Binnen de afleestijd geeft Predictor alleen een tuurstreep als je zwanger bent! Klinkt dus als zwanger. Heb je een foto?
@velena dan is er nog hoop, spannend! @Muisjemeisje wat voor clearblue heb je voor morgen? De digitale zijn niet zo gevoelig namelijk. Als je een foto van die van nu hebt turen we met je mee
Het was helaas niet binnen de afleestijd! Ik maak zo even een foto. Voor morgen heb ik de clearblue plus
@Blosjes balen zeg.... Heb je nooit overwogen de MMM in te gaan? Jullie zijn al zo lang onderweg.... (als je t niet wil zeggen snap ik dat hoor!) @JosjeM balen... @velena spannenddd! Ben je zeker van je eisprong? @Lightblue ik zie niet sorry op de opgedroogde zie ik wel iets...afwachten! @MimaMerel ja die is duidelijk hoor!!!
Nee normaal doe ik altijd ovu testen, maar deze ronde had ik griep en is testen niet goed gelukt. Ik zit nu op CD 29, meestal word ik na CD 27 of 28 ongesteld, dus gister of vandaag maar is niet gebeurd. Maar ik heb ook weleens een cyclus gehad van 30 dagen dus morgen of overmorgen kan ook nog.
Mag je vragen hoor! Dit hebben we zeker overwogen en zou eigenlijk vorige maand mijn eerste IUI krijgen, maar mijn vriend kon zich daar uiteindelijk nog niet in vinden. Hij heeft het er erg moeilijk mee en daarom proberen we het nog even zelf. Als we toch weer willen starten is een telefoontje voldoende. Blijf alleen hopen dat het niet nodig is!
Dat is zeker een fortuin aan testen ben dus niet de enige met zon extreme test drang denk ik haha! Net toch maar de clearblue gedaan (ik weet het ik ben te ongeduldig) Verbeeld ik het me of???
Dat is net even balen, want deze testen staan niet als heel betrouwbaar bekend. Dat wil zeggen: dat verticale streepje in de plus zie je altijd heeel licht, ook bij negatief. Moet stuk duidelijker zijn om positief te noemen. Heb je een foto van de Predictor?
Morgen de dag van @Lightblue @Francisca06 @LadyBird90 en @MilkChocolate - benieuwd!! Gaan jullie ook allemaal testen?
Nou, ik zie m'n eigen poppenhoofd nu wel erg vaak tussen de reacties staan, dus ik stop even met spammen Fijne avond nog!!