Jeetje meiden ik hou het allemaal niet meer bij! Vandaag (denk ik?) een positieve ovu test in handen, heb hem bijgevoegd! Hij is even donker als de controlestreep dus ben benieuwd.. Geloof dat het bij iedereen anders is, dus zie het vanzelf wel aan m'n Temp! Qua klussen zitten we dan gelukkig wel gewoon helemaal goed Succes aan iedereen op het wachtbankje, ik ga mezelf er zondag ook op zetten
Hahaha no way dat dat mij lukt. Mijn NOD is ook al de 16e, ok waag denk ik mn eerste test op de 13e (we maken er maar een geluksdag van hopelijk), dan zit ik op 9dpo en testte ik 2x eerder al positief. Ik moet ook een vrij vroege innesteling hebben want ik heb een korte LF; zonder innesteling geen hcg en dan word ik na 10-11 dagen ongesteld...
Hahaha zodra ik de eerste testen voorbij zie komen hou ik me ook nie meer hoor Heb hij besure naast voorraad ovulatietesten,, een voorraad zwangerschapstesten gekocht Echt joh.. Voel van alles in m'n buik Nu al Hoezo hoe maak je jezelf gek
@Rosje83 die van 12:00 ziet er goed uit ja!! Haha ik klikte even op jouw kaartje maar daar werd ik niet echt wijs uit @Fluss1984 mijn nod is ook de 16e! Maar ik wacht denk ik sowieso wel tot de 14e met testen, vorige zwangerschap had ik (vermoedelijk) innesteling op 9dpo.. vrij lange LF heb ik! Ik ben nu (2 dpo) nog redelijk rustig nu maar ik weet vanaf 7dpo ga ik echt alles in de gaten houden en wachten op innestelingdip etc Ik probeer nu veel leuke dingen te plannen voor de komende tijd zodat als ik niet zwanger raak ik iets heb om naar uit te kijken en het misschien niet zo erg is.. zoals borrels etc. En als ik wel zwanger ben zeg ik ze gewoon af
@Solidgold hahaha groot gelijk. Dit is mijn eerste cyclus dat ik in een NOD lijst zit, dus ben erg benieuwd in hoeverre ik het vol kan houden om niet te testen Mijn temp kaartje is inderdaad niet veel van te maken haha. Ik ging goed van start, tot mijn verstandskies eruit ging Hierdoor wat slechte nachten gehad en m'n lichaam is (nog steeds na een volle week ) hard aan het werk om alles te laten genezen denk ik haha. Dus heb de temperaturen na die slechte nachten maar even op discarded gezet. Hoop dat m'n ei wel goed te zien gaat zijn, maar ben bang dat ik het deze maand even moet laten varen
@Rosje83 oh grappig voor mij ook eerste keer in een lijst! Wel gezellig nu al, ben benieuwd als iedereen straks gaat testen Ja snap ik dat je temp dan even een rommeltje is, rond welke dag heb je meestal je eisprong? Hopelijk is je temp dan al een beetje gereguleerd!
Ik vind ons echt een gezellig clubje, meiden! Hopelijk veel mooie roze namen deze ronde! Ik verwacht hier maar niet te veel, dan kan het altijd meevallen. Balen dat ik precies deze keer zo'n lange cyclus heb. Maar het kan, het kan. Dus ik hou een sprankje hoop haha.
Ik hoop binnen twee dagen op een positieve test. Bij mijn eerste had ik een vrij late eisprong en korte LF. We gaan het zien!
Yeeeey eindelijk een positieve ovutest vandaag op cyclus dag 20! Ik val dus gelukkig wel binnen de groep nog weer een lange cyclus deze maand..
O ja die komt er wel aan denk ik! Vorige ronde heb ik met 2besure extra gevoelig en deze sensitesten naast elkaar getest, bij mij ging deze niet echt knallen terwijl die van 2besure dat wel deden. Zou vandaag meerdere keren testen...
Pff jeetje wat heftig! Maar wel respect dat je t doet hoor. Jij hebt ook al kindjes toch (volgens de NOD lijst)? @iedereen Het is zeker een gezellige lijst, leuk! Maakt het wachten toch een stuk leuker Ik hoop dat er straks heel veel mooie testen voorbij gaan komen
Haha grappig dat jullie er nu toch voor gaan. Ik snap het wel hoor, zo zitten hopen volgende ronde, ik zou dan ook niet weer kunnen stoppen voor een half jaar. Hopelijk krijgt je man zijn zin, hebben jullie straks een klasje vol kids
Ik blijf vandaag nog gewoon testen en als ze weer lichter worden ga ik ervan uit dat mijn piek is geweest. Ik ben superblij dat mijn cyclus weer gewoon mooi op gang is gekomen. Nu op naar een brusje voor mijn zoontje!
Morning!!! Mijn temp is gelukkig ietsje gestegen.. van 4 dagen 36.4 naar 36.6. Ik had meer verwacht maar ja... Ik was nog in slaap gevallen na de temp, en net nog een keer getest (uit nieuwsgierigheid) en toen wel flink hoger... 36.9. Maar ja ik test altijd om 05.15 uur (ivm wekker werk), dus zal die aan moeten houden. We gaan t zien. Beter iets dan niets, toch?
♡ NOD-lijst 14 t/m 20 augustus 2017 ♡ 14 augustus (5) Zoey4 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Sybil - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nony - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 15 augustus (4) Qwerty123 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar-2e kindje MMM (Iui6) Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 augustus (4) Fluss1984 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 LolaBloem - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sil Sil - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Solidgold - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 17 augustus (5) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 Gilry - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM Elraange -35 jaar -4de kindje -ronde 8 MMM Amytje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 augustus (5) Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 DN2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kroon555 -25 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM clomid Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 augustus (3) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rosje89 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Misolle - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Minime3463 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dio1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 clomid MMM 20 augustus (3) Mie88 - 28 jaar- 3e kindje - ronde 2 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 19 Lightblue - 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos (2) Lalalola - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Plusje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 (nod 14 of 18/20 aug?) Totaal: 32 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
♡ NOD-lijst 14 t/m 20 augustus 2017 ♡ 14 augustus (6) Zoey4 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Sybil - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nony - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Mum2be2 -34 jaar- 3e kindje -ronde 1 15 augustus (4) Qwerty123 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar-2e kindje MMM (Iui6) Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 augustus (4) Fluss1984 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 LolaBloem - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sil Sil - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Solidgold - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 17 augustus (5) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 Gilry - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM Elraange -35 jaar -4de kindje -ronde 8 MMM Amytje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 augustus (5) Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 DN2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kroon555 -25 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM clomid Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 augustus (3) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rosje89 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Misolle - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Minime3463 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dio1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 clomid MMM 20 augustus (3) Mie88 - 28 jaar- 3e kindje - ronde 2 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 19 Lightblue - 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos (2) Lalalola - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Plusje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 (nod 14 of 18/20 aug?) Totaal: 33 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.