Tweede dag op rij hoge temperatuur dus ik denk donderdag eisprong gehad.. hoewel ik gisteren (vrijdag) echt wel ovulatiepijn had.
Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 31 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ga er vanuit dat ik na mijn positieve ovulatietest van vandaag maandag mijn eisprong heb, ik wacht even mijn temperatuur van dinsdag af en daarna zet ik mezelf op het wachtbankje!
Ik denk ook een sprongetje, hopelijk is het snel voorbij. Ik heb een draagzak, een tula, maar hij zit er niet graag in. Hij slaapt nu, eindelijk!
@Ikook goede reis! Hopelijk een positieve test bij terugkomst! @Cyd heerlijk die ‘sprongetjes’ hier hielp dragen (ook een tula) bij de oudste wel maar de jongste is absoluut geen draagkind dus heel vervelend. Het wachtbankje word steeds voller! Leuk!! Nu de meeste langzame weken in. Succes met wachten en de testdrang allemaal!
Op 5dpo is mijn temp al opnieuw gezakt naar de temp voor mijn ei, ik verwacht dus ieder moment mijn menstruatie vorige cyclus was exact zo. Ik word er moedeloos van Gele lichaamsdip zal het ook niet zijn, want mijn temp zakt dan niet zoveel. Zou dat nog ontzwangeren zijn? Of zou ik toch eens naar de gyne gaan?
Op 5 dpo al je ongi verwachten is erg snel. Is je LF altijd zo kort? Als dat zo is zou ik toch eens langs de huisarts gaan.. met zo'n korte LF krijgt het eitje geen kans om in te nestelen
Meid, je bent5 maanden geleden bevallen he! Ze zeggen niet voor niets 9 maanden op 9 maanden af!! Geef het Wat tijd! Ik denk niet dat je al een doorverwijzing krijgt voor de gyn... Vervelend dat je zoontje niet in de tula wil...
@Cyd wat balen zeg! Zo’n korte Lf is echt te kort. Dan kan het eitje nooit nestelen. Misschien even wat informatie inwinnen bij de huisarts. Misschien eerst goed ontzwangeren, geen idee of dat de korte LF kan verklaren.
Dat is idd wel een hele korte LF Idd even in de gaten houden!! Meiden na de ei hoe voelen jullie je!? Ik krijg best wat symptomen maar die zijn er altijd wel naar de eisprong Veel hoofdpijn Pijnlijke borsten Humeur Hmm soms opgewekt en soms laat me met rust ! En een gloeiend hoofd zowat de hele dag dit kwaaltje is dan weer nieuw voor me.. Zit nu pas 4 dpo dus kan nog niks betekenen maar bij elke dingetje wat je voelt link je naar een eventueel zwangerschap Haha erg he
Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden He? Ik zit nu op 3DPO. Af en toe vlaag van misselijkheid en pijnlijke borsten ook. Had ik vorige ronde niet maar er is nog geen pijl om te trekken weet ik ook. Gewoon maar de weken afwachten...
Ik voel helemaal niks haha. Geen zere boobies of wat dan ook! Af en toe nog wel wat nazeurende eierstokken maar dat zal de Pregnyl zijn nu 3DPO. Normaal altijd zere boobies nu tot menstruatie... Oh well ze zullen het zien
Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 31 Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Op de wachtbank! Nod 18e. Super spannend! Daar mag ik mijn banner nog even op aanpassen. Maar wel met slag om de arm. Misschien heb ik wel een hele lange LF. Dit is nl mijn eerste ronde met ovulatietesten om ook duidelijkheid te krijgen in mijn clyclussen. Dus wie weet ligt het daar aan, dat mijn ei eerder springt dan ik steeds denk en dat mijn LF gewoon een lange is. Nouja, we shall see. Ik hou eerst de 18e aan.
Vandaag voel ik eigenlijk niks meer. Ja mijn borsten zijn iets gevoelig maar dat had ik vorige ronde ook. Wel lijken ze wat zwaarder/voller? Vooral links. Maar goed voor mij mag de klok een week vooruit gezet worden Dan gaat onze week in!! @Cyd hoe gaat het nu? Zou wel supersnel na de eisprong zijn he, maar kan dat je cyclus nog van slag is na de bevalling...
Hallo dames! Op weg naar huis van een weekendje weg met m’n vier mannen even al jullie berichten bijgelezen! Ik ben de eerste op de lijst, dus alweer 6dpo vandaag Heel erg veel last van mijn borsten, maar dit heb ik elke maand na mijn ei... Het enige wat ik merk nu dat ik echt heel erg moe ben... Normaal ga ik echt niet voor een uur of 12 a 1 naar bed en gisteravond viel ik ineens om 21.30 uur in slaap... Maar goed, ik heb elke ronde wel iets, dus ik ga nergens van uit! De wachtbank vult al lekker op zie ik... Ik vind die twee weken na mijn ei altijd wel echt het langste duren... Ik wil roze zien!! Ik hoop de trend te mogen zetten voor deze lijst
Ik schuif ook aan op het wachtbankje. Vandaag als het goed is mijn eisprong gehad. Niet heel actief geklust dus ben benieuwd... Succes met wachten allemaal!
Nog steeds op mijn menstruatie aan het wachten, maar meestal begint het maar 's avonds laat... En hoe stom ook, ik blijf maar hopen dat ik toch niet ongesteld word, terwijl alles het tegenspreekt, daling in temp, vorige cyclus was ook zo, menstruatiekrampen. Echt alles wijst er op