Ronde 19 is al best een heel eind inderdaad. Zijn je andere kindjes ook een stukje geholpen met clomid? En waarom heb je nu geen clomid nog? Oh dit klinkt wel n beetje lomp hoe ik het zo opschrijf, maar ik bedoel het uit liefdevolle interesse.
Ik heb sinds vandaag een beetje ovulatiepijn.. zelfs voelbaar tijdens het gezellig hebben.. hopelijk zijn ze lekker ah groeien. Op mn temp en tests nog niets te bekennen.
Same here... wel weer wat hormonale klachtjes, zoals lichte steekjes, beter reukvermogen, verhoogd libido.. echter volgens Mn temp nog geen eisprong te ontdekken... is ook nog erg vroeg.. CD9 vandaag.. laat die follikels maar groeien!
Ik had vanochtend ook wat van die rare krampen onder in mijn buik. Ik moet zeggen dat ik het best spannend vind of mijn cyclus weer gewoon op gang komt. Dus ik hoop in de komende dagen op een knallertest. Ik zit nu op CD10
Vind het altijd lastig die hormonale klachten...omdat ik er toch mee bezig ben lijk ik van alles te voelen.. ik zet mezelf op de wachtbank..nachtdiensten dus gezelligheid is over
Spannend hoor Mie88! Ik weet nog van de vorige keer dat ik echt vanalles voelde. Al moet ik wel zeggen dat toen ik daadwerkelijk zwanger bleek te zijn, ik juist heel weinig voelde en ik ervan uit ging dat het niet gelukt was. Ik kreeg zelfs een kleine bloeding op de dag dat ik ongesteld moest worden, dus ik brullend omdat het niet raak was op kraamvisite bij een vriendin en de volgende dag een positieve test
Welkom @MiniMiNo! Spannend inderdaad @Mie88! Snap zeker wat je bedoelt qua klachten. Vervelende is dat ongi klachten ook zwangerschapsklachten kunnen zijn en dan nog die hele rit richting nod :/. Ik duim voor je! Mijn verhaal ook hetzelfde als Misolle. Vorige zwangerschap ook niets gevoeld. Ik had dan geen bloeding. Grappige was dat cliënt van me wel zei dat ik er anders uitzag en vriend op 6nod toch aanspoorde om een test te halen. Nou dames, bij mij is de griep/zware verkoudheid toegeslagen, ik wacht het af maar denk niet dat het em nog word deze ronde. Stembanden zijn paar octaven lager gegaan. Fun is er dan snel van af Ik weet in ieder geval dat de linkerkant deze maand aan de beurt is dus dat is wel fijn om te weten dat ze het allebei doen haha. @Samsoko wanneer begint de reis richting warmere temperaturen? Alvast heel veel plezier en geniet ervan
Sinds de vorige zwangerschap heb ik erg pijnlijke ovulatie. Soms moet ik echt in bad gaan zitten om de krampen wat te verlichten. Ene kant ook handig natuurlijk maar met die pijn is het geen pretje om het gezellig te maken. Herkenbaar?
Gezellig, nieuwe dames erbij! Ik ovuleer vandaag of morgen, daarna weer twee weken vechten tegen de testdrang. Ik voel mijn eisprong niet, maar de testen geven mijn piek altijd keurig aan. Mijn NOD goed ingeschat, dus morgen zet ik mezelf op wachtbankjes-paars. En hopelijk over twee weken op prachtig twee-streepjes-roze!
Gwerty123 ik herken het helemaal, als ik weet dat eisprong er bijna is, neem ik altijd 2 paracetamol om de pijn te onderdrukken en het toch gezellig kan hebben, en beter te kunnen ontspannen.
Spannend van de ovulatiepijn meiden! Ik heb hier ook het idee dat ik zaterdagavond iets van ovulatie/groeipijn voelde, hopelijk was dat inderdaad de laatste spurt. Temp laat hier ook nog niks zien @Dio1985 . Wel jammer dat je tests ook nog niks in de richting laten zien. Ik heb geen ervaring met testen verder. Hopelijk komt het gewoon lekker op gang @Misolle, spannend! Haha, oh nee helemaal in tranen de vorige keer. Hormonen doen zulke gekke dingen met je. Wat fijn dat het toen gewoon raak bleek te zijn! Succes met de nachtdiensten @Mie88 , hopelijk vliegen de wachtdagen snel voorbij en eindigt het met een mooie positieve test! Haha wat grappig @Sherra , dat een cliënt blijkbaar toch iets aan je zag. Wel bijzonder! Kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar het is wel een leuk verhaal! Oh he nee, verkouden/griep bah. Superrot. Hopelijk knap je snel op, waardoor jullie het nog gezellig kunnen maken. Beterschap! Wat vervelend van de heftige ovulaltiepijn @qwerty123. Hopelijk neemt het gauw af. Succes op het wachtbankje @Sybil! Hopelijk vliegen de wachtdagen om. We vertrekken morgennacht @Sherra! Tot nu toe nog geen eisprong ontdekt, dus hopelijk springt ie nog even voor woensdag, haha. Anders wordt de kans erg klein deze ronde. Op zich lijkt m'n vruchtbare periode wel begonnen te zijn. Duimen maar Inmiddels CD17. Vorige ronde sprong ie op CD18, maar ik heb er deze periode nog een beetje een hard hoofd in.
Nou wij zijn weer terug wan weekendje Maastricht... Geen ovu testen gedaan dit weekend, maar we hebben het wel gezellig gemaakt... Nu maar op het wachtbankje... (Beetje gek verhaal maar tijdens het gezellig maken, had ik aldoor het idee dat hij ergens tegen aan zat, wat best pijnlijk was. Herkent iemand dit?)
Wat leuk dit, eerste keer in een NOD lijst. Samen klagen over ovulatiepijntjes Hier gisteren begonnen met ovu testen, vertrouw m'n temp niet meer helemaal ook omdat hij nu verhoogd is door trekken van m'n verstandskies. Geloof dat er wel iets meer slijm was, maar verder nog niet echt uitzicht op m'n eitje. Ik duim nog steeds mee met iedereen! En voor de meiden die al op het wachtbankje zitten, succes met de testdrang!
♡ NOD-lijst 14 t/m 20 augustus 2017 ♡ 14 augustus (4) Zoey4 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Sybil - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nony - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 15 augustus (4) Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Qwerty123 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (Iui6) 16 augustus (1) Fluss1984 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 LolaBloem - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 ? 17 augustus (5) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 Gilry - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM Elraange -35 jaar -4de kindje -ronde 8 MMM Dio1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 met clomid MMM Amytje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 augustus (3) Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Plusje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ma in r2) Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (3) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rosje89 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Misolle - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 augustus (2) Mie88 - 28 jaar- 3e kindje - ronde 2 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos (1) Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 24 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Ik schuif weer een lijstje op. Datum nog onbekend maar ik verwacht een dezer dagen toch echt wel een eisprong. Ik zie weer bekende gezichten, leuk
Hier geen eisprong en geen kwaaltjes te bekennen. Testen blijven wel echt negatief. Ik heb vorige week donderdag wat meer slijm gehad maar had geen positieve test. Zal ik hem dan misschien toch gemist hebben, hmmm. Deze week nog maar eens testen maar krijg er een hard hoofd in. Aan de ene kant fijn die pijntjes maar het lijkt me ook niet prettig. Toch ben ik wel jaloers haha ik weet helemaal niks
Hoi meiden ik zit voor doe eerst aan ovulatie testen aangezien ik vorige cyclus ineens 42 dagen had ipv 31 dagen .. nu sinds gister wat verkleuring op de ovutesten . Wat denken jullie is het al de piek of nog niet?