Ik heb vaak ook nog wel een dag of 2 à 3 vruchtbaar slijm na mijn eisprong. Balen dat het vanochtend niet gelukt is! Hebben jullie de afgelopen dagen nog wel seks gehad? Dan lagen er hopelijk nog genoeg zaadjes klaar
Ik vind het vooral ook vreemd dat ik nog zo'n krampjes heb, ik heb dat normaal enkel maar voor mijn ei. Nu ja, alles kan wat in de war zijn natuurlijk, maar toch. Dat slijm, die krampjes en pas gisteren een duidelijke ovutest... Ik weet niet wat ik er van moet denken. En zoonlief wil ook al de hele tijd niet meewerken ik wou het zo graag vandaag nog eens gezellig maken voor de zekerheid.
Zaterdagochtend, zondagochtend en maandagavond hebben we nog geklust, maar als mijn ei pas vandaag zou springen, dan lijkt het er op dat we toch wel te vroeg geklust hebben
Jeetje @wafelijzer en @mokka88 wat balen dat jullie mannen nou niet echt meewerken. ik herken dit wel. Mijn man wil ook graag een kindje maar op de een of andere manier zitten mannen er niet helemaal in heb ik altijd het gevoel. Ze weten niet dat juist de timing soms zo belangrijk is. Misschien omdat wij vrouwen veel meer inlezen, en fora's gebruiken. Ik heb destijds echt lopen janken toen mijn man zei 'ach dan de volgende maand toch'. Daarna begreep hij pas hoe belangrijk dit voor me was en wat het voor me betekende. Ik zou open kaart spelen en je gevoel erbij inleggen. Misschien dat dit meer begrip oplevert? Succes dames! Hier al wel wat ei pijn maar ik verwacht hem pas aankomende weekend (als ik de andere ronde's moet geloven dan) Vanaf morgen de ovulatietesten er maar bij pakken. Vorige keer een dikke knaller gehad (en dat met PCOS en Clomid!). Hopelijk deze ronde meer geluk. Leuk om te zien dat er al wat dames op het wachtbankje zitten. Succes allen!
Dames ik heb even advies nodig!! Net 2 ovulatietesten gedaan...en de een (zwanger&kids) is positief en de ander (action) niet Is de test van de Action minder gevoelig? Waar moet ik nu vanuit gaan? Ik zit nog maar op dag 13...terwijl de afgelopen maanden mijn ei altijd op dag 16/17/18 is geweest! Ben even in de war nu Hier een foto van de testjes:
Ik zou er nu vanuit gaan dat dit je knaller is en doortesten. Je wilt afloop zien als bevestiging. Maar mocht er nog een tweede piek komen (dat kan hè!) dan merk je die ook op. Maar mocht dit je piek zijn dan kan het ook zijn dat je ei nog op dag 15 komt, en dat is maar 1 dag verschil met wat je verwacht. Vanavond veel plezier hebben en de komende dagen nog een paar keer een test doen zou ik doen.
Ok dankjewel! Ik moet wel zeggen dat ik normaal gesproken wel nog meer een 'knaller' heb met die van z&k. Nu duurde het een paar minuten voor hij zo donker was, terwijl hij bij een echte knaller direct donker wordt. Dus misschien zit ik nu nog in het begin van mijn lh-piek..en heb ik vanavond dè echt knaller. Wie weet is die van de Action dan ook positief. Of de echte knaller is al geweest...dat kan natuurlijk ook! Ik blijf in ieder geval even doortesten...bedankt voor je advies!
Snappen mannen het belang van zo b vruchtbare dag wel? Wij voelen het vaak en zijn ons er veel bewuster van. Ik denk dat dat ook biet meewerkt
De onderste is positief! Het kan best dat je ei alsnog op dag 16 springt, maar misschien deze keer op dag 15
Normaal heb ik bijna altijd een postieve ovulatietest op dag 16...met op dag 17 mijn eisprong. Deze zag ik nog niet aankomen Maar inderdaad, zo heel veel gaat het uiteindelijk misschien niet schelen
Nee die lezen er minder over. Mijn man denkt ook dat je een hele week van bil moet. En dat kan natuurlijk prima, ivm voorraadje klaar leggen. Maar vorige ronde hebben we het volgens mij op de dag van mijn eisprong niet meer gedaan omdat hij laat thuis was uit zijn werk en hij zei "ja, maar we hebben het toch al een aantal dagen achter elkaar gedaan?" Niet dat ik de mislukte ronde aan hem wijt hoor, maar het onbegrip wel. En wij vrouwen lezen er veel meer over volgens mij.
Ja naar is dat hè zo zegt mijn man dat dus ook volgend maand weer nieuwe kans! Maar mannen zijn er meestal idd toch minder mee bezig! En hebben wat meer geduld daarmee! Hopelijk vind je snel jouw eitje!!
Ik denk idd dat mannen er niet bewust van zijn! Wij vrouwen lezen erover en zijn er mee bezig ! Mijn man snapt echt niet hoe een cyclus werkt Mischien moet ik hem gewoon even vertellen hoe het zit! Maar van de andere kant wil ik de druk voor hem er ook weer niet teveel opleggen van je MOET. Nu klussen dat werkt helaas averechts bij mijn man
En niet te belerend overkomen is denk ik ook wel fijn voor mannen. Ik zou zeggen: vertel hoe graag jij het wilt. Vertel dat timing dan cruciaal is. En geniet ervan met z'n tweeën.
Nou dan zal ik vanavond ook eens met mijn billen gaan wiebelen Hahaha En jij ook succes in deze vruchtbare week!!
@TantePerenboom ik zou uit gaan van die van zwanger en kids! Gewoon even doortesten. Ik heb een vraag aan jullie dames als het goed is is zaterdag mijn eisprong. Ik doe ovulatietest. Naar hoelang overleeft sperma eigenlijk in je baarmoeder/vagina
Spannende tijden dit hé emotionele achtbaan voor ons vrouwen, soms zou ik wilen dat ik een vent was! Hier na Clomid slikken deze cyclus, ook maar Pregnyl gespoten. Eitjes (heb 2 follikels van 24mm) willen niet springen. Als het goed is dus morgen of vrijdag een (of 2) eisprong(en) Iemand hier ervaring met Pregnyl of de combo Clomid/Pregnyl?