Ik ben even aan het bijwerken geslagen, want ik had het idee dat de lijst niet meer helemaal klopte. Sorry dat ik jou al roze heb gemaakt.. zal ik het even aanpassen nog? @LadyBird90 durf jij al op roze??
@LadyBird90 ik zie hem! Woehoeee! @Eendje86 dikke kroel! Lekker snoepen en dan op naar de volgende ronde! Iig een mooie LF! Die van mij is ook altijd kort geweest 9 a 10 dus misschien is tarwekiemolie voor mij ook handig... Meiden die wachten op hun ongi.. Hier ook aan t broek loeren haha. Laat de hel nou maar losbreken. Heb het idee dat het niet doorzet omdat ik er teveel aan denk. Maarja.. Vanmiddag ff maandverband ingeslagen en een dikke reep chocolade
Vanmiddag heel licht roze met afvegen gehad. Daarna weer niets meer. Ik verwacht mn ongie morgen echt!
Vanmorgen er maar eens een testje tegenaan gegooid, maar een tuur streepje, of hij zit in m'n hoofd, ik wacht het nog even 2 dagen af tot de echte nod. Hier ook gekke afscheiding, maar ik heb sinds maandag een ab kuurtje voor luchtweginfectie dus vrees meer dat er een schimmeltje zich aan het ontwikkelen is. De meiden die ongi geworden zijn, helaas, volgende ronde nieuwe kansen!
Ik Ik bloed makkelijk. Na uitstrijkje etc en vaak contactbloedingen. Dus heb t vaker. Vorige twee maanden ook op 10 dpo roze verlies (helaas niet blijven plakken zie handtekening). Nu 10/11 dpo, maar verwacht morgen wel ongesteld te gaan worden eigenlijk. Maar mn boobs zijn niet te doen, bv geven is echt hellish nu...
Morgen NOD van @Evie87 @Gewoonsamen @MMW en van mij. Hoe is t met jullie?? Aangezien ik mn eisprong niet weet, kan mn NOD ook zomaar 2 dagen later zijn. Ik heb nog geen voortekenen. Dacht gisteren van wel omdat ik erg moe was, maar voelde me vandaag volkomen normaal. Morgen maar weer eens een testje doen.
Omg! Volgens mij zie ik iets op m'n kv2v5 test! Heeft het zin om een action test te doen om te kijken of het geen vals lijntje is?
@Lightblue ja! Wat goed! Zien! @Eendje86 nee! Ik had stiekem toch wel hoop voor jou. Succes volgende ronde meis @Manna hè nee, balen! En dat toch na paar dagen na NOD. Jij ook veel succes volgende ronde
Beter dan dit krijg ik hem niet helaas en wss na het uploaden al helemaal slecht zichtbaar, maar het verscheen iig echt binnen de 5 min.
Misschien even een ring bij de test leggen zodat je camera beter kan focussen/scherpstellen @Lightblue
Helaas niet gelukt. Heb net een test gedaan die ik gratis kreeg bij z&k maar daar zag ik niks op en daarna weer een kv verscheen hetzelfde lijntje binnen afleestijd. Ga iig morgen nog eentje doen. Heb al dagen een zenuwachtig gevoel of zo in m'n buik.
@Lightblue ik zie volgens mij wat. (Maar misschien komt het ook omdat ik weet dat er iets moet staan). Maar als jij hem ziet is allerbelangrijkste. Spannend morgen
@Lightblue hmmm ja ik lijk wel wat te zien.. Maar heeeeel erg vaag hoor. Hier voel ik nog niks aan komen, wel heel erg moe. Ik slaap slecht en ben vroeg wakker. Vanmorgen al om 05.30. Kan ook zijn dat mijn eisprong laat wat maar ik heb vanaf dag 14 iedere dag met clearblue digital getest totaan het begin van deze week en niks gevonden. Mensen hier ervaring met Clearblue en het niet vinden van hun eisprong, maar hem dan toch hebben gehad en zwanger zijn geworden?