Vraagje hè. Wij hebben het vannacht na 23:59 gedaan. Ik zag dat we om precies 1:00 het licht hebben uitgedaan. Reken je dan die vrijpartij als PM op gisteren, of als AM op vandaag? Ik zou zelf zeggen als PM op gisteren en pas vanaf dat je 's ochtends wakker wordt ls AM. Maar ik ben benieuwd hoe jullie daarover denken.
Haha! Ik denk dat het echt niet uitmaakt, ik snap dat je daar over twijfelt, maar het is puur en definitie dingetje toch. Ik zet avond meestal op om, maar officieel is het natuurlijk AM volgende dag
Ik zou het op AM zetten al, het is tenslotte na 12u maar maakt volgens mij niet zoveel uit Hier is het gisterenmiddag toch ook nog gelukt om te klussen, zoontje had toch plots zin in een slaapje van een uur Achteraf gezien was het eigenlijk niet echt nodig, want aan mijn temp gezien, is mijn ei dus echt wel eergisteren gesprongen! Vandaag was mijn temp nogmaals 0,1 graad omhoog, in totaal dus 0,3 na mijn ei wat volgens mij wel goed is. Nu hopen dat hij hoog blijft! De action ovutest heeft mijn piek dus nooit getoond, de duidelijkste streep was zelfs op de dag van mijn eisprong zelf. Hier lukt het wel om ml ervan te overtuigen dat het echt wel soms nodig is om te klussen in de vruchtbare dagen, dat je het wel op goed geluk kan doen, maar dat er dan wel minder kans is. Ik heb hem alles uitgelegd van hoe lang een eicel leeft enz klonk zo belachelijk, maar nu snapt hij het volledig en doet hij echt wel moeite in de vruchtbare dagen
Oh, en over dat slijm na je eisprong, ik heb er nu echt wel nog altijd heel veel. Het is de eerste keer dat ik tarwekiemolie neem, zou het misschien daar mee te maken hebben? Ik heb dat anders nooit. En ook de menstruatiekrampjes blijven aanwezig...
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 met Clomid Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 28 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Het maakt ook helemaal niks uit inderdaad want uiteindelijk is tijd ook maar toevallig. Alleen nouja als je vlak voor je eisprong zit dan wil je het natuurlijk het liefst ook op de dag voor je ei hebben gedaan, maar als dat dan na 23:59 plaatsvindt dan heb je dus een twijfelmomentje zegmaar. Dus om daar niet al te dom over te doen van 't weekend maar twee uur eerder naar bed gaan
@MimaMerel goede vraag, ik zou het als gister rekenen denk ik @Cyd fijn he, zo een middagslaapje @Ikook nee ochtendseks werkt helemaal niet voor mijn man helaas. Fijn dat het bij jullie wel helemaal goed gaat en jullie op 1 lijn liggen. Lief van je man, ondanks zijn verkoudheid. Die van mij heeft dan echt geen zin
Wat vinden jullie langer duren, van menstruatie tot je eisprong of van eisprong tot NOD. Bij mij is het wisselend, maar vooral van ei tot NOD vind ik zooo lang duren, omdat je er niets meer aan kan doen
Nu vond ik het spannend van menstruatie tot eisprong, omdat ik totaal geen idee had wanneer die zou zijn Mijn vorige cyclus was heel verwarrend, ik had eisprong op dag 19, maar werd op dag 22 al ongesteld. Het zal nu dus ook weer spannend worden, want ik hoop dat mijn LF nu toch wel minimum 10 dagen zal zijn... En hopelijk kom ik het ook niet meer te weten
Waarvoor zou dat uitmaken dan? Gewoon nieuwsgierig hoor @Cyd raar van die test, tempen is echt t betrouwbaarst idd!
Ik heb duidelijk vruchtbaar slijm nu! Ik ben er echt blij mee, haha. Voel ook de opening van mijn bmm heel goed. Het is voor het eerst dat ik er goed op let, mijn app voorspelde al dat vandaag mijn ovulatie zou zijn. Fijn om te merken dat het redelijk klopt, geeft toch wat meer inzicht. Nu weet ik niet of mijn eisprong daadwerkelijk vandaag is, maar in ieder geval een dezer dagen. Nu wachten tot vriend thuis komt van z'n werk
Voor het achteraf over-analyseren van wanneer we seks hebben gehad. En mijn man is nogal enthousiast en ik wilde het dit keer een beetje proberen af te remmen om z'n zaad wat te sparen. We deden het vorige cycli dagelijks en ik wilde het nu om de dag doen. Maar dat komt dus niet uit zegmaar als ik de vrijpartij van vannacht als vandaag meereken omdat er dan 2 dagen tussen hebben gezeten ipv 1, en dan komt het patroon hierna ook niet uit. Niet obsessief bedoeld, maar ik hou het gewoon graag bij om te kijken wat voor ons effect heeft.
Dat is altijd fijn om wat meer inzicht te hebben inderdaad. Om die reden doe ik ovulatietesten deze ronde. Veel plezier vandaag!
Ik vind het wachten op mijn ei zo lang duren. Eerst 1 week ongesteld en daarna nog 2 weken wachten. Dit keer ben ik dus ovulatietesten gaan gebruiken en ik moet zeggen dat het daardoor nu lijkt alsof het wachten korter duurde, want ja ik kon weer wat doen zegmaar. Van ei tot NOD is gevoelsmatig weer lang door nieuwsgierigheid. Op het eind is "elke dag niet getest is weer een dag dichterbij een dikkere streep of een dikke teleurstelling". Ik wil ook proberen om niet zo op mijn lichaam te gaan letten de laatste twee weken. Gewoon een beetje Let it Go om te kijken of de weken dan ook een beetje vlotter voorbij gaan.
Normaal gesproken van menstruatie tot eisprong! Eisprong vaak op dag 17..en een lf van 9 dagen. Dus qua tijd duurt het dubbel zo lang..en zo voelt het ook! Maar deze ronde is die tijd juist heel snel gegaan, al positieve ovulatietest op dag 13! Dus nu zal de 2e helft wel lang gaan duren Ben benieuwd of door het vroege ei mijn lf ook langer wordt..we gaan het zien! Wel grappig dat je hier goed kunt merken dat de tijd van de eisprongen er weer aan komt...er wordt een hoop gekletst