Ik kan me voorstellen dat je nu wel blij bent, dat had ik de eerste ronde na de pil, toen ook een hele korte LF, maar daarna mooi opgepakt
Deze is wel iets duidelijker denk ik.. maar met indrogen is het streepje wel iets lichter geworden naar mijn idee, anyway, het is een streep!
Wat spannend hier op de forum. Al een aantal met mooie lijntjes gefeliciteerd Hier vanochtend een witte test. Volgens de app zit ik op 12 dpo, maar volgens mijn vruchtbare slijm kan ik ook nog wel eens pas op ongeveer 7 dpo zitten. Afwachten dus...
@wafelijzer Wat rot Lijkt me moeilijk als je merkt dat je man er niet net zo instaat. Hopelijk komt het gauw. @Ikook Vraag me af wat voor telefoon je hebt, deze foto is niet veel beter haha Maar ik zie het op beide foto's hoor! Op je laatste foto lijk ik 3 strepen te zien? @mokka88 en @ingii89 ik hoop dat het niet komt/doorzet bij jullie! Wie weet!
Gefeliciteerd dames! Het eerste roze is binnen! @mokka88 en @wafelijzer, wat balen zeg.. Maar alsnog, zolang er geen bloed is doorgekomen.. Hier was ik ook gelijk zwanger van beide kindjes in de eerste ronde. Nu zit ik inmiddels in ronde 4 en begin ik me van alles af te vragen. Maar wat komt dat komt! temperatuur niet en gebruik geen ovu testen, we zien het allemaal wel. @velena, spannend! Heb je een foto? Hier weer een negatieve test, op naar morgen haha.
Ik ben nu 10dpo @ingii89 ik zou zeggen dat dat door de koorts komt hoor. Beterschap in elk geval. Ik ga voorzichtig Mn naam oranje kleuren voor een tuurtest.
]Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 33 Wachtbankje (28), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Die derde streep zie ik niet hoor.. En ik heb een Lenovo, maar moet toch een nieuwe kopen, dus zal maar is eentje aanschaffen met een redelijke camera.
Ik heb vanmorgen een test gedaan. Ben vandaag 9 dpo en er was een licht roze streep te zien. Dinsdag ga ik weer testen.
Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 33 Wachtbankje (28), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik houd jullie op de hoogte over de bloeding dames. Het is tot nu toe heel erg anders dan normaal. Ik ben nu anderhalf jaar niet ongesteld geweest, dus het is niet gek dat zo'n eerste keer weer ander is.. Maar normaal voel het al dagen van te voren aankomen, heb ik hele erge buik en hoofdpijn en nu voel ik eigenlijk alleen maar wat pijn in mn rug en een beetje zeurende steekjes in mijn buik. Normaal lig ik 2 dagen van te voren al krom van de buik+hoofdpijn... Ik ga er vanuit dat het klaar is... maar als mijn temp weer stijgt en de bloeding niet doorzet... wie weet En ik weet dat een innestelingsbloeding niet vaak voor komt: bij mijn 2 zwangerschappen had ik het allebei ook op 9DPO . Alleen bleef mn temp toen wel hoog... dus daarom denk ik dat het nu wel klaar is....
@Ikook ik zie m eigenlijk heel duidelijk op jouw foto ondanks de kwaliteit. @Inezz8 op die 2e foto echt wel goed te zien! En dat op 9dpo al!! Hoopvol! @ingii89 wie weet, ik ga duimen!
@ingii89 balen meis, maar iig fijn dat je cyclus weer op gang is!!! @Inezz8 ik zie hem duidelijk hoor, hopen dat hij oploopt
Deze vind ik iets te duidelijk voor een indroger (heeft deze test de laatste tijd vaak) dus ik ben hoopvol voor je!!
Ja, maar erg lastig te zien hoor. Dit is geen positieve K2v5. Ik heb deze vaker gehad. Moet echt duidelijker zijn om positief te noemen. Maar hierbij de foto.