Vandaag ook weer een omo witte test. Voel me ook echt totaal niet zwanger maar heb wel sinds de eisprong ongeveer een heel beurs gevoel in m'n buik
@TantePerenboom wat jammer! En @Silsil en @Krily erg zuur, jullie testen leken zo veelbelovend! Kan me voorstellen dat jullie erg teleurgesteld zijn @Krily je gaat ze de volgende ronde nog wel gebruiken? Ik had denk ik die dingen direct weggegooid haha.
Hoi iedereen! Na een miskraam in augustus, nu weer voor de 1e ronde bezig. 19 november is nod. Vanochtend een ovulatie testje gedaan en vind toch allemaal wel weer spannend.. Gevoelige borsten en wat steekjes her en der. Zie foto van de test. Succes iedereen zal voor jullie duimen. Ben er zelf ook nog niet. Gr, Samm
@Lightblue omdat ik deze test in huis had liggen hihi Morgen ziekenhuis voor controle na operatie cyste op de eierstok. Vrijdag wil ik testen op de verjaardag van die kleine van me broer.
@Samm30! bij een digitale ovulatietest hoor je niet naar de streepjes te kijken, die komen niet overeen met de uitslag. Dus dat is nogal verwarrend! Wanneer ga je een zwangerschapstest doen?
Ik heb enkele weken terug ook een cyste op de eierstok laten verwijderen! Spannend, hoop een mooie positieve test voor je.
Hoi dames helaas ik mag nu echt op rood.. Als iemand dit wil doen voor mij? Ik blijf nog steeds mee lezen hier! En mis tot in de volgende NOD groep! Maar dat hoop ik niet des temeer zwangere dames er zijn nu !
]Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Happygolucky, 32 jaar, 2e kindje ronde 3 (paarse kleur er even bij denken haha) Totaal: 34 Wachtbankje (28), Zwanger (3), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nodlijst 13 t/m 19 November 2017 13 November Mommie33, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 14 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosje89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 15 November Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 16 November Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na 2e mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (MMM) 17 November Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Gewoonsamen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na MK) Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 November Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Francisca06, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 (MMM) Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Happygolucky, 32 jaar, 2e kindje ronde 3 (paarse kleur er even bij denken haha) Totaal: 34 Wachtbankje (28), Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer’ te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Toch maar even mijzelf erop gezet. Ik heb deze maand een 'het zal vast nooit lukken' dip dus ben heel erg op de achtergrond geweest. Als ik weer iemand op roze zie gaan denk ik (heel onrealistisch): zie je wel, jouw kansen zijn weer minder. Dat ik de lh piek gemist heb, geeft ook niet veel rust. Was mijn enige in controle moment. Ik durf niet te hopen. Als ik deze week ongesteld word ga ik mijzelf even flink in de watten leggen. T is gewoon even een rot tijd, ik ben bezig met zaken rondom mijn ontslag die eraan komt (ivm einde ziektewet), werk van mijn man is hevig aan het veranderen en onzeker dus dan is het algehele gevoel ook even blegh. Sorry voor de ego post, moest het even spuien. Voel mij nu gewoon even heel eenzaam .
Hey, ik denk dat ik weer een week later ben... maar ik denk dat ik op t wachtbankje kan, zou iemand dat kunnen doen?
@Happygolucky wat heftig allemaal!! Snap dat je dan even moet spuien zo nu en dan! Dat mag ook ! Dikke Digiknuffel! @mokka88 oh wat jammer! Balen hoor