NOD-lijst 13 t/m 19 november

Discussion in 'NOD forum' started by Manna, Oct 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikook

Ikook Niet meer actief

Stom @Mommie33 ! Snap dat een dergelijke korte cyclus je bezorgd maakt. Hoop Outlook gewoon een uitschieter en volgende maand raak!

Hier redelijk wat vertrouwen. inmiddels 10dpo, enige echt duidelijke is gezwollen, stevige, gevoelige borsten en wellicht wat emotioneler. Ik ken het niet van mijn menstruatie, dus wie weet! Zondag ga ik testen!

Andere mensen al test plannen!

Mommie33 likes this.
  2. Milou

Milou Lid

Sep 6, 2017
    99
    65
    18
    Female
  3. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,888
    9,664
    113
    Female
    @Mommie33 jeetje wat ontzettend balen zeg! :( dikke knuffel!

Mommie33 likes this.
  4. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

Jun 14, 2014
    328
    155
    43
    Onee @Mommie33 wat jammer! Had zo gehoopt op een mooie test morgen:cry:

Mommie33 likes this.
  5. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

Feb 29, 2016
    2,635
    1,129
    113
    Female
    Ohh nee wat klote zeg..... Knuffel en sterkte!!!

Mommie33 likes this.
  6. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Mommie33 likes this.
  7. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784
    899
    113
    Female
    Ik ben er ZEER ontevreden over. Ik heb hier vorige week vals positief mee getest.. Echt niet tof, want je gaat dan echt door een emotionele rollercoaster. En het streepje was best duidelijk! Meerdere keren zelfs. Hij had uiteindelijk gereageerd op mijn eisprong denk ik... Ben zelfs nog langs de VK geweest (voor een vroege echo om te kijken of er iets zou zijn) omdat die ervan overtuigd was dat een positieve test een zwangerschap is.. Ik was dus NIET zwanger. Daarna testte ik trouwens gewoon negatief. Ze kon wel zien dat ik net een eisprong had gehad.

8. Silsil

Silsil Actief lid

Nov 14, 2013
    495
    507
    93
    Female
    @ingii89 jeetje wat naar! Kan me voorstellen dat het een rollercoaster moet zijn. Welke testen ga je in de toekomst gebruiken?

9. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784
    899
    113
    Female
    Ik was altijd groot fan van kv 2v5. De dipsticks waren gewoon een heel goedkoop probeersel, dan kan ik lekker vaak testen (testverslaving haha)! Ik heb van de week weer wat testjes van de kruidvat gehaald en ook een paar duurdere (CB en Predictor). De duurdere zou ik alleen gebruiken "ter bevestiging" als het raak is! Mijn tactiek is nu gewoon meerdere merken in huis hebben haha. Ik vertrouw nu geen enkele test meer ;)

Op zich zou ik nog wel wat goedkopere testjes in huis willen hebben. Maar die dipsticks zien er allemaal hetzelfde uit... dus die zou ik niet zo snel weer bestellen. Ik had wel gehoord dat de kruidvat testjes (die cassettes) ook ergens anders besteld konden worden, goedkoper (WONDFO geloof ik!) Ik heb voor deze ronde genoeg in huis, maar denk dat dat voor de volgende ronde het plan wordt!

Ik zou trouwens als ik jou was gewoon de testjes gebruiken maar als je positief test zou ik het eerst met een andere test checken voordat je een gat in de lucht springt haha! ;) Ik maak ze zelf nog wel op, maar wel met een andere test er naast.

10. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784
    899
    113
    Female
    Als je trouwens wilt zien hoe de vals positieve eruit ziet, ik heb er een topic over geopend in het zwangerschapstest-forum!

11. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,888
    9,664
    113
    Female
    #671 JosjeM, Nov 9, 2017
    Last edited: Nov 9, 2017
    De zwangerschapstesten van 2-be sure zijn inderdaad niet goed. De testen van sensitest, de sensibaby (extra gevoelig) die zijn wel super. Dat zijn wel dipsticks overigens.
    Daarnaast heb ik de testen van KV 2 v 5 in huis, predictor early en CB met indicator. Oeps, verzamelwoede! Alleen de predictor en CB wil ik gaan gebruiken ter bevestiging. Die zijn te duur om lukraak mee te gaan testen! :D

@ingii89 helaas zullen alle zwangerschapstesten reageren op een LH-piek. :(

12. Silsil

Silsil Actief lid

Nov 14, 2013
    495
    507
    93
    Female
    Haha @JosjeM en @ingii89 bedankt, ik herken mezelf zo in jullie! Ik denk idd dat ik maar kv2v5 in huis ga halen. Misschien toch dit weekend een testje waren... Zaterdag 9dpo. Bij mijn dochter stond er op de kv2v5 een streepje bij 9dpo maarja ik maak mezelf weer lekker gek:evil:

13. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Mommie33 likes this.
  14. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    He dames ben er ook nog eens...
    Vanmorgen een testje gewaagd maar negatief helaas. Zag erna dat dit ook helemaal geen gevoelige test is (sensitest met het hartje vanaf 25ml) dus niet heel slim van mij op 8dpo haha.
    Had me voorgenomen om pas rond nod te testen en niet al zo vroeg :rolleyes: maarja nieuwschierig aangelegd....

@Mommie33 ahh nee balen zo vroeg. Dikke knuffel...

Mommie33 likes this.
  15. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    Verder ook weinig klachten. Ja gevoelige borsten maar dat heb ik ook als PMS klacht... merkte wel een droge mond op... en chips en chocolade smaken niet meer? Vreemd.
    Maar ga er tot nu toe vanuit dat het niet raak is...

16. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

Sep 6, 2017
    415
    278
    63
    Female
    Logopediste
    Amsterdam
    Oh jeetje, daar schrik ik van! Ik heb de dipsticks zwangerschapstesten van Zwanger & Kind in huis want daar was een mooie aanbieding voor ovutesten ook (wel tevreden over!). Hebben mensen daar ervaring mee?

Ik mag van mezelf donderdag, 2 dagen voor m'n nod een eerste poging doen trouwens. Dan ben ik 12DPO en ik hoop dat ik het zo lang kan rekken want ik heb nu al mega testdrang. Het lijkt wel iedere ronde erger te worden. Ik heb tot nu toe ook nog geen klachten en dat heb ik de vorige rondes wel gehad dus. Ik wil het gewoon weten!

17. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,888
    9,664
    113
    Female
    @wafelijzer 8 dpo is inderdaad erg vroeg om te testen haha! Maar ik snap je testdrang. Nog even geduld! Het kan nog alle kanten op.

wafelijzer likes this.
  18. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784
    899
    113
    Female
    Thanks voor de tip! Ik ben namelijk nog wel op zoek naar vervangende goedkope testen. Dan wellicht toch de sensibaby proberen de volgende ronde :) Grappig! Ik heb nu precies hetzelfde, kruidvat 2v5 in huis voor het normale testen en cb/predictor early om te bevestigen haha!

Stomme was dat ik op hetzelfde moment toen ook een ovulatietest had gedaan, maar die negatief was.... Mijn positieve ovulatietest had ik 48 uur later pas...

19. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784
    899
    113
    Female
    Haha ja gelukkig ben ik niet de enige met testdrang ;) Hehehehe! Ik zag op mijn Predictor early dat die 6 dagen voor NOD kan gebruikt worden.... Mijn ei was 3 november,.. wanneer kan ik volgens de "regels" dan deze test doen? 8 of 9 dpo?

20. Silsil

Silsil Actief lid

Nov 14, 2013
    495
    507
    93
    Female
    Als je een lf van 14 dagen hebt zou je 14-6=8dpo een testje kunnen wagen, maaaarrr ik denk dat je een grotere kans hebt op negatieve test als je bijvoorbeeld een innesteling hebt die langer dan 7 dagen na eisprong plaatsvindt... Hoor mij wijs zijn ik ren straks ook naar de kruitvat hoor:p lekker doen wat goed voelt

mokka88 likes this.

Share This Page