@Silsil Oeh, dat ziet er goed uit inderdaad! Snap dat je nog een beetje voorzichtig bent omdat het 2bsure is, maar deze is wel duidelijk en roze, volgens mij zijn de vals positieven vaak wat minder duidelijk. Hopelijk heb je straks een mooie duidelijke test! @Flowers86 Ik kan die taak dan tijdelijk niet doen en na de zwangerschap weer oppakken, hoewel ik dat niet fulltime zou kunnen doen. Het is nogal een mannenwereld, dus ik heb geen directe vrouwelijke collega's die in dezelfde situatie hebben gezeten. We wonen in het buitenland, ik zou hoe dan ook willen bevallen in Nederland. Dus dan is het maar de vraag hoe lang we hier blijven tijdens een zwangerschap, en of we wel terug willen na de bevalling. Waarschijnlijk blijven we in Nederland (baan, woonruimte gelukkig zeker van). Omdat we beide erg genieten van ons leven hier, en het zwanger worden wel even kan duren, hebben we ervoor gekozen om er toch voor te gaan Ik heb vanmorgen weer getest, de test ziet er hetzelfde uit als de vorige keer. Heel heel vaag een streepje te zien, maar ik denk dat het een 'voorgedrukt' streepje is. Als het een echt streepje was geweest, had hij nu al duidelijker moeten zijn vergeleken met de test van zaterdag. Mijn NOD is waarschijnlijk vrijdag, dus er is nog hoop We wachten nog even af.
@Flowers86 Wat een mooie duidelijke al! Gefeliciteerd! Tot nu toe gaat dit topic goed zeg! Veel goede berichten al.
Alweer mooie testen wat super! Komende zondag is mijn nod. Ben nu 8 of 9 dpo en test is negatief.. is er nog hoop?
@Milou zeker is er nog hoop! Innesteling vindt (als ik het goed heb) gemiddeld 8 dagen na ovulatie plaats. HCG wordt pas aangemaakt na innesteling Als je nu rond 8 dpo bent kan het dus zijn dat het nog niet ingenesteld is, of dat er nog niet genoeg HCG aangemaakt is.
Jaa gefeliciteerd!! Weer n roze erbij! Mooie streep voor je termijn hoor!! Ik ga lekker wachten op de andere testers deze morgen Ik was er echt van overtuigd dat het deze ronde niet raak Was Maar heb zulke gevoelige borsten... Dat ik stiekem toch denk zou het... En dat wilde ik nou juist niet denken als ik donderdag nog niet ongesteld ben geworden krijg ik hoop
hier vanmorgen een omo witte kv2v5 en 2besure... Die 2besure testen bestel ik dus nooit weer! Zo vreemd want zelfs mijn man zei dat het een mooi roze streepje was (en die is nogal kritisch) Nu 11 of 12 dpo. Gynaecoloog belt vandaag dus ik zal vragen om een bloedtest later deze week. @Flowers86 wauw die is echt mooi
Oneee @Silsil!!! Gooi die testen dan maar meteen weg! @Flowers86 gefeliciteerd, mooie test! Ik heb enorme krampen in mijn rug, dus einde oefening denk ik. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant misschien wel beter want ons meisje (9 maanden) is aan haar eenkennigheid periode begonnen, dus we hebben slapeloze nachten op t moment. Blijf met jullie mee turen hoor en de rest zie ik op het volgende nod groepje! Niet opgeven
Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 33 Wachtbankje (27), Zwanger (3), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Evie87 er is zeker nog hoop, sommigen testen pas na nod positief! @Eendje86 knap dat je kan wachten! @Silsil fijn om een bloedtest te kunnen doen, dan heb je meer duidelijkheid! Op naar meer roze! Wie gaan er morgen testen?
Mooie test @Flowers86 en meteen inndeneerste ronde, gefeliciteerd lucky basterd! @Silsil wat kut dat ze vandaag weer wit zijn. Bah stomme 2besure teste. Ik ga denk ik morgen testen.
Wauw geweldig!! Gefeliciteerd!! Dan kan ik je straks welkom heten in de groep bevallen 16 Juli tot en met 31 Juli
@Flowers86 wow mooie test. Gefeliciteerd. @Silsil hè nee, wat een rot test. Zo niet leuk. Maar misschien nog te vroeg voor kv? Ik ga morgen of woensdag ofzo testen. Had gisteren of vandaag ongesteld moeten worden. Maar niks en weet eigenlijk wel zeker dat ik het ook niet word. Misschien straks maar testen halen. Of morgen. ..
Oe spannend @Soeur! Ik betwijfel of het te vroeg is voor kv. Zijn die niet mega gevoelig? @ingii89, ja ik was wel blij met je waarschuwing want nu zag ik het tenminste aankomen. Hoe is het met jou nu?
Oh bah @Silsil @Soeur heb je het gevoel dat je zwanger bent? Spannend hoor! @Flowers86 ja weet je ik teste de vorige rondes steeds op 9/10 dpo om vervolgens dezelfde dag of die dag daarna ongesteld te worden. Mijn LF is nu steeds 9 of 10 dagen geweest. Dus als ik die 10 dagen voorbij ben dan ga ik pas testen. Vandaag 8 dpo.
Ik zwerf hier ergens tussen 7 en 11 dpo en mn testen zijn nog omowit. Ik heb nog hoop, maar niet zoveel. Wel fijn dat deze lijst zo mooi roze kleurt!
Hier precies hetzelfde eendje! Woensdag NOD, dus op ongi of nog niet en dan ga ik pas testen. Maar heb er een hard hoofd in dit keer, helaas...