieten. Ik zou als ik jou was gewoon doortesten. Soms denk je dat je je piek hebt, maar dan knalt de ovutest een paar dagen nog meer. Las dat dat ook de reden was om altijd na een redelijk gelijke teststreep nog door te testen of het nog oploopt of dat het weer afloopt. Als het hierna afloopt weet je genoeg en dan moet je het dus wel gezellig maken morgenochtend!! @Paard Ik heb ook geen idee hoe temperaturen nou echt werkt, maar ik heb ook wat op het temperatuurforum zitten spieken naar andermans temperatuurkaartjes en dan zie je meestal wel heel duidelijk een aanhoudende stijging.
Wat een mooie testen en spannend alle mensen op de wachtbank. Ik gebruik geen ovutesten deze keer. Mijn cyclus is meestal redelijk stabiel en ik verwacht mijn ei vrijdag. Maar ik heb nog niet echt veel vruchtbaar slijm gespot dus misschien wordt het dus nog wel later! Welterusten allemaal!
Oh ja ik zie het! Heb even in je tempkaartje gekeken Jouw luteale fase is alleen wat langer...ik heb meestal een lf van 9 dagen.
Ik temperatuur ook en vanochtend was ik toch wel heeel verbaasd... mijn temperatuur is gestegen, mijn ei was dus gisteren! Ik snap er niets van, hoe kunnen mijn ovutesten gisteren dan zo donker zijn? Eergisteren was er ook wel een streep, maar niet zo duidelijk als gisteren. Ik test vanmiddag nog eens om te kijken wat hij nu doet. Zou mijn piek dan gewoon gisterennacht geweest zijn en knalde hij gisteren niet omdat hij gewoon al afliep? Of is dat niet mogelijk?
@Cyd dat kan inderdaad. Maar persoonlijk ben ik niet zo te spreken over de actie ovulatietesten. Ze laten niet bij iedereen een duidelijke piek zien, waaronder bij mezelf. Ik ben na 1 keer action overgestapt naar de testen van 2 be sure. Even kijken wat je temperatuur de komende dagen gaat doen!
@Cyd dat kan zomaar inderdaad. Ik had dat ook bij mijn vorige zwangerschap, bij mij knalde ze nooit super erg (ja of de echt piek was echt vlak na het testen, waardoor je de echte piek niet hebt kunnen zien op de tests). En als je temp omhoog is vermoed ik wel dat ie is geweest. Je temperatuurt altijd rond hetzelfde tijdstip nog voor het opstaan neem ik aan? Dat is ook nog cruciaal natuurlijk
Hoe houd je je temp bij? Heb je een foto van je grafiek ? Hoe hoeveel is ie gestegen? Hij moet na ei minimaal met 0,3 gestegen zijn en zo blijven tot aan menstruatie
Even een wat gekke vraag. Blijven jullie na de seks even liggen? Ik lees weleens dat het handig is om een kussen onder je billen te doen? Of is dit onzin omdat het toch wel zijn weg vindt?
Haha ik doe dat wel! 10 min blijven liggen en kussen eronder Gevoelsmatig moet ik dat doen En ook komen naar mijn man Heb ook eens gelezen dat de zaadjes dan beter naar binnen gezogen worden Alles voor een wondertje haha
Pff ik weet het even niet meer... gister mijn kans verspeeld, ik dacht dat man er ook voor wilde gaan maar hij heeft toch nog twijfels en dat bleek gisteravond dus... hij vind het niet erg als ik zwanger zou raken maar hij wil het ook niet perse zoals ik het wil.... even kijken hoe vanavond gaat en anders ga ik maar even wat afstand nemen want ik wil wel met beide neuzen dezelfde kant op staan natuurlijk. Voel me wel klote nu
Haha ik ga het toch ook maar weer doen. Ik deed het voor mijn vorige zwangerschap ook. Baadt het niet dan schaadt het niet
Wat rot dat je je klote voelt, ik snap goed dat je dan even afstand wil nemen. Mijn man is overigens minder enthousiast (met zowat alles eigenlijk) dan ik. Ik lees dat jouw man het niet erg zou vinden als je zwanger raakt? Wellicht dus minder enthousiast maar niet perse onwillend? Vanavond even aankijken inderdaad. Misschien hangt de vlag er dan weer anders bij
Ach meid! Wat vervelend! Ik ben ook zeer verdrietig en boos Gister had ik zo n goede hoop om te klussen en via een berichtje naar mijn man toe dacht ik Yes! Dat klussen komt goed! Maar aangezien hij pas om 23u gisteravond thuis was van zijn werk En ik lag al boven .. en hoorde hem de trap op komen en was zo blij zo blij als een kind mijn gevoel was echt dit is de perfecte timing! Meneer gaat langs me liggen houd me vast en zegt ben echt mega moe vind je het erg als ik ga slapen ? Ik zei JAA! Ja sorry schatje mischien morgen hij draait zich om en slaapt Echt was zo boos en verdrietig
Dit is de enige plek waar ik deze frustratie kan uiten Voelt zo rot Waarom kan hij zich niet even verzetten om even te knuffelen Ik snap dat hij moe is heeft een hele lang dag gemaakt En dan nog een zeurende vrouw die vanalles verwacht Wafelijzer wat je idd zegt Afstand is mis niet zo n gek idee Ben er zoveel mee bezig en zo aan het zorgen dat onze klusavond vast staat en weer werkt dat dus averechts
En ik weet ookniet of vanavond nog zin heeft? Gister dus posi ovu test gehad Dus mijn eitje springt vandaag dat voel ik En vanavond is het weer rond 22 u dat manlief thuis is? Minder kans toch? Ik wil er niet eens aan Denken en van uitgaan Goede hoop die ik gister liet merken hier is nu verdwenen Sorry dames moes het even kwijt