Heel misschien zie ik ook iets... Net wat tanteperenboom zegt, het ene moment niet maar het andere moment heel vaag. Maar de foto is inderdaad wat wazig. Ik hoop het voor je @Mommie33 @Silsil fijn dat alles er goed uit zag!
Ik snap er ook niks van haha, vandaag lijkt het minder te zijn. Maar zie nog wel blosjes op mijn wangen. Maar ik ga nu serieus twijfelen of die er niet altijd zitten.
@Mommie33 ik lijk inderdaad wat te zien ! Mijn temperatuur is nog steeds 37,2 maar heb het nu zo koud!!! Echt intens koud met kippenvel en heb hele dikke klodders wit gelige afscheiding wat ik hier nu weer van moet denken..
Ik had net dus een heel klein beetje wit uit 1 tepel, voelde dat mn beha anders aanvoelde bij het uitdoen. Maar ja... dat kan natuurlijk niks betekenen, ik ben pas 5 DPO. Ik let echt op alle dingen, heel irritant! @Mommie33 ga je morgen nog testen of pas vrijdag?
Oh ja dat is zo herkenbaar! Ik moet zeggen, nu ik niet getest heb (ovutesten) Ben ik er toch wat minder mee bezig. Gister pas bedacht dat mn ei ws in het weekend geweest is en morgen alweer 4 dpo
Ik denk vrijdag... Als het vanochtend echt iets was wat ik zag dan moet ik vrijdag wel iets kunnen zien! Als ik vrijdag nog niet veel meer zie dan heb ik er ene hard hoofd in... we gaan het zien! Spannend wel weer hoor!
@Mommie33 ik zou niet meer kunnen wachten tot vrijdag hoor toen ik op 9dpo een tuurtest had, had ik op 10dpo een echt streepje Al die symptomen... Ik denk ook ineens van alles te voelen Morgen alweer donderdag meiden, t schiet op.. Van het weekend vast meer testers
Hahaha @Mommie33 iedereen zit in spanning! Ik zou het ook erg knap van je vinden als je kan wachten tot vrijdag. Hier branden de testen zelfs al in de kast en ik ben nog maar 6dpo Heb trouwens testen van 2besure besteld (dipsticks) maar ik lees zo veel verschillende verhalen erover. Wat is jullie ervaring daarmee en welke testen vinden jullie fijn?
Ik heb sinds vanavond menstruatie achtige buikpijn heel lichtjes dat wel hoop niet dat nu al mijn menstruatie eraan komt dat zou wel erg korte LF zijn , vandaag een week geleden mijn ei gehad Wachten duurt langggg
Wachten duurt inderdaad lang! Ben super benieuwd naar de testers van de komende dagen. Laat de lijst maar flink roze kleuren! Ik ben nu 3 DPO, maar ik ben niet echt tevreden met mijn post ei temperatuur. Normaal is deze hoger en is de stijging duidelijk. Nu vind ik hem matig, haha. Heb overigens ook helemaal geen progesteron kwaaltjes, altijd na mijn ei doen mijn tepels vreselijk veel pijn. Nu niks, noppes, nada. Heb het idee dat het geen goede eisprong was, in ieder geval dat ik niet genoeg progesteron aanmaak deze keer. Hopelijk kan de gyn morgen zien of mijn eitje daadwerkelijk gesprongen is.
Ik heb slechte ervaringen met de tuurstreepjes! Als je op NOD test vind ik ze wel keurig. Mijn voorkeur gaat uit naar kv 2v5, (wondfo) of action
Hmm dan gebruik ik de 2besure wel voor de testdrang testjes. Heb nog action in de kast liggen (sneu ben ik hé) die ik bewaar tot NOD
Ik maak weer iets vreemds mee hoor... Ga net naar de wc (sorry) en heb ineens roze afscheiding Veeg echt een beetje roze af, wel een beetje bloed lijkt het maar geen ongesteldheid ofzo... Wat is dit dan weer?? Heb het nog nooit eerder gehad en heb altijd een standaard cyclus van 27 a 28 dagen... Altijd op dag 14, hooguit 15 mijn ei... Vreemd hoor... Ik zit te googelen en zou dit dan met 9dpo eventueel ook een innestelingsbloeding kunnen zijn? Help... weet het ff niet meer...
Ben er nu echt misselijk van Hopen dat het niet ineens veel bloed wordt en mijn menstruatie ineens 5 dagen te vroeg komt Maar ja dat is echt nog NOOIT voorgekomen! Dat wachten he pfff
Haha hier precies hetzelfde!!! Wanneer wil jij testen? Misschien heb je het al gezegd hoor...maar dan heb ik dat even gemist @JosjeM spannend morgen! Hou je ons op de hoogte hoe het was bij de gyn? @Mommie33 een innestelingsbloeding op 9 dpo zou kunnen...maar dan is het vreemd dat je al een tuurstreepje gezien hebt lijkt mij. Want je maakt pas hcg aan na innesteling zover ik het begrepen heb, dus je zou pas een paar dagen ná innesteling een streepje kunnen zien. Maar ik heb tot nu toe elke zwangerschap nog bloedverlies gehad rond die termijn, dus het zegt allemaal niet zoveel. Bloedverlies kan vanalles zijn. Ik duim voor een mooie streep vrijdag! (Of morgen als je je niet kan inhouden haha)