Ben zo benieuwd of alle tuursteststreep dames morgen donderde lijntjes hebben laat het maar snel morgen zijn en daarna snel maandag, kan ik ook een n testje wagen
Nou ik had natuurlijk een belofte gedaan om te testen vandaag... dat heb ik gedaan.. vanmiddag... Lig toch ziek op bed dus ben even met wat instellingen gaan spelen: bij deze bijgevoegd: de originele foto, de foto met hoog contrast (extra duidelijke kleuren) en de foto in zwart-wit... Dus dames, TUREN MAAR!
Ja, gek he? Ben ook 8DPO dus kan ook net zo goed een indrogen zijn of iets... Maar vind het wel leuk om met de instellingen te klooien Altijd interessant haha!
@Kinderwens87 mooie oploop! Hopelijk snel twee dikke strepen en kunnen we je feliciteren! @ingii89 op de bewerkte foto’s zie ik wel wat. Spannend!
Ik zou er nog niet vanuit gaan. Dit is de K2v5/ wondfo toch? Ik heb daar ook heel vaak van dit soort streepjes op. Gister nog en dan vanochtend weer niet. Deze test beschouw ik pas als positief als ie stuk duidelijker is. Niet leuk, maar ik wil mn eerlijke ervaring met je delen. Maar 8 dpo is sowieso super vroeg dus nog alle kans!
Ik ga er ook absoluut niet van uit omdat ik vorige week ook nog vals positief hiermee heb getest dus no worries, ik heb pas hoop als deze echt positief wordt
@Kinderwens87 wauw! Jij bent echt wel zwanger mooie oploop! Maar ik zal je nog naar niet feliciteren dan @ingii89 jaaaa ik zie het streepje best duidelijk hoor! Spannend! @de rest die morgen gaat testen ik duim voor ons
Wauw genoeg bij te lezen zie ik! Mooie testjes weer hoor! Hier een beetje een rotdag. Vanmorgen omo witte kv2v5, zere borsten en pms-puist. Ik vrees dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden. Vandaag 9 of 10 dpo. Vanmiddag een babyshower gehad van mn vriendinnetje die volgende maand gaat bevallen. Voelt toch wel dubbel. Aan de ene kant natuurlijk super blij voor haar en aan de andere kant nogal zelfmedelijden als je al die babyspulletjes ziet
Ahww meis! Realiseer je wel dat veel meiden op 9/10 dpo nog negatief testen he! Ik testte ook pas bij 11dpo positief eerder.. en ik had ook dikke puisten toen ik zwanger was! heel veel pms klachten bleken ook bij mijn zwangerschap te horen! dus het is niet per se kansloos!
@wafelijzer ik duim met je mee! @Silsil ik kan me voorstellen dat dat dubbel is...hopelijk mag jij ook snel babyspullen shoppen! @Kinderwens87 dat ziet er goed uit!! @ingii89 ik zie ook wat hoor! Wanneer wil je weer testen? Spannend!
Hoi, Ik ben nieuw op het forum en in afwachting van mijn NOD op 18 november. Snap nog niet alle functies van het forum sorry daarvoor. Heb mezelf ook even niet op de lijst gezet, moest te ver terug zoeken voor een actuele lijst hihi... Ik ben 24 jaar en momenteel is dit voor mij ronde 4.
@Noortjedebeer deze lijst klopt niet hoor... er staan der al veel meer op! @Silsil dat zijn dan confronterende dingen he! Je bent je dan ineens weer zo bewust van je eigen verlangen en natuurlijk gun je het de ander, maar jezelf ook natuurlijk!