NOD lijst 14 t/m 20 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door urfebe, 15 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    @Abos opluchting of niet :) gelukkig zit die vakantie ertussen en kun je daar nog van genieten!

2. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    @Silsil zeker een opluchting. Eindelijk verder kijken. Maar ook spannend. Wat me allemaal te wachten staat. Ik moet een formulier invullen, met o.a. mn gewicht. Voor het mooie ben ik 4 kilo te zwaar, licht overgewicht dus. Maak me ineens druk of ze daar een probleem van gaan maken. Aan de andere kant, het duurt nog 4 weken. Misschien kan ik die 4 kilo er dan wel af krijgen?
    En verder kan het zijn dat ik een echo krijg. Ben benieuwd hoe dat gaat.

@Lovely29 ik ga naar Oostenrijk voor 2 weken en kom 4 augustus terug. Heerlijk ontspannend! Maar eerst nog1,5 week werken :)

@Mie88 Ja ik had ook gehoopt dat ik al zwanger zou zijn, maar wel fijn dat we nu verder kijken. Ben er wel aan toe zegmaar. Wie weet wacht ik al die tijd wel voor niks omdat ik 'hulp' nodig heb.

urfebe vindt dit leuk.
  3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Nee dat denk ik niet. Ik heb het altijd de dagen na mijn eisprong...

4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Oh silsil dat klinkt en ziet er mega spannend uit.
    Jij helpt mij ook niet om NIET te testen haha

Girly klinkt erg goed. Zal een raar gezicht zijn als alleen die borst blijft doorgroeien whaha

Hier misselijk. Verder steken in de vagina si gister niet aldoor maar zo nu en dan.

5. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Zo, wordt aardig wat afgekletst hier! Ga niet op iedereen reageren, waarvoor sorry, maar dan ben ik vanavond nog bezig :p

@Silsil jij maakt het spannend! Ik zie heel licht wel een streepje! Heb verder geen ervaring met die testen, dus geen advies. Ga voor je duimen!

@LolaBloem kan van alles zijn. Ik heb het 2 maanden geleden gehad, waarschijnlijk met de innesteling. Helaas een vroege miskraam geworden. Maar ieder lichaam werkt anders!

Hier nog steeds geen symptomen. Normaal rond deze tijd veel last van m'n baarmoeder en een opgezwollen gevoel. Maar wat niet is kan nog komen. Nog 9 dagen te gaan.:rolleyes:

6. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Oei.. had je te vroeg positief getest of was dat erna? Had jij diarree of de buikkrampenDat is nog zo pril, 2 maandjes... hoop dat het snel raak is voor jullie!

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Silsil ik zie het ook!! Spannend!

8. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Is inderdaad spannend. Maar lees overal dat inneatelingabloeding kan zijn. Ik had de symptomen wel en ik weet zeker sat het geen menstruaties was ;). Dus ik wacht af. Maar jou krampen kunnen misschien ook innesteling zijn? Of denk je van niet

9. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Geweldig meis!! En het valt echt mee hoor... ze zijn heel lief (tenminste, bij mij wel diak utrecht). Fijn dat je doorverwezen bent!

urfebe vindt dit leuk.
  10. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Nee hoor... denk niet dat ze moeilijk doen over je gewicht. Ik ben ook (veel) te zwaar. Zeiden wel dat het beter was als ik zou afvallen, maar is niet ten koste van behandeling gegaan. Ga er maar vanuit dat je echo krijgt 6 sept.

Abos en urfebe vinden dit leuk.
  11. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Klopt! Was bij mij ook zo :) ik ben ook wat te zwaar maar dat ging niet ten koste van de behandeling! En helemaal niet als t om een paar kilo gaat

Abos en urfebe vinden dit leuk.
  12. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Dus ik was vanmiddag in de speeltuin, ging ik naar de wc zie ik ineens wat druppels bloed:eek: dus ik dacht, hé jammer het is niet gelukt. Ben gelijk naar huis gegaan maar eenmaal thuis was het al gestopt! Zou het dan toch...

qwerty123, Abos, urfebe en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Oehhh @Gilry de duimen draaien voor je!

Gilry vindt dit leuk.
  14. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Je maakt het wel spannend!

qwerty123 vindt dit leuk.
  15. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Nou idd. De volgende keer ga ik echt niet zo vroeg beginnen met testen

16. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Lief @Silsil :)

17. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Bij jou ook spannend. Ga voor je duimen. Welke dpo zit je?

Silsil vindt dit leuk.
  18. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Lief! Op 7dpo denk ik. Misschien 8 dpo
    Jij? Sorry ik ben slecht in onthouden hoe ver iedereen is:oops:

19. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    @Silsil Ik ook ongeveer. Dus het zou zeker wel kunnen dat het innesteling is. Ik had het ook en verlies nooit iets. Zeker als het niet doorzet zal het geen menstruatie zijn. Ben benieuwd. Wanneer wil je gaan testen

Silsil vindt dit leuk.
  20. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Ohh dan gaan we gelijk op, leuk! Nou ik had dus vanmorgen die tuurtest, dus wil eigenlijk proberen morgen niet te testen en ff af te wachten of het echt is gestopt of misschien vannacht doorzet... Durf nog niet positief te zijn haha

Gilry vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina