Hee meiden ik heb gister niet mee gelezen... Vrijdag avond opeens erge buikpijn, en sindsdien vet Ongi gevoel... Morgen Nod, durf bijna niet te testen, ik hoop zo dat het goed gaat... Vanmiddag mijn verjaardag vieren, dus ik zie jullie morgen ochtend weer (hopelijk met een dikke vette test) Gezellige zondag allemaal x
Ah Nony ik duim voor je! Ik hoop dat je nog wel kunt genieten van je verjaardagsfeestje. We weten allemaal hoe lastig het is om met je gedachten bij iets anders te zijn nu
Fluss ik zie hettttt hopelijk oplopend Duim duim duim Nony ohhh k snap jou, maar het kan ook betekenen dat je baarmoeder aan de slag gaat. Dus geen downloaden gevoel. Kom op je Verjaardag vieren en morgen dikke vette streep Morgen veel nod's die aanbreken. Spannend hoor
Ik zie ook iets. Hopelijk morgen een iets duidelijkere test en probeer jezelf niet gek te maken hè.☺☺
Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb sinds enkele dagen ook een soort van ongi gevoel, maar net iets anders. Morgen een mooie test, Nony (en ik ook)
Ik kom lekker binnenvallen haha. Vanaf de punctie zou ik mijn ongi dag moeten berekenen. Ik dacht rond 22ste maar niet dus omdat mijn punctie wat eerder was dus ik word over 5 dagen ongi maar hopelijk niet haha. 26 jaar, derde kindje, ronde 2, MMM.
Aan de zwangere vrouwen; wat zijn jullie kwaaltjes vanaf innesteling? Alsnog gefeliciteerd hihi Balen voor vrouwen die op rood zouden moeten!!
@Fluss1984 jaa ik zie hem! Hopelijk gaat hij mooi oplopen! Hier vandaag 10 dpo, de testdrang begint te komen Gelukkig niet echt in de gelegenheid om te testen komende dagen..
woensdag is mijn nod, ben vandaag 10dpo zou ik kunnen testen met de action early? Heb al 4 uurtjes niks gedronken... wie o wie
overduidelijk negatief ik ga er maar van uit dat de duivels eraan zullen komen deze week. succes mama's!
@LolaBloem jammerrrrr! Maaar het zegt nog niks natuurlijk misschien woensdag nog een xtje met ochtend urine, who knows...