Oh flussssss dat klinkt goed Na dat vorige bericht heb ik plots toch weer last van mijn borsten met name zijkant en steekjes of zeurderig gevoel li flank en k had net wat bruin verlies uberlicht onder uvlicht hihi zichtbaar Nu 10 dpo. Ben blij dat k geen zw test heb hihi dan had k toch allang getest.
Dank je! Ik ga wachten met het maken van een afspraak, anders duurt het zo lang eer de afspraak is (voor mijn gevoel). Mijn man weet het, die heeft de test gehaald , de kinderen wachten we, ze hebben nog niet zo'n goed besef van tijd en dan duurt 9 maanden toch heeeeeeel erg lang. Ik zou wachten met testen als ik jou was @LolaBloem (natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan ) Ik heb enkel en alleen zo vroeg getest omdat ik ook vroeg positief testte bij mijn vorige zwangerschappen. Als ik deze ervaring niet had gehad had ik gewacht tot mijn nod
Spannend, het zijn zeker allemaal symptomen. Hopelijk ben je gewoon echt te vroeg en heb je nog niet voldoende HCG. Ik had vanmiddag ook een metaalsmaak in mijn mond. Zeurderig gevoel in mijn buik en steekjes in mijn borsten. Ze doen alleen niet zeer ofzo. Geen idee of het dan een symptoom is eigenlijk.
Ben net nog eens terug gaan kijken naar mijn testen, had ze daarstraks na 10min weggelegd. Nu zie ik ook een heeeeeel licht lijntje op de sensitest en op de kruidvattest. Is dus wel na 30min dus buiten afleestijd. Ben benieuwd morgen...
Gefeliciteerd zwangere meiden! Balen voor de ongestelde dames weer Hier lijk ik ook allerlei dingen te voelen, maar kan ook m'n naderende ongesteldheid zijn?! Van de week maar eens even de Kv 2v5 in huis halen, bij m'n andere twee testte ik paar dagen voor Nod al positief... Ik duim voor nog meer positieve testen!!
Ohhhhh de spanning loopt op hier! Zo leuk! Broekloeren de activiteit van de dag haha. Hoop op veel streepjes!
Spannend @Fluss1984 Hier heb ik erg veel last van menstruatiekrampen en afscheiding dus heb niet veel goede hoop
Ik zit op 6 dpo maar had dit vorige maand precies hetzelfde en werd ineens een week te vroeg ongesteld. Stiekem hoop ik dat er van alles gebeurt binnen in
Oh nee Bella wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte. Ik hoop echt dat het gewoon gauw raak mag zijn voor jullie