NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Happygolucky, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 16 November 17 November 18 November 19 November Mokka88, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Oei dat is vervelend dat je je zo slecht voelt daardoor... maar even rustig aan doen hoor! Idd zou een leuk verhaal zijn om later te vertellen mocht het lukken
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November 17 November 18 November 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Nou daar gaan we weer. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 18 November 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 18 November 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik vul mijn datum aan zodra ik een positieve ovulatietest heb gehad. Ik gok dat het de 19e gaat zijn, maar ik zou eerlijk gezegd ook nog wel buiten deze nod-lijst kunnen vallen. Maar afgelopen maand was mijn cyclus korter dan gemiddeld dus ik ga er een beetje vanuit dat het uiterlijk de 19e wordt. Inmiddels begint mijn menstruatie weer op het eind te lopen, gelukkig, en heb ik de klap een beetje kunnen incasseren. Klinkt misschien stom hoor, maar doordat de eerste meteen de eerste ronde raak was kwam het een beetje rauw op mijn dak dat we nu iets langer geduld moeten hebben. Maar dat gevoel is wel weer gedaald en ik heb weer goede moed voor deze ronde. Hopelijk is deze lijst over een maand niet zo deprimerend rood als dat het vorige nod-topic momenteel is!
Mag ik ook mee komen kletsen? Dan zet ik mezelf op de lijst. Tweede ronde voor een derde kindje, eerste ronde na verwijderen mirena een mooie cyclus gehad dus alles weer fijn op de rit. Succes allemaal!
Mijn menstruatie is gelukkig weer voorbij! Pff wat heb ik daar een hekel aan zeg! Nu op naar de vruchtbare dagen!!!
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hoi dames, ik kom me aanmelden hier! We gaan nu de 6e ronde in voor ons 2e kindje dochter van ruim 2,5. Ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar zoals je hieronder ziet schommelt het nog wel een beetje. Afgelopen ronde tarwekiemolie gebruikt. Dit verlengde mijn LF van 9 naar 11 dagen dus dat is fijn! Afgelopen 3 rondes ovulatietesten gebuikt, daar stop ik nu even mee tot 2018.
@Kinderwens87 tuurlijk! Gezellig! @mokka88 oh das fijn. Ik heb er ook een hekel aan. Tis de 2e x pas sinds ruim 4 jaar dus echt weer even wennen.... op naar de vruchtbare dagen! @Eendje86 toch ongesteld geworden balen zeg. Ik had toch stille hoop voor je maar helaas. Op naar een (hopelijk) Wat rozere ronde deze keer Pff zit op dag 3 van mijn ongi en vanmorgen leek de pijn minder te zijn maar moet volgens mij toch nog een dagje aan de pijnstilling helaas. Vind het echt een stuk heftiger dan voor het spiraaltje Mocht ik deze ronde zwanger worden dan ben ik bijna rond dezelfde tijd uitgerekend als mijn dochter maar dan 9jaar later
Ja helaas... Die pijn is naar he! Hier ook veel last van Oh wat grappig, dat is wel een groot verschil, is dat bewust? Misschien wil je er helemaal niet op antwoorden hoor, want je hebt het zwanger worden nou eenmaal niet voor t zeggen!
Nee Hoor, dat is geen probleem. Het leek mij altijd leuk om een nakomeling te krijgen (en 3 kids) en wij hadden het zo druk met onze 2 kids dat een 3e er niet in zat. Man wilde ook niet. En nu begint het echt weer te kriebelen, vooral bij mij... dus vandaar het grote verschil in leeftijd. We zijn zelf ook nog redelijk 'jong' dus het kan ook nog makkelijk. Lijkt mij echt leuk als het lukt want vooral dochter is dol op baby's
Hier lijkt het bloeden ineens gestopt te zijn sinds vanmiddag (minimaal nog) ik heb nog nooit zo een korte menstruatie (2dagen) gehad?
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ook ik kom me weer melden. Helaas veel bekende namen ertussen. Wees gaan er weer voor meiden! Slaap lekker alvast