Dit is een sensitest hoor. 2bsure gebruik ik alleen met ovulatie. Sensitest heb in bij de andere altijd positief getest, niet vals. We gaan het zien. Ik pin me er niet teveel op vast.
Action early? Is dat nieuw staat er op wat het verschil is tussen die 2 qua hoeveel hgc ze nodig hebben?
Oooooh, dan kan je ze idd vertrouwen hij leek op 2besure. Maar in dat geval ziet het er wel veelbelovend uit!
@ingii89 beterschap! Hier is het bruinverlies over heb weer een beetje hoop. Verder nog geen ongi buikpijn of iets.. Vandaag 6/7 dpo. Ik ga pas maandag of dinsdag testen (met een action test) maar tuur graag met jullie mee
Geen idee of ze nieuw zijn... ze zijn iets duurder ik kan nergens ontdekken hoeveel hcg ze nodig hebben... zal na het werk nog eens gaan zoeken op de verpakking of misschien weet iemand anders het hier?
Ik teste namelijk met de kv2v5 net zo goed als met de action (gewoon). Benieuwd of deze dan nog gevoeliger zijn dan de kv2v5
Ja was ook net aan het googlen geslagen... Denk idd dat ik dan morgen voor de action early ga. De Kruidvat bewaar ik dan nog even voor maandag eventueel maar mocht mijn test morgen negatief zijn dan test ik niet meer deze ronde...
Amai das hier spannend aant worden Vandaag 4dpo maar door jullie al zin om te testen toch nog maar even wachten. Ik voel niets. Zelfs mijn borsten doen helemaal geen pijn. Zijn zelfs niets gezwollen zoals de vorige rondes...
@Kaasschaaf je testje in het raam is duidelijk een 2e streep hoor!!! Oelala spannend!! @Milou stekende pijn herken ik van mijn vorige zwangerschap! @Indy89 heel hoopvol hoor! Hopelijk was het bruinverlies de innesteling! Ik ga weer duimen draaien!
@wafelijzer en @ingii89 ik wil morgen ook een testje doen! Gezellig samen testen Dan ben ik 10 dpo..ben benieuwd Beterschap nog @ingii89 ! Hopelijk voel je je snel weer wat beter! En jammer @mokka88 ! Duimen dat je te vroeg was
@Kaasschaaf ik zie m wel hoor! En @Evie87 op de bewerkte foto zie ik m ook! @TantePerenboom , @wafelijzer en @ingii89 Spannend morgen! Beterschap... geen idee of het invloed kan hebben! @mokka88 balen dat hij wit was, hoeveel DPO zit je? Hier 6 dpo, ga als ik niet eerder ongesteld wordt vrijdag testen dan ben ik 12 dpo. Geen kwaaltjes hier alleen hoofdpijn, maar heb slecht geslapen...
Hier ook een witte test helaas. Morgen weer opnieuw testen Heeft niemand van jullie een beurs gevoel in de buik?
Bedankt voor het meeturen iedereen Spannend hier met al die vroege testers! @Kaasschaaf ik zag hem eerst niet, maar op die foto bij het raam wel! Hopelijk komt het nog @mokka88 je bent ook nog best vroeg toch? Zelfde voor @Lightblue @Eendje86 Ik heb geen bewerkte foto geplaatst, ik denk dat je de bewerkte van kaasschaaf bedoelt! Inmiddels is mijn test opgedroogd en nu is het lijntje duidelijker. Ik weet natuurlijk dat dit waarschijnlijk gewoon een indrooglijn is. Hij zit wel op dezelfde plek als waar ik heel heel misschien iets dacht te zien vanmorgen. We wachten af!
Oh haha sorry, er zijn ook zoveel pagina's elke keer bij te lezen @Lightblue balen Hoeveel DPO nu? Nee geen last van beurs gevoel..