NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dat is idd kort ja! Ik ben vroeger aan de pil gegaan vooral omdat ik hevig ongesteld was en ze me vertelde dat het met de pil minder werd . Helaas was dit nooit het geval Een keer een ander pil gekregen maar het bleef erg veel.. Dus ik dacht Achja hoort erbij Zal wel normaal zijn! Nu sinds ik gestopt ben met de pil Is het lang niet meer zo hevig .. eigenlijk 2 a 3 dagen bruin licht roze.. en twee dagen redelijk veel en dan weer 2 dagen ofzo bruin. Stel ik mocht ooit Zwanger raken Wil ik daarna nooit meer aan de pil Ben dus veel minder erg ongesteld Voel me veel fijner zonder die hormonen van de pil!
@mokka88 hmm idd dan kun je beter zonder de pil doen ja. Ik heb gemerkt dat na de geboorte van mijn dochter mijn ongesteldheid wel heftiger was dan ervoor. Daarna 4.5 jaar spiraal gehad en toen dus veel pijnlijker en heftiger dan ervoor. Tot nu. Zal toch wel eenmalig zijn denk ik.
Ik zit nog middenin een dramatisch heftige menstruatie, dus ik ben nog vrij stil voorlopig, maar ik heb een erg goed gevoel over dit NOD groepje Een aantal van ons komen uit zo'n onbeschrijflijk rode lijst dat ik denk dat we met een tegoed van zo'n 6 zwangerschappen aan deze volgende lijst gaan beginnen. We gaan die lijst helemaal hartstikke roze verven meiden. Let's go!!
Mooie woorden @velena laten we dat hopen!! Hier ineens weer flink aan het bloeden sinds net ik snap het niet meer
haha nou he wat deprimerend die lijst van de vorige! van de 35 nog maar 4 zwanger, waarvan er misschien nog 1 of 2 bijkomen....
Heb ik soms ook na 3 dagen ineens de volgende dag niets maar dan gaat het na een paar uur weer verder.... Ik heb altijd 3 dagen heftig en dan nog 3 dagen matig. Het komt wel steeds goed uit dat mn heftige dagen in het weekend/op mn vrije dagen zijn... Gister ook nog een goed gesprek met ML gehad. Ik was zo verdrietig dat het deze ronde niet was gelukt en om me heen lijkt iedereen maar zo hup zwanger te worden en nog snel na de eerste ook... Ik wil mezelf ook een beetje beschermen tegen teleurstelling. Bij Dl was het raar in ronde 8 en nu zitten we in ronde 6. We hebben de voordelen van meer leeftijd er tussen eens goed benoemd (dochter is nu 2 jr en 7 mnd) en ook benoemd dat het natuurlijk jammer is maar ook goed als het misschien nog even duurt. Daarom nu ook even tot zeker 2018 geen ovutesten, tempen, alleen Tarwekiemolie vanaf eisprong. Die voel ik goed.
Dag dames, Ik schuif graag aan bij jullie. Ik zie al wat bekenden. Dat deze ronde maar een stuk beter mag gaan! Zal mezelf even in de lijst zetten.
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik zie een paar bekenden in dit lijstje van de vorige NOD-lijst! Ik zou willen zeggen 'leuk!' maar eigenlijk is dat niet zo leuk natuurlijk! Evengoed veel succes deze ronde, alsjeblieft veel roze voor iedereen in deze lijst. Kort over mij: 31 augustus laatste pil ingenomen. Van alles en nog wat geprobeerd, helaas geen zwangerschap tot op heden. 6 oktober jl. uitslag gehad van de samenanalyse en daarbij is mijn vriend verminderd vruchtbaar verklaard en is een spontane zwangerschap nihil geworden. Daarom hebben wij afgelopen week in overleg met de huisarts besloten om ons door te laten verwijzen naar de fertiliteitspoli. De verwijzing kan ik dinsdag ophalen en ik hoop dat het snel wat uithaalt bij ons! Kom maar door met die baby, haha.
Ik snap je helemaal @Eendje86 en goed dat jullie erover gesproken hebben. Als je eenmaal iets wilt dan wil je het ook zo snel mogelijk maar dat kan niet altijd. En een beetje meer leeftijdsverschil heeft ook zijn voordelen Welkom @Evie87 ik las het al, dus toch ongesteld na die vage testen. Jammer! Maar we maken er een mooie roze lijst van deze ronde
@JosjeM zo dat lijkt me even heel wat om te verwerken als je dat te horen krijgt. Maar ik hoop voor jullie dat het met hulp snel mag lukken
Om de een of andere reden kan ik mijn bericht niet bewerken.... het moet in ieder geval 31 augustus 2016 zijn haha @wafelijzer We blijven positief! Er zijn er genoeg voor ons geweest die ook zwanger zijn geworden uiteindelijk.
Hoi meiden, Ik sluit me graag aan bij jullie nod lijst! Kan iemand mij op de lijst zetten? Het forum is zo gepimpt dat ik het eerst even allemaal rustig opnieuw moet uitvinden. Nod 16 nov. Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Vanmorgen besloten ML en ik dat we voor de 2e willen gaan. Na een MKverleden gaan wij er vanuit dat het nog even kan duren voor we een plakker hebben en als het snel raak is is dat alleen maar mooi meegenomen! Succes allemaal, hoop op een mooie groene lijst!!!
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Datumloos: MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Indy89 welkom! Op naar een positieve test! Hoe oud is je eerste kindje? En voor de andere mama's die voor een 2e (of 3e, of 4e...enz) gaan, hoe oud zijn jullie andere kindjes? Onze dochter is ruim 2,5 en ik merk dat om me heen veel anderen met een kindje rond die leeftijd of jonger al zwanger zijn of een tweede kind hebben... Zijn wij echt zo "laat"?
Thanks dames! @Eend83 onze dochter is 8 maanden. Vind het zelf ook vrij vlot, maar het kan natuurlijk ook lang duren. Ik denk niet dat je laat bent hoor, de één vindt het lekker als er wat meer leeftijd tussen zit en de ander heeft het liever allemaal achter elkaar door... Heeft beide voor en nadelen denk ik.