Misschien is het nog te vroeg om te testen. Ik wacht er nog een paar dagen mee. Als het bloed is van innestelen dan kan de test nog niet positief zijn. Dat is pas paar dagen na innesteling. Ik wacht gewoon tot de nod.
Ik had eerst 4 dagen te vroeg getest. Heeeeel licht streepje. Liep daarna wel wat op. Later nog een bloedtest gedaan en er zat wel hcg in m'n lichaam. Dus een vroege miskraam, helaas. Rond vermoedelijke innesteling diarree, koorts, gewoon ziek. Duurde plusminus 2 dagen. Later natuurlijk kramp. En veel bloed. Maarja dat hoort er bij.
Hallo allemaal, ik was gisteren beetje down dat ik nog steeds me eisprong niet had gehad.... maar vandaag waren we een dagje weg en kreeg steeds steken rechts en vanaf nu continu.. dacht ga toch een testje doen... i''m happy!
Hij is (nog) niet.positief; denk dat hij er wel aan gaat komen maar dat weet je niet zeker. Dus nog even doortesten
Ik heb sinds vanmiddag opeens veel afscheiding.. Normaal heb ik dat 2-3 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Iemand ervaring mee of gewoon een verandering in m'n hormoonhuishouding?
Wauw weer veel gemist vandaag haha. Ik ben weer bijgelezen maar ik weet nu al niet meer wie wat heeft gezegd... Ik heb er twee o thouden: spannend silsil, hopelijk worden het oplopende testen! Ik zie nu niks op je foto maar dat is ook niet gek na een rit van 12u in de auto vandaag. Abos wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen! Ik kan me ook niet voorstellen dat ze .moeilijk zouden doen over je gewicht. Fijne vakantie alvast! Spannend hier zeg meiden. Hopelijk kleuren er gauw veel namen roze hier!
Spannend silsil! Was er nou iemand die ook al vandaag ging testen of heb ik dat verkeerd onthouden? Hmmmmm.. het zou me niks verbazen als ik vandaag of morgen ongesteld word.. zware druk, het gevoel alsof de pH verandert.. komt me allemaal iets te bekend voor. Maar nog geen bloed, en geen bloed geeft moed En anders is het een korte cyclus en kan ik snel weer verder. Hopelijk gaat het dan hetzelfde als vorige keer, na een korte cyclus was ik zwanger
Hoi meiden, ik moet helaas toch op rood. Vanaf vannacht veel vloeien dus de instelling is niet gelukt. Aan de ene kant balen en aan de andere kant ben ik blij te weten dat er een eisprong is, 2 maanden achter elkaar. Ik heb m'n lesje geleerd: de testen blijven de komende rondes in de kast tot NOD! ik wens iedereen gauw een fijne zwangerschap! Liefs Silsil
Shit zeg.. Had goede hoop.. Is niet snel dan nu al menstruatie? Ik heb ook idee dat al komt, vanmorgen ook weer bloed
Ah wat balen @Silsil , maar is het dan echt je menstruatie die nu is doorgebroken? Of kan het ook nog van innesteling zijn, ik weet even niet meer wanneer je nod was. Hier nog geen menstruatie, maar die komt er absoluut aan. Vanmorgen was mijn temp wederom gezakt, zit nu weer op de basale lijn van voor de eisprong. Toch wel balen, had zere borsten, terwijl ik dat anders nooit zo heb en dacht echt dat het wel eens raak kon zijn!
Nou helaas toch aan antibiotica voor blaas ontsteking... (ik probeer altijd eerst zelf met vitamine c) Maar nu toch echt wel buikpijn ervan, en met vlagen misselijk... dus hup zo naar apotheek Iedereen een gezellige dag vandaag! x
Lief zijn jullie! NOD is pas volgende week woensdag, maar ik bloed best veel dus denk niet dat het van een succesvolle innesteling kan zijn. Ook zere boobies en hoofdpijn, wat er normaal altijd aan vooraf gaat in de week voor menstruatie. Gisteren nog helemaal niet ongi gevoel maar nu volop. @Mie88 en @LottieC ik blijf nog even duimen!