Wat is jullie ervaring met action early test? Betrouwbaar Heb gisterenavond een testje gewaagt vaag zie ik iets is wel nog voor nod .
@mamajongens ik weet ook niet goed of ik wat zie, maar als jij wat ziet dan staat het er vast. Geen ervaring verder met die testen. Gewoon morgen weer doen met ochtend urine. Zal duimen
@mamajongens ik zie het helaas niet..maar die tuurstreepjes zijn sowieso moeilijk op een foto te krijgen @Soeur , @ingii89 , @Silsil , @Milou , bedankt! Jullie geven me weer een beetje hoop! Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe bij elke zwangerschap begon met bloedverlies...dus blijkbaar bloed ik nogal makkelijk dan Maar elke menstruatie begint natuurlijk ook met bloed Spannend hoor..ik zou de klok wel even een paar dagen verder willen draaien @Paard hopelijk zet je menstruatie niet door!
@ingii89 wat een verhaal zeg! Fijn dat je er toch zelf positief op terugkijkt. @TantePerenboom dst klinkt als een innesteling!! Positief!!! @Soeur hopelijk is je gevoel goed, dat dinsdag maar twee dikke lijnen volgen.
Sorry ik ga zo proberen alles terug te lezen... maar ben in shock... zien jullie iets? Ik ben denk ik 9 dpo..
Moet het even kwijt. Ik voel mij sinds vanochtend hondsberoerd. Misselijk, hoofdpijn, buiten adem als ik de trap op loop, niet lekker..... Ik denk dat de kans groter is dat mijn zoontje mij heeft aangestoken of dat ik last heb van de effecten van progesteron die erg hoog is op dit moment (7DPO) maar... wie weet.. wie weet Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik mij ook griepachtig tussen ei en NOD Spannend!
@ingii89 men zegt wel dat ten tijde van de innesteling je weerstand daalt, maar in jouw geval kan het 2 kanten op! Sinds gisteravond hoofdpijn, nu nog steeds en de hele dag een beetje weeïg/misselijk gevoel. Ik denk dat de progesteron bij mij eindelijk zijn intrede heeft gedaan.
Ik zie tot nu toe niets, misschien inderdaad zoals al eerder aangegeven morgenochtend met geconcentreerde urine een testje doen! Hoeveel dpo ben je?
Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 33 Wachtbankje (30), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja daarom, het zegt helemaal niks haha! Ik ben ook wel gevoelig voor de progesteron.. maar we gaan het zien! Hoeveel DPO ben jij?
5 dpo. Nog langer dan een week tot mijn NOD haha. Maar 7 dpo bij jou is geen raar moment voor een innesteling natuurlijk! Spannend!
5DPO zou ook al kunnen toch? Wie weet ben je heel vroeg! Ah meiden stiekem is het beter voor mij dat het bijna weekend is, want dan ben ik veel weg en bezig met mijn gezinnetje.. Dan heb ik geen tijd om op het forum te zitten haha