@Dio1985 ik denk dat wij gelijk oplopen! Ik denk dat je piek ergens tussen die van gisteren en vandaag heeft gezeten, die van gisteren was namelijk ook al positief maar nog niet de kanller. Denk dat je ei in de komende 12-24u komt. @Mie88 Ik gebruik ze ook, en dio1985 ook (zie vorige pafina voor de foto). De extra gevoelige zijn pas positief als ze echt knallen, dus als je niet meer twijfelt of hij positief is of niet
Sam heb je nog wel gezellig gehad dan? Hier nu 1dpo en opgeblazen. Ik heb serieus een poep probleem haha Iemand die dit herkent?
Ik gebruik 2besure... maar welke precied weet ik niet meer. De blauwe... weet niet of de kleur uit maakt...
Bij jou issie idd erg duidelijk.. Zo is mijne nooit geweest Volgende maand ook maar es zo netjes bijhouden as jou..
Ik heb me vandaag (vanmorgen en vanavond helemaal) toch knallers in mijn handen... onvoorstelbaar!!!!!! Toch nog maar keertje gezellig maken straks hihi... mn vent ziet me aankomen... hahaha!!
Jemig, dat is helemaal spannend... Heftig, ik ga ontzettend voor je duimen dat het raak mag zijn deze maand!
Staat bij mij niks op de achterkant van de test... De onderste is van een uur geleden... de een na laatste van vanmorgen. In het echt is die verkleuring echt heel knal paars!!
Haha hier hetzelfde, onderste is van 18u kunnen we straks samen gaan testen (moet je wel snel zijn, ik heb niet veel geduld ) Ik had gisteren ook al oplopende testen, mijn vriend is vanavond pas later thuis dus dierf gisteren niet te wachten tot vanavond. Mijn ouders waren onderweg naar ons en bleven slapen dus hebben we snel onze dochter een uur eerder in bed gestopt en nog snel even geklust. Daarstraks stuurde ik een bericht dat mijn eisprong er nu echt aankomt dus dat ik graag nog een keertje wil als hij thuiskomt, nu denkt hij dat ik hem gisteren in bed heb gelokt met een smoesje
Die van jullie zijn echt overduidelijk... Hoewel ik nu mijn foto's terug kijk en dan toch ma uit ga van positieve test op 28/7.. Volgende x ga ik toch consequenter testen en ze allemaal bewaren.. Lijkt wel mooi die hele rij op de foto Veel klus plezier vanavond
Hahahahahaha @Fluss1984 ik ga helemaal stuk!! Ik strik mijn vent al vanaf afgelopen weekend hahahaha!!! De enige dag dat we afgelopen 7 dagen niet hebben geklust is maandag!!!! (Check mn tempkaartje in de handtekening haha) Denk dat er geen spermacel meer te vinden is hahahaha!!!! Oei... mijn lf was vorige ronde vrij lang... dus ik ga wel proberen geduldig te wachten tot ong. de 19e... gewoon volhouden.
Haha dat doe je goed Ik wilde zo-di-do, maar meneertje had dinsdag geen zin en wilde wachten tot donderdag of vrijdag. Ik was dus bang dat t vanavond al te laat zou zijn dus daarom gisteren aangedrongen, want op zijn zwemmers van zondag moet ik niet meer rekenen denk ik. Hoop dat hij straks nog even wil, dqt zou optimaal zijn