@Flowers86 Ergens in het zonnige Azië Ivm herkenbaarheid houd ik het liever een beetje vaag op zo'n openbaar forum. Ik opende net mijn Flo app, ineens stond er 10 dagen tot volgende menstruatie, vanmorgen stond er nog 9. Hij heeft de dag van ovulatie ook aangepast van woensdag naar donderdag. Vreemd want ik heb vandaag niks ingevoerd, alleen mijn gewicht (werd er ook niet vrolijk van maar dat die app daar nou van op hol slaat is wat extreem ) Nou goed, zelf had ik ook al het vermoeden donderdag of zelfs later dus het is wel prima.
Ik heb mijn lh piek gemist. Ik test elke ochtend bij het opstaan en op de dag dat ik de piek verwacht test ik 2 keer (ik drink overdag heel veel dus kan in de middag geen betrouwbare test doen omdat de urine niet geconcentreerd genoeg is dus dat moet ik heel goed plannen). Cyclus was wat in de war, 2 weken lang roze afscheiding gehad en ik had vrijdag daardoor lh piek verwacht. Hij verscheen in de ochtend wel vlot, maar geen knaller (wel bijna zo donker als controlestreep, dus ik had verwacht dat de piek nog kwam) en 3 uur later al daling. Ik had 'em donderdag dus blijkbaar gehad. Zaterdag niet getest en zondag was ie gewoon weer heel licht. Vreemd cyclus. ik heb ook geen idee wanneer ik de eisprong heb gehad omdat ik nog op de piek wachtte niet gelet op de dagen (ook hele drukke dagen ivm verjaardag uk, dus tijd vloog). Ik weet wel dat mijn borsten ineens onwijs zeer deden en pijnlijke steken in de buik: maar welke dag het was???? Dus ik heb geen idee wanneer mijn nod is. ik laat mij deze ronde volledig verrassen want ik kan ik niet tellen welke dag mijn ovulatie was. Op zich ook wel fijn, er niet zo mee bezig en dames wat is het koud! Jakkes haha. Behalve dan voor de zonnige Azië dame
@Happygolucky Oh dat is balen! Hebben jullie de dagen ervoor wel kunnen benutten? Ik hoorde al dat het zo koud was, brrrr. Ik moet zeggen, ik mis de pepernoten en chocoladeletters wel, maar die kou zeer zeker niet
Mijn moeder zegt altijd: elk seizoen heeft z'n charme. Diezelfde moeder moppert nu trouwens ook haha Wij hebben ook van die ijskoude tegels boven. Stap je uit je warme bed, hoppa! spierwitte voeten die zo koud zijn als ijspegels. Goedemorgen! Ja wij hebben wel vanaf woensdag de dagen benut. Ik heb nl wel een regelmatig cyclus (kan hooguit een paar dagen verschuiven). Alleen zaterdag niet benut, waren gesloopt door de verjaardag en enige aantrekkelijke was slapen
Ik heb vaak ook een soort van ongeloof dat ik een dezer maanden (misschien wel over 2 weken) zwanger ben. Herkennen jullie dag gevoel? Want waarom zou het nu dan wel lukken
Nou dat had ik de vorige ronde ook... alleen deze keer zei mijn man het ook... maar ik weet het niet. De kans is gewoon niet zo groot met mijn LF. Ja het is idd koud maar ik vind het wwel lekker hoor!
Als met de tko je lf weer 10 dagen is, heb je een prima kans hoor! Met mijn lf van 9 dagen ben ik dit jaar al 2x vrij snel zwanger geraakt.
@Eendje86 ik denk ook dat met een lf van 10 je wel goed zit hoor. Spannend meiden de komende week. Ik voel nog niet veel behalve af en toe wat steekjes. Maar wat meerdere van jullie zeggen, je lijf kan je zo voor de gek houden. Ik denk dat als ik maandag nog niet ongesteld ben, ik een testje eraan waag. Maar kan ook dinsdag worden. Ik weet het gewoon nog niet. Tenzij mijn lijf natuurlijk die Z op mn buik tekent, tja dan durf ik wel eerder #washetmaarwaar Succes meiden
Spannend meiden! Ik testte bij mijn MK en zoontje op 11DPO positief. Maar ik heb altijd gigantische testdrang dus ik ga denk vanaf 9DPO testen. Ik weet dat het vanaf 9DPO zou kunnen zeg maar Afgelopen weekend had ik opvallend geen klachten, buikpijn+hoofdpijn was na eisprong helemaal weg en sinds vandaag weer helemaal terug.. Pfff..
Mijn NOD valt dit keer in het weekend dus ik denk dat ik met manlief ga wachten tot die dag en dan samen gaan testen. Een week eerder op de zondag als ik 8DPO ben heeft het toch nog geen zin.
Bij mijn vorige zw teste ik op 9dpo, nu wacht ik mijn ongi af... LF is 10 dagen dus nog 8 te gaan! Afwachten dus maar.....
Ik ga denk ik met 10dpo testen, kan het niet laten! Dat is maandag, dus minder dan een week en dat is een fijne gedachten hihi
Super herkenbaar, maar gelukkig ook volledig onzin! Alles moet op zijn plek vallen! Dus elke ronde gewoon weer met volle moed tegemoet Ik ben van plan zondag te testen, ben dan al weer 13dpo. Heb er voor some reason en goed gevoel over. Ben nu op Sardinië, dus goed afgeleid gelukkig. Wil echt opeens vrij bitchy en emotioneel vanmiddag. Verder hele pijnlijke borsten en vanmiddag krampen. We gaan het zien!
@Kaasschaaf ik zit inmiddels op 8dpo... morgen 9! Dus ik weet ff ook niet wanneer ik zal gaan testen... Ik denk vrijdag met 11dpo wel een eerste testje te gaan wagen... Ik heb expres nog geen testen in huis gehaald, dus ik kan nu ook niet testen Symptomen aanwezig: hele pijnlijke en zware borsten, slaap eerder dan normaal in de avond, vanochtend in de auto op weg naar mijn werk ineens helemaal niet lekker... Maar ja, zoals er al word gezegd of het nou progesteron is of een zwangerschap dat is afwachten natuurlijk! Nog een dag of 6...
Heel herkenbaar! Had gister last van menstruatiekrampen en dacht weer dat ik ineens een bloeding zou krijgen, maar verloor ineens veel taaie afscheiding. Ik krijg dat meestal voordat m'n menstruatie zich aandient. Vanmiddag verloor ik ineens vruchtbaar slijm en daarna was het weer normaal. Kan het zijn dit m'n ei was?
Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 32 Wachtbankje (28), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)