NOD-lijst 13 t/m 19 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Manna, 14 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikook

Ikook Niet meer actief

Wauw @ingii89 Wat een verhaal! Ergens wel geruststellend dat je er positief op terug kijkt :)

Ik had net de gedachte dat als ik niet mijn temperatuur had gemeten, ik mogelijk nu al had gedacht dat ik overtijd was haha.. ergens ook wel een positieve gedachte ;). CD 29! 11dpo! Ik denk dat ik de positieve vibe weer terug heb..

Lightblue en Feem vinden dit leuk.
  2. Milou

Milou Lid

6 sep 2017
    99
    65
    18
    Vrouw
    Goh dames ik kan het niet meer bijhouden hoor!

En wat een heftige verhalen lees ik allemaal, zo maakt iedereen veel mee! Ik vind het zo mooi dat we bij elkaar ons hart kunnen luchten!

Lightblue, JosjeM, Silsil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Thanks meiden! Ja elke bevalling heeft een verhaal... het is nogal wat natuurlijk :) Ik hoop ook dat we gewoon met zn alleen doorstromen naar het geboortegroepje!

@Ikook wat was je temp dan? En voel je je zwanger?

Silsil vindt dit leuk.
  4. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ik heb mijn thermometer met de vakantie thuis gelaten, nu toch wel jammer haha

Maar wel goed hoor. Ik zie het zondag!

5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Spannend!!
    Ik heb ook zin om zondag te testen, maar slaap dan niet thuis (we zijn bij schoonouders)... dus het is wel een goede om te testdrang te weerstaan door gewoon geen test mee te nemen ;) Dan kan ik ook niet in de verleiding komen.

En stel mdat ik zwanger test op zondag, dan is het ook vet awkward dat ik dan bij mijn schoonouders ben.. ik wil er dan heel veel over praten met mijn vriend natuurlijk haha! Maar... als ik maandag positief test, ben ik alleen en moet ik wachten tot 's avonds om het aan vriend te vertellen :p

ACH, wss ben ik niet eens zwanger haha! (ik ben een doemdenker, ga altijd uit van het negatieve... hihi)

6. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    @ingii89 ik hoop het ook!

Hier vanmorgen een actiontest gedaan... Omo wit haha. Ik had beter moeten weten natuurlijk :rolleyes: vandaag 8 of 9 dpo. Goeie nieuws is dat mijn progesteron woensdag op 91 zat, dus goeie eisprong gehad!

velena, Feem, JosjeM en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Ikook

Ikook Niet meer actief

Haha ja, ik wil ook zondag testen omdat we dan lekker een dagje met zijn tweeën thuis zijn, lijkt me fijn

Silsil vindt dit leuk.
  8. Ikook

Ikook Niet meer actief

Die die gaat vast nog kleuren!

Silsil vindt dit leuk.
  9. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Haha @ingii89 elke strategie heeft zo z'n voordelen. Dat doemdenken herken ik wel hoor. Toch een soort van zelfbescherming :)

10. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Pfoe, ik heb vannacht een heel levendige droom gehad over een positieve zwangerschapstest en dat besefte ik pas toen ik wakker werd dat het allemaal een droom was. Maar testdrang kunnen bedwingen want het is inderdaad nog veeeel te vroeg. Maar ik was helemaal gedesoriënteerd daardoor vanochtend.

11. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja.... en op de een of andere manier is het bij mij altijd zo: als ik ergens vanuit ga of zeker denk te weten.. dan is het altijd NIET zo... Dus ik kan er beter geen verwachtingen van hebben.. Klinkt misschien heel depressief, maar dan idd: zelfbescherming ;)

12. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Wauw wat is er weer veel geschreven! De spanning neemt toe bij iedereen toe volgens mij ;)

Hier gaat het allemaal een beetje vreemd! Gisteren had ik wat licht bloedverlies, dus al op 7 dpo!
    Dus ik dacht huh nu al ongesteld aan het worden!?
    Maar mijn ei was ook een stuk vroeger..dus misschien mijn cyclus toch nog in de war?
    Dus vannacht een maandverbandje gebruikt, want meestal barst het dan 's nachts los.
    Maar vanmorgen alleen nog een beetje bruinverlies!

Mijn temperatuur was ook nog hoog, en mijn baarmoedermond zit hoog en potdicht.
    Dus wat dit nu weer is??

Wel even een testje gedaan..kon het nu niet inhouden haha! Maar uiteraard negatief op 8 dpo..

Ik verwacht dat de komende dagen mijn menstruatie alsnog doorzet..en anders doe ik zondag weer een testje ;)

Milou vindt dit leuk.
  13. Soeur

Soeur Bekend lid

20 jun 2017
    546
    314
    63
    @TantePerenboom wat spannend. Het zou natuurlijk ook positief kunnen zijn.

Ik heb sterk het vermoeden dat het raak is. Gisteren hele dag steekjes en ook vandaag beetje raar gevoel onderin de buik.... Ik wacht tot dinsdag, we zullen zien. Sterkte met wachten allemaal

Gewoonsamen, Milou en TantePerenboom vinden dit leuk.
  14. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Echt, het kan gewoon een innestelingsbloeding zijn! Heb ik ook 2x gehad! Dit is dan echt een goed teken!!!

TantePerenboom vindt dit leuk.
  15. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Oeh @TantePerenboom klinkt juist veelbelovend hoor! Hopen dat je ongi mooi wegblijft!

@Soeur spannend spannend spannend! Hoeveel dpo ben je nu? Sorry ik ben niet zo goed in onthouden haha.

16. Milou

Milou Lid

6 sep 2017
    99
    65
    18
    Vrouw
    @TantePerenboom mijn bmm is precies zo! Was bij mijn vorige zwangerschap ook zo! Ik ben zo benieuwd! Ik voel me nog steeds vreemd! Koud, met een temperatuur van 37,5 grr

Soeur en Silsil vinden dit leuk.
  17. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Zooo dat is ook niet niks hoor! Maar gelukkig zijn onze kindjes er gezond van af gekomen en daar gaat t om.

18. Paard

Paard Actief lid

16 sep 2015
    245
    71
    28
    :(
    Ik heb alweer bruinverlies gespot. Ik denk dat het dus niet gelukt is. Waarschijnlijk nog wel een paar dagen voordat info doorbreekt. Vind het nu zwaarder dan vorige maanden. Ik dacht steeds 4 maanden is realistisch. Niet snel maar ook wel vlot. Vorige zw duurde 18 maanden en ik ben bang dat we weer die kant op gaan :cry: ik baal

19. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Dus over 2 dagen kunnen we gaan turen:)

Dag drie bruin verlies.. Best veel, maar geen menstruatie krampen. Bm staat eem beetje open, alhoewel ik natuurlijk bevallen ben en ik geloof dat die dan altijd een beetje open blijft. Voel ook een harde bult op mijn bmm. Moet binnenkort toch langs de gyn, maar eens naar laten kijken. Misschien komt dat bruin verlies daar wel door.

20. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Aah paard. Geen bloed geeft moed! Niet opgeven!

Deel Deze Pagina