NOD-lijst 13 t/m 19 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Manna, 14 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Hmm inderdaad! Ik gebruik altijd die van z&k..maar was gister bij de Action en ik dacht...misschien zijn die ook wel fijn. Nee dus :rolleyes:

2. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Je kunt het beste met 1merk testen dat is het duidelijkste

3. TantePerenboom

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Maar toch is het raar...je verwacht dat ze beide óf duidelijker worden..of beide minder duidelijk.
    Maar ik blijf lekker bij de z&k testen, dan maar af en toe een bestelling plaatsen ;)

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    Denk dat de z&k testen net wat gevoeliger zijn dan de action testen. Die werken niet bij iedereen goed, super irritant. Net zoals je nooit de ovutesten van kruidvat moet gebruiken, één groot drama! :p

TantePerenboom vindt dit leuk.
  5. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @mokka88 ja wie weet kan het morgen ook nog idd. Jij ook nog getest?

@TantePerenboom uhhhh. Raar??? Geen idee hoe dit kan....

@MimaMerel bedankt voor de foto. Ik voel mijn ei nu rechts onderin heel goed (soort steken) dan is hij nog niet gesprongen denk ik.

6. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Nee ik heb niet meer getest vandaag..
    Heb vanaf vanmorgen tot in de middag echt veel ei pijn gehad en nu soms nog na pijntjes ..
    Dus denk dat ie inmiddels gesprongen is..

wafelijzer vindt dit leuk.
  7. Mommie33

Mommie33 Actief lid

19 aug 2017
    225
    194
    43
    Vrouw
    @mokka88 en @wafelijzer wat kunnen die kerels toch af en toe tegenwerken he! Wat wij vrouwen al niet doen om kindertjes te krijgen :D hopelijk gaan ze snel meewerken zodat jullie alle kansen kunnen benutten! Hier is het rustig... Wachten duurt lang :oops:
    Dit weekend lekker even weg met ons gezinnetje en dan een weekje flink werken dus gaan we dan weer snel richting NOD... En dit keer natuurlijk hopelijk geen rode duivels :evil:

Indy89, wafelijzer en JosjeM vinden dit leuk.
  8. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    @wafelijzer dat is echt een dikke knaller.

Ik denk dat dit een lijstje is van de vroege eitjes. De hele dag al flinke ei pijn en voor een uurtje terug een knaller van een ovu test (vanmorgen en gisteravond nog niks). Ik verwachte Mn eisprong pas dit weekend. Dus vanavond nog maar even gezellig gemaakt hier. Ik laat Mn datum nog even staan, even aankijken Hoelang de testen zo blijven knallen.

9. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Bij mij werken Action ovu's ook niet. Nooit een knalstreep, blijft licht, terwijl CB digital roze wel een smiley geeft.

JosjeM en TantePerenboom vinden dit leuk.
  10. TantePerenboom

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Grappig, hier precies hetzelfde!
    Kom maar op met die vroege eitjes, dan gaat zo'n ronde ineens een stuk sneller :thumup:

Kaasschaaf vindt dit leuk.
  11. TantePerenboom

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Apart zeg...ik ga ze nooit meer gebruiken :D

(Volgens mij zaten wij trouwens in hetzelfde zwangerschapsgroepje..tot we allebei een mk kregen :()

12. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @velena en @TantePerenboom action knalde bij mij 1x vd 4 rondes dat ik ze heb gebruikt. Ik word alleen maar gek van ovutestjes, heb ze de deur uitgedaan... eerst maar eens 3/4 rondes zonder proberen als het dan nog niet raak is dan misschien ander merk proberen of tempen.

Verder niet bijgelezen sorry... jullie gaat te snel ;)

JosjeM vindt dit leuk.
  13. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    @Eendje86 het gaat inderdaad erg snel! Kan het ook niet bijhouden haha.

Gisteren had ik het perfecte cervixslijm, echt rauw eiwit, dus daar hebben we maar wel even gebruik van gemaakt. Ik verwacht vandaag, morgen of uiterlijk zaterdag een knaller van een ovulatietest! Nog even geduld dus!

14. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Goedemorgen lady’s
    Ik mag het wachtbankje op kan en wil iemand dit voor me doen? Thanx !

Gisteravond toch nog gezellig kunnen maken met manlief
    Nu begint het lange wachten !

Wafelijzer : is jou avond ook nog goed besteed?

MimaMerel en Manna vinden dit leuk.
  15. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

Ja @mokka88 het was nog gezellig :D en gelukkig bij jullie ook :thumup:
    Zal je zo op het wachtbankje zetten en mezelf ook. Even het lijstje opzoeken...

Denk dat vannacht mijn ei gesprongen is want heb geen pijn meer. Alleen super misselijk en rugpijn:|

@JosjeM oh spannend! En goed doorgewerkt dus ;)

@Kaasschaaf ja idd veel vroege eitjes! En goed benut :thumup: ik laat mijn nod ook maar even staan? Ook al is hij waarschijnlijk een dagje eerder...

Welke dag reken ik nou als eisprong dag? Want denk dat ie vannacht gesprongen is... dus dan gister nemen of toch maar vandaag? Mijn app zegt gister vanwege de pos.ovu test dinsdag...

16. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017

13 November
    Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5

14 November
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3

15 November
    Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22
    Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 met Clomid
    Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2

16 November
    Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1
    TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk)

17 November
    Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1

18 November
    Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1

19 November
    Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4
    JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM)
    Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3

HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4

Datumloos:
    MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3

Totaal: 28

Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

17. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Mommie33 fijn weekend! Geniet ervan samen:thumup:

Mommie33 vindt dit leuk.
  18. Ikook

Ikook Niet meer actief

Jeutje! Even 99 berichten bijlezen!

@wafelijzer @mokka88 Wat vervelend dames dat de mannen minder enthousiast lijken te zijn dan jullie. Misschien dat ze ook gewoon de druk voelen? Het lijkt me in ieder geval wel belangrijk dat ze ook volledig comitted Wij zijn trouwens echt van de ochtend seks, dan heb je tenminste geen vermoeidheidsexcuus ;).
    Fijn dat jullie er toch nog gebruik van hebben kunnen maken!

Hier gelukkig een man die ook een enorme kinderwens heeft en heel blij wordt van mijn enthousiasme. Maar zelfs hij is niet zo veel er mee bezig als ik. Ik heb tot nog toe altijd geprobeerd om niet te veel te benadrukken als ik vruchtbaar ben (maar ja, wij hebben normaal ook vrij regelmatig seks) en hem gewoon wat meer verleidt tijdens de vruchtbare dagen. Deze maand wist ik door tempen echter dat mijn ei veel later was en toen heb ik dat toch maar gedeeld. Grappig genoeg nam hij toen juist veel meer initiatief, zelfs toen hij verkouden was. Erg fijn. Ik merk trouwens nu wel even een "rustmomentje", dus ik ben wel blij met tempen, anders waren we misschien toch eerder in deze fase gekomen haha.

@MimaMerel Je bmm komt juist heel hoog te zitten tijdens je eisprong, ik kan er dan echt bijna niet bij, moet er echt de gekste posities voor aannemen, terwijl ik er normaal vrij makkelijk bij kan. Overigens verandert mijn bmm tijdens de dag best veel in zachtheid en positie, maar de hoogte is wel echt duidelijk. Opening voelt inderdaad als kleine inkeping, maar als ik vruchtbaar wordt dan wordt ie ronder.
    @Flowers86 Bij mij duurt de superhoge stand 2-3 dagen, samen met eiwitachtig slijm, maar is heel verschillend per persoon volgens mij.

@Cyd Je kan ook na je ei nog wat vruchtbaar slijm hebben, zeker als je het bij je bmm checkt. Dat komt ook doordat je gele lichaam nog wat oestrogenen maakt. Temp is volgens mij wel heel betrouwbaar, tenzij je ziek bent/minder hebt geslapen of zo.

@wafelijzer Ik zou gister nemen, je bent vandaag dus sowieso na je eisprong dan, dus 1 dpo!

Grappig, die vroege eitjes! Ik ben juist naar deze ronde doorgeschoven vanwege mijn late eitje ;) En in die ronde zaten we allemaal met wat late eitjes hihi.

wafelijzer vindt dit leuk.
  19. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Wat goed dames dat er gisteren geklust is. :) Ook voor de meiden met twijfelmannen.
    Hier ook geklust! En m'n bm ligt nu idd weer heel hoog. Waarom hij dan gisteren ineens zo laag lag weet ik niet, maar vooruit. Hij heeft nu juiste positie, dus laat de zwemmers maar hun best doen! :)

20. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017

13 November
    Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5

14 November
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3

15 November
    Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22
    Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2

Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 met Clomid
    Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2

16 November
    Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1
    TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk)

17 November
    Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1

18 November
    Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1

19 November
    Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4
    JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM)
    Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3

HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4

Datumloos:
    MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3

Totaal: 28

Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

Deel Deze Pagina