Even een vraagje ik hoop dat jullie het weten . Gister was ik 5 dpo toen kleine steekjes bij schaambeen, erg koud en rillerig temperatuur was toen 37,2. Vandaag voel ik me ineens anders.. en mijn temperatuur was zonet 37,6 kan dit iets met de innesteling te maken hebben?
Getver mummie Vreselijk dat je eerst die hoop hebt en nu de tegenslag. Heel begrijpelijk dat je een baaldag hebt!!!! Digiknuf!!!
@Milou zou kunnen denk ik hoor hier hetzelfde. Beetje weeig gevoel daar beneden. Echt pijn is het niet maar echt fijn ook niet haha.
@Milou ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Je hebt je emoties niet onder controle, je voelt je neerslachtig terwijl er geen reden voor is.... zoiets? Ik had dat namelijk heel erg bij mijn tweede zwangerschap de dag na de innesteling. De innesteling heb ik toen gevoeld (bleek achteraf) en de dag erna voelde ik me zo naar. Ik kon niet aardig doen of blij zijn terwijl er echt niks naars was. Het was nog wel weekend ook. Het kan dus heel positief zijn in combinatie met die steekjes. Bij mij duurde het volgens mij een dagje hoor. Laat maar even lekker over je heenkomen. Heel vervelend om hè zo te voelen. Sterkte
@Milou ik herken de wat hogere temperatuur vooral, had ik bij mijn vorige zwangerschap. Altijd bleef ie onder 37,4 en toen ik zwanger was ging ie vanaf ongeveer 7 dpo boven de 37,4. Ik heb een ziek zoontje momenteel met bijna 40 graden, wat kan je je een zorgen maken dan! Pfoe. Dus even daar druk mee maar huisarts zegt dat het een kleine luchtweginfectie is, dus niks ernstigs gelukkig. Ik moet zeggen dat ik amper symptomen ervaar... temperatuur is 37,2, maar nu ook pas 6 dpo dus even afwachten! Hoe zit het met de rest, temperaturen jullie ook? En anderen bekend met verhoging bij evt eerdere zwangerschap?
Ik heb geen idee hoe dat zit met tempen. Misschien een vraag voor het temperatuurkaatjes topic??? Hier al dag 2 bruine afscheiding.. Zit op dag 20 4 a 5 dpo.. Ben meteen bang dat het niet gelukt is. Maarjaaaa afwachten maar. @Flowers86 sterkte met je zoontje. Mijn dochter is net weer beter na een flinke luchtweginfectie en keelontsteking. Daardoor ook niet ons eitje optimaal kunnen benutten...
Ik temperatuur ook, maar heb net vakantie thermometer thuis gelaten, dus kan er nu weinig over zeggen. Begreep wel dat bij sommige vrouwen inderdaad een tweede temperatuur stijging na innesteling te zien is!
@Flowers86 Wat zielig. Hoe oud is je zoontje? Heel veel beterschap, niks leuk zo'n kleintje zo ziek. @Milou raar hè om je zo te voelen. Ben wel heel benieuwd nu bij jou.... nog even wachten dus @Ikook lekker aan het genieten van je vakantie? Ben benieuwd naar je test zondag. Fijne vakantie nog
@Milou zou kunnen! Geen ervaring mee! @ingii89 wat ontzettend naar van die vals positieve testen! Goed om dat hier te delen! Ik heb die van de action in huis. Die zijn echt omowit als je niet zwanger bent. Prima testen dus in tegenstelling tot de ovutesten van de action, die vind ik echt ruk
Ja heerlijk hier! Maar ik moet wel zeggen dat ik er naar uitkijk om naar huis te gaan haha, mag ik eindelijk testen!
@ingii89 Wow wat rot! Goed dat je het deelt inderdaad! Had even in je andere topic gekeken en inderdaad, dat lijkt gewoon positief. Slecht zeg! Mijn app heeft de afgelopen ovulatie datum weer aangepast waar het eerst van donderdag 2 november naar woensdag ging, staat ie nu ineens bij de dinsdag. Mijn menstruatie wordt nu verwacht op 15 i.p.v. 17 november. Het enige wat ik doe is de symptomen van nu invoeren (gevoelige borsten en wat pukkeltjes). Vruchtbaar slijm en kramp had ik t/m die donderdag/vrijdag, dus dan zal mijn ovulatie toch niet dinsdag al geweest zijn? Maar als het zo is, ben ik nu al 9 dpo, dat zou dan wel weer mooi zijn Ik was vanmorgen met een vriendin, ze vroeg me iets te googlen en keek mee op mijn telefoon. Jullie voelen hem al aankomen Deze pagina stond vol in beeld toen ik internet opende. Ik schrok even heel erg, maar bedacht me toen dat ze geen Nederlands spreekt Wat een opluchting, haha! Ik kan trouwens ook niet wachten om te testen
WOW ik had precies hetzelfde gister (was gister ook 5dpo) Ik heb zelfs in mijn FF gezet: pijn bij schaambot. En vandaag niet helemaal fit en een hogere temp! Vanochtend nog verschrikkelijke buikpijn/hoofdpijn en nu weer helemaal weg! Heel apart. Ik had zowel bij mijn MK en eerste zwangerschap een tweede temperatuurstijging. Helemaal volgens het boekje: heet dat het 3fasenpatroon? (las ik hier laatst over) OEEE! LETS HOPE SO! Ik zit nu ook thuis met een ziek zoontje.. pfff.... wat ontzettend sneu is dit..
@Evie87 haha gelukkig maar dat ze geen NL kan idd! Zou super zijn als je ei is terug geschoven. Al testplannen nu het 9dpo lijkt? @Soeur mijn zoontje wordt in maart 2 jaar. Hij slaapt nu al ruim 3 uur, hij zal het nodig hebben denk ik! @ingii89 jij dus ook een ziek zoontje, balen hè! Misschien heerst er wel wat! Beterschap daar!
Ja jij ook beterschap! Ja, de herfst/winter komt er weer aan he Ik zit momenteel helemaal onder het snot en zijn kwijl.. dus ik zal ook wel ziek worden volgende week haha
Ik zat trouwens mijn vorige tempoaartjes te bekijken dat ik zwanger was en bij allebei begon hij te stijgen met in totaal 0,3 graad rond 9DPO.. En bij allebei testte ik op 11DPO positief. Zou dat eigenlijk per zwangerschap verschillen? Hoe "snel" het eitje er is en hoe snel het is ingenesteld? Want bij mij was het allebei de keren een beetje hetzelfde..
@Mommie33 neee wat balen zeg meid! @wafelijzer, zou ik je mogen Pm-en over pms? @Flowers86 ahh sneu zeg.. veel beterschap gewenst voor de kleine man. @Evie87 hahahaha zooo awkward. Dat had ik dus laatst bij m'n schoonmoeder. Ze kan geen Nederlands lezen maar alsnog zat ik als een gek op t url balkje te klikken.