Pfff.. ik denk dat ik nu eindelijk op het wachtbankje kan. Ik vrees dat ik weer een week verschoven ben met mn nod (pas afgelopen dagen van dat eiwitachtige slijm), net als vorige maand.. Achja, we gaan het zien ' kan iemand mij op t wachtbankje zetten?
Ik doe morgen weer een test maar ik heb sterk het vermoeden dat het een indrooglijn is want hij is nu alweer een stuk duidelijker geworden. Maargoed, wie weet
Tenks meiden, jullie zijn lief en geven me weer een beetje hoop @ingii89 ik hoop het niet! Zou zo superleuk zijn als ie morgen 2 mooie streepjes geeft! Hoe is het nu met je verder? Voel je je al iets minder belabberd?
Ik zie op alle foto's iets, natuurlijk op de bewerkte het beste! Ben benieuwd naar je testen van morgen... hij is iig niet omo wit!
aaaah snap dat je je zo voelt meis. Maar ooit komt daar jouw babyshower en dan zit er weer iemand anders in jouw positie. Zo gaan die dingen helaas Maaaar er is zeker nog hoop, zolang je niet ongesteld bent is alles nog mogelijk.!
Ik heb ook even onderzoek gedaan op mijn app en ben nu waarschijnlijk pas 6 DPO en kan dus ook pas dinsdag gaan testen. .... mehhhh dan maar met jullie mee turen.
O o o... ben zo zenuwachtig voor morgen! Vind het ergens heel eng om die test te doen. Maar ja, dan weten we het! 13dpo morgen!
Wauw! Wat veel nieuwsgierige vrouwen hier zeg! Lekker veel getuurd de afgelopen pagina's en bij de een is het duidelijker dan bij de ander. Maar het blijft zoeken naar een streep. Ik heb door mijn testdrang de testen in de auto in de parkeergarage liggen. Kan ik niet even een test doen. Maar had ze al binnen omdat ik ze met ovutesten tegelijk had besteld.
@ingii89 Ik zie het ook op de originele foto. Hopelijk is het geen vals positief! Zo vervelend dat sommige testen dat doen. @Kinderwens87 Nou, lijkt mij ook echt wel zwanger hoor! Hopelijk blijft ie mooi oplopen! Succes dames die vandaag gaan testen
@MimaMerel haha super slim om ze in de parkeergarage te laten liggen! Ik wilde morgen testen maar door nog steed erg ziek zoontje niet naar action gekund. Dus morgen maar halen tijdens werk en di testen! Super spannend voor iedereen die nu gaan testen, ik ga meeturen! Kom maat op met die roze lijst!
Goedemorgen ... Ik verlies bruine afscheiding en heb ook menstruatie buikpijn. Dus verwacht morgen temp daling en dat het doorzet! Weee vol goede moed naar de volgende ronde ! Goed gesprek gehad met Mn Hubble om toch echt beter te klussen rondom ei Ik lees hier nog wel mee hoor!!! Heel benieuwd naar jullie en hopelijk zie ik veel tweede streepjes voorbij komen
Balen @mokka88 Hier goed nieuws: ik ben zwanger! Ik plaats straks een foto maar zit hier echt nog een beetje te trillen.
Balen @mokka88, wel fijn dat jij en je man op 1 lijn zitten. Ik hoop dat je gauw die positieve test in handen hebt! @Ikook GEFELICITEERD
Woehoe! Van harte gefeliciteerd @Ikook !! Wat jammer @mokka88 hopelijk volgende ronde een positieve test. Hier vanmorgen weer getest en al een beter lijntje (zonder daglicht) Foto: Gister en vandaag...
Gefeliciteerd @Ikook en @Kaasschaaf hele mooie oploop! @mokka88 balen zeg. Knuf. Hier een omo witte action early. Heb dus echt ff een baalochtend. Waarom lukt het niet terwijl ik in totaal met 5 zwangerschappen binnen 1 soms 2 maanden zwanger was... maarja menstruatie maar weer afwachten dan Ik lees hier zeker nog mee en wens jullie een mooie roze lijst toe! Die nu al goed begint Succes dames!
Voor jou ook balen! Voel me niet zo rot deze keer Komt denk ik ook door het gesprek met manlief We gaan nu gewoon knallen in de vruchtbare periode Haha En dan maar afwachten wanneer het ons gegund is