Maar Allez... das ni fijn! Eerst die onduidelijke testen en nu dit pfff hopelijk volgende maand veel mee geluk
Dank jullie wel, echt super lief van iedereen! Ik voel al aardig wat ongikrampen dus kom nu maar op ook kunnen we gauw weer verder! @velena maar wel fijn dat de teller weer is begonnen, op naar de volgende positieve test!
Oh nee @Flowers86 wat naar sterkte meis. Is het bloeden al begonnen? @velena wat balen, maar wel duidelijkheid. Heb je de uitslag van je bloed al gehad (zag ik op het andere forum)?
@LadyBird90 nee nog niet.... heb zo’n gevoel dat dat ook nog even duurt want de krampen zijn weer verdwenen
Lief dat je het vraagt. Ik mag op donker rood! Jeetje wat heb ik er last van ☹ Maarja proberen de volgende ronde maar weer.
@Flowers86 niet leuk om te horen... Hier nog steeds niks. Vierde dag na NOD is inmiddels aangebroken. Gisteren de hele dag last gehad van hele lage rugpijn en 's avonds in bed voelde ik me echt raar. Kon niet plaatsen of het nou buikkrampen waren vanuit mijn baarmoeder of dat mijn darmen raar deden. Heb zelfs nog een keer op de wc gezeten omdat ik me beroerd voelde. Zojuist er maar weer een testje tegenaan gegooid met ochtendurine.. Maar zie weer niks. Vind het maar vervelend, dit is ook niks. Werd ik nu maar ongesteld dan wist ik ten minste waar ik aan toe ben. Ik zou toch niet horen bij die groep mensen die pas heel laat een positieve test krijgen, of die alleen positief testen met een bloedtest. Hellup! Mijn gedachten vliegen alle kanten op. Heb voor de zekerheid vandaag maar toch een maandverbandje ingedaan want ja, ik weet het gewoon niet. Gisteren dacht ik: ik kan nog wel eens ongesteld worden omdat ik die rugpijn heb, maar voel nu helemaal niks meer.
@Noortjedebeer weet je wanneer je eisprong is geweest? Vastgesteld door ovulatietesten of temperaturen? Anders kan je namelijk niet spreken van over tijd! Wie weet was je ei later deze maand. Hoe lang zijn je cyclussen?
@JosjeM Dat klopt, ik had er even verwachte NOD neer moeten zetten. Cyclussen zijn normaal gesproken 31 dagen, maar het kan ook maar heel goed dat ik deze maand toch later was met eisprong. Kreeg hem namelijk met Clearblue niet te pakken, maar met ovutesten van Kruidvat had ik wel een knaller. Al weet ik nu dat deze niet zo betrouwbaar zijn. Ga dus ook niet meer testen nu maar gewoon wachten tot er wat komt.
Wat naar die weeën herken ik wel van mijn miskramen ja, maar daarna kwam er bij mij dan ook wel een groot stolsel uit, alsof de baarmoeder dat er gewoon uit wilde knijpen. Heel raar dat je nog geen bloed gezien hebt. Heb je al contact opgenomen met huisarts of verloskundige?
Wat naar die weeën herken ik wel van mijn miskramen ja, maar daarna kwam er bij mij dan ook wel een groot stolsel uit, alsof de baarmoeder dat er gewoon uit wilde knijpen. Heel raar dat je nog geen bloed gezien hebt. Heb je al contact opgenomen met huisarts of verloskundige?