Ik herken dat ook wel nony, denk zelf ook dat het je bmm is die misschien wat gevoeliger was dan normaal. Hier van het weekend hetzelfde. Hopelijk is t voorbode van n eisprong haha. Welkom lalalola! Vervelend van de onzekerheid lovely29 Hopelijk snel duidelijkheid. Beterschap met je kiezen! Brrr trekken naar. Volgens mij is t inderdaad ook nog niet positief zoey maar het komt er denk ik wel aan!
Nee komt zeker niet lomp over! Mijn eerste kwam na 4 jaar spontaan, toen clomid kindje met open schedeltje, daarna clomid tweeling waarvan 1 zoon geboren en vlak na de bevalling spontaan zwanger van een dochter. Toen financieel heel rot gezeten en nu met een kast vol clomid aan het twijfelen of wij nog even kijken wat mijn lichaam gaat doen of toch aan de clomid. Kleine kantekening is dat ik 6 maanden geleden een maagverkleining heb gehad en nu op -35 kilo zit. Voel mij geweldig en heb geen tekorten, maar die twijfel... De wens is er, maar ja wanneer is het clomid tijd
Ja, ik heb dat ook in de laatste dagen voor mijn ovulatie. De pijn komt vam je eierstok die onder spanning staat door de groeiende follikel. Ik voel het ook bij niezen. Als t over is is je ei waarschijnlijk gesprongen.
Hoi meiden, Ik praat ook graag mee deze rond. Zit inmiddels in ronde 4 voor een 2e kindje en mijn nod is op 19 augustus
Welkom iedereen op naar veel roze Zoey het gaat de goede kant op test je wel 2x daags want ik denk dat hij snel positief gaat zijn. Lovely dat van die testen herken ik. Vanochtend leek er Schot in de zaak nu zo straks weer lichter. Kan ook met je urine te maken hebben. Ik verwacht hem morgen of overmorgen. Dus donderdag of vrijdag iui. Begin alwel wat te voelen aan de linkerkant.
@Elraange ik zie hier alleen echte streepjes voorbij komen en die van mij zijn heel dun. Alsof ze niet kloppen. Zal dalijk eens een foto proberen te plaatsen. Spannend dat je hem bijna verwacht
♡ NOD-lijst 14 t/m 20 augustus 2017 ♡ 14 augustus (4) Zoey4 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Sybil - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nony - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 15 augustus (4) Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Qwerty123 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (Iui6) 16 augustus (2) Fluss1984 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 LolaBloem - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 ? 17 augustus (5) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 Gilry - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM Elraange -35 jaar -4de kindje -ronde 8 MMM Dio1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 met clomid MMM Amytje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 augustus (3) Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Plusje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ma in r2) Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (3) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rosje89 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Misolle - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 augustus (2) Mie88 - 28 jaar- 3e kindje - ronde 2 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 19 Datumloos (1) Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 24 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht. Van wat ik kon lezen zit @nony ook op het wachtbankje nu toch? @zoey4 en @Lovely29, kunnen jullie al op de wachtbank?
Hier nog omowitte testen helaas, maar ik weet nog van de vorige keer dat mijn ovulatie best laat in mijn cyclus was, dus we wachten nog even vrolijk verder hopend dat er een mooi ei gemaakt wordt. @Lovely29 het zijn idd dunne streepjes, maar ik heb geen ervaring met de actiontesten. Ik heb ze van sensitest. Andere dames ervaring met dunne streepjes?
Wat wordt het al gezellig hier! @Lovely29 zelke streepjes heb ik doorgaans ook, maar bij een positieve test is de streep wel dikker, die herken je wel! Wil iemand met mijn temperatuurkaartje meekijken? Ik twijfel zo of mijn eisprong wel of niet is geweest. Ik had donderdag en vrijdag een positieve test. Vrijdagavond liepen ze alweer af. Dit weekend ook veel vruchtbaar slijm en zeurend gevoel onderin de buik. Nou is mijn temperatuur wel wat gestegen, maar ik had eigenlijk verwacht dat deze nog wat hoger zou moeten zijn.. Dit is mijn kaartje: https://www.fertilityfriend.com/home/6b9ab6
Goedemorgen meiden Vanmorgen mijn LH piek . Ik ga zo het UMC bellen en krijg dus morgen de 2e inseminatie. Ronde 2 IUI morgen . Fingers crossed ❤ . Ik hoop dat deze ronde mag lukken en wij straks 2 mamas zijn . Mijn nod veranderd naar 15 aug
Ik ben bij mijn eerste kindje gestopt met tempen, ik werd er helemaal gek van omdat het net als bij jou minimaal omhoog ging. Bij mij werkten de ovulatietesten prettiger en ik had er meer rust door.
Ik merk ook dat ik hier onrustig van word! Eerste ronde dat ik temperatuur, maar de vorige keren ging ik na een positieve ovulatietest gewoon uit van een eisprong en werd ik ook ongeveer twee weken later ongesteld. Maar jij had dus ook een minimale stijging en wel gewoon een eisprong?
Ja dat had ik ook inderdaad, en mijn eisprong was er gewoon. Ik ben meteen begonnen met ovulatietesten toen en ik was binnen 3 maanden zwanger. Mijn vriend had toen zoiets, nu gaan we ervoor dus hop, niets aan het toeval overlaten, dan doen we het ook meteen goed met ovulatietesten!
Ja als het goed is wel...geen echte eisprong ontdekt..., af wachten maar Dank je wel voor het op de lijst veranderen
Wat vinden jullie van mijn ovutests tot nu toe? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/20170801_093821-jpg.539417/ Ik heb nog steeds (meer) ovulatiepijn.. dus volgens mij zijn ze giga aan het sprinten om te groeien... ik ga vanmiddag nog een keer testen. Heb ook giga veel vruchtbaarslijm... pff Op dit soort momenten is het echt klote dat mijn vriend vrachtwagenchauffeur is. Geen idee of ie thuis komt vanavond... belde hem net... gelukkig komt ie nog wel in de buurt en ik ben vrij vandaag hihihi... dus straks maar even een tussenstopje maken hahahaha!! Wat erg he... gelukkig kunnen we er samen om lachen hihi