NOD-lijst 13 t/m 19 november

Discussion in 'NOD forum' started by Manna, Oct 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

Sep 13, 2017
    955
    777
    93
    Female
    Ik ben voor :thumup:

Mommie33 likes this.
  2. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    Zeker weten!

3. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

Sep 6, 2017
    415
    278
    63
    Female
    Logopediste
    Amsterdam
    Ik stem ook voor een roze lijst, want de vorige nod-lijst was dra-ma-tisch. Daar moeten deze maand toch wat goedmakertjes tussen zitten om het gemiddelde weer wat op te krikken.

Mommie33, Fierootje and Paard like this.
  4. Fierootje

Fierootje Lid

Oct 27, 2017
    39
    8
    8
    Hoi dames! Ik klets graag mee in deze ronde :) Dit wordt ronde 3 voor ons eerste kindje en verwacht m’n NOD op maandag de 13e. Dan is die niet meer zo leeg op de lijst. Vanmorgen een positieve ovu test, dus verwacht m’n ei morgen of zondag!

Succes allemaal, op naar een roze lijst! :thumup:

Kan iemand mij aub toevoegen? Ben 34 jr. Thanks!

5. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

Sep 6, 2017
    415
    278
    63
    Female
    Logopediste
    Amsterdam
    Maar dan heb jij je NOD toch eerder dan de 13e? Of heb jij een lange lf? Want als je nu een positieve ovutest hebt en morgen of zondag je ei komt dan heb je normaliter op 11/12 november je NOD!

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,901
    9,675
    113
    Female
    Hier is de menstruatie inmiddels ook een paar daagjes voorbij en zit nu op cd 7, over 4 of 5 dagen maar weer beginnen met ovutestjes. Ik heb weer een voorraadje ingeslagen!

7. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    Spannend dames! De vruchtbare dagen zitten er aan te komen voor de meesten :thumup: dan zal het hier misschien ook wat drukker worden hihi

Mommie33 and JosjeM like this.
  8. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Of niet want dan is iedereen druk met andere dingen :p

Mommie33 and wafelijzer like this.
  9. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    Ja dat kan natuurlijk ook :p:p

10. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

Sep 6, 2017
    415
    278
    63
    Female
    Logopediste
    Amsterdam
    Whahaha dan houden ze het lang vol die kerels! :p :p

Ik zit me altijd zo te verbazen hoe vroeg iedereen al mag beginnen met ovutestjes. Ik heb meestal rond dag 21 mijn eisprong gok ik en ik las in de handleiding van mijn testjes dat ik dan op dag 19 mag beginnen met testen. Dat duurt nog eventjes voor mij!

11. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,901
    9,675
    113
    Female
    Haha het zou wel gezelliger zijn als het wat drukker werd! Maar dat komt snel genoeg.

@MimaMerel ben je nooit bang dat je je piek als je op dag 19 begint?

12. Fierootje

Fierootje Lid

Oct 27, 2017
    39
    8
    8
    Ja, klopt, meestal 1 dagje langer! Maar kan dus alsnog zondag worden, even kijken of ik morgen nog steeds positief test...

13. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

Feb 29, 2016
    2,635
    1,129
    113
    Female
    Ik heb ookn pas ergens volgend weekend op zn vroegst mn ei! Ga deze ronde niet testen trouwens

14. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Ik ga deze ronde ook niet testen. Werd er helemaal gek en onzeker van....
    Inderdaad zou ik wel op tijd beginnen met testen, zo jammer dat je de ei mist (uit ervaring vorige ronde dus)....

15. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    Ik test deze ronde wel puur omdat ik nog testen over heb plus dat ik dan weet of mijn ei ook echt komt als ik denk dat het komt. Bij de andere 2 kids nooit zoiets gebruikt (nodig gehad) want was steeds meteen zwanger.

Manna and Mommie33 like this.
  16. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    Meiden, ik heb nu al paar uurtjes wat krampen wat lijkt op ongesteldheid. Is dit het gevoel van een eipijn ? Heb het nog nooit gehad denk ik (maar eigenlijk ook pas vorige ronde voor het eerst ooit op gelet). Maar ik verwacht mijn ei eigenlijk op zn vroegst maandag. Dan zal het wel gewoon wat anders zijn toch?
    Maakt verder niet uit, maar vind het wel interessant

17. Mommie33

Mommie33 Actief lid

Aug 19, 2017
    225
    194
    43
    Female
    Ja hier ook inderdaad. Heb toch nog 5 testjes liggen. Vanochtend alweer een streepje gespot, mar nog geen knaller. Ik verwacht zondag of maandag de knaller, want meestal dinsdag mijn ei. Dus we wachten weer af! Alhoewel het streepje vanmiddag ook al best wel aanwezig was moet ik zeggen. Dus misschien komt mijn ei wel wat eerder deze maand... Weer flink aan de klus de komende dagen :p
    Manlief bekeek de ovu test en was alweer aan het lachen! Hihihi...
    Die vind het maar al te leuk dat klussen :D
    Succes met testen dames :thumup:

wafelijzer likes this.
  18. Mommie33

Mommie33 Actief lid

Aug 19, 2017
    225
    194
    43
    Female
    Bij mij voelt mijn ei inderdaad ook net als wat zeurende krampen... Heb je ovu testjes? Dan kun je het zeker weten...

Soeur likes this.
  19. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    Ik weet niet precies hoe het voelt maar het is iig het groeien van het ei wat je voelt dus kan best als je hem maandag pas verwacht? Denk ik?

Soeur likes this.
  20. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

Sep 6, 2017
    415
    278
    63
    Female
    Logopediste
    Amsterdam
    Ik ga deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Dus ik heb die handleiding gelezen en die zei dag 19 dacht ik. Of misschien toch 18. Even checken morgen, ik lig nu in bed en de handel ligt in de badkamer natuurlijk. Of raad jij iets anders aan? Dan hoor ik het graag want ik ben hier helemaal nieuw mee!

Hiervoor inderdaad ook meteen zwanger geweest in de eerste ronde. Dat het nu ronde 3 is zint me totaal niet en om gerust te zijn dat we een goede timing hebben qua klussen wil ik een ronde ovulatietesten gebruiken. We hebben het verder gedurende de hele cyclus zeer frequent gezellig, dus ik ga er vanuit dat we wel goed zitten als we het gedurende "de week" vrijwel dagelijks doen.

Share This Page