Jij nog een keer getest Nony? Al dat testen maakt wel dat ik naar de Kruidvat wil rennen voor een test zeg
Wat spannend al die tuurstreepjes haha. Ik wil het liefste toch wachten tot nod. Ik heb trouwens tijdens mijn menstruatie vaak een stekende drukkende pijn in mijn vagina weet niet of jullie dit herkennen maar dat gevoel heb ik nu ook (8dpo).. doet niet veel pijn maar valt wel op.. toch tekenen van menstruatie?
Ik zie 'm! Hij lijkt inderdaad iets scheef te staan, maar de controle streep ook, dus misschien zit het stripje gewoon een beetje scheef?
Zojuist weer getest, dit keer een gewone action (early had ik niet meer), dus mag ik die eigenlijk niet vergelijken met die van zaterdag. Eisprong was +/- 1 augustus. Woensdag of donderdag wil ik pas weer testen, hopelijk heb ik dan een dikke streep!!
Jeetje meiden wat spannend om mee te lezen/leven. Gefeliciteerd zwangeren en balen voor de meiden die voor de volgende ronde gaan. Mijn NOD is zaterdag as, nu 9 DPO, ik heb sinds 3 dagen smorgens een ontzettend stijve rug, lijk wel een oud vrouwtje als ik uit bed stap. Meer meiden hier last van? Heb de afgelopen week wel veel op een tennisbaan gestaan maar hoop stiekem dat het een eerste symptoom is Trekt na tijdje wel weg. Verder beetje gevoelige boobies maar dat heb ik eigenlijk elke maand wel.
Dat stijve gevoel heb ik ook al een paar dagen; trekt ook door naar mn heupen en bovenbenen. En ik heb nu tuurtesten (9/10 dpo) dus hoop dat t een goed teken is