Welke test heb je gebruikt Fluss1984? Mijn vriend wordt gek en wil woensdag al een keer testen (wie ben ik dan om dat niet te doen). Ik hoor allemaal goeie verhalen over de kruidvat 2v5? Woensdag ben ik 11 of 12 dpo.
Ha meiden, ik lees graag met jullie mee (en dan is het niet netjes om me ook even voor te stellen natuurlijk!) Ik ben 32, heb een zoontje en heb mijn eigen zaak. Mijn laatste menstruatie begon op 21 juli. Dat was een cyclus van 26 dagen, daarvoor had ik een cyclus van 28 dagen. Helaas weet ik niet precies wanneer mijn ei is geweest. Op dinsdag 1 aug had ik flink rauw eiwit slijm (sorrydeporrie voor de info). Vanaf woensdag 2 aug wel ovulatietesten gedaan, maar ze knalden niet echt. T was ook een ander merk (hiervoor gebruikte ik de smileys, hoef ik ook niets te interpreteren), dus ben er niet zeker van wanneer t ei was (ik vermoed zelf dinsdag 1 s avonds/ woe 2 aug s ochtends). Maar nu komt het..... Vanaf vorige week donderdag heb ik giga giga pijn in mijn tepels als zoontje aanhapt (hij krijgt nog bv), mn borsten barsten mn bh uit. Stuwing of spruw is het niet. En sinds gisteren kotsmisselijk. Ik dacht, dat kan bijna niet missen, dus vanochtend getest... OMOwit. Niets op te zien. Ben ik gewoon veel te vroeg???
Zwangere meiden gefeliciteerd! En de meiden die al op rood moesten, sterkte! Hopelijk volgende ronde beter! x
Welkom en Balen mww! Geen idee of je te vroeg bent met testeb. Wel vervelend die onzekerheid. Hopelijk snel een mooie test in handen. Mooie testen Tamara78 en tiarah! Ohhh spannend zeg meiden met tuurtesten! Op sommige testen leek ik wel wat te zien en op andere niet. Spannend zeg! Ik wacht met jullie mee dio en nog iemand die tot zaterdag ging wachten. Hahaha heerlijk zo'n ongeduldige vriend misolle, dat zou ik ook niet tegen werken
Dames jullie zorgen wel voor testdrang zeg haha! En zulke duidelijke testen al zo vroeg! Gefeliciteerd! Ik wacht tot en met donderdag, dan 12 DPO. Maar ik verwacht er niet veel van...
Nou dat hoop ik ook!! Net maar even extra gevoelige sensi-testen besteld, die doe ik dan woe-ochtend aangezien ik woensdagavond een feestje heb, hopelijk mag ik dan niet drinken
Pfff moet eigenlijk slapen maar het lukt me niet meer. Testdrang . Ik spring nu uit mijn bed en ga naar de action. Als de kleine dan in bed ligt vanmiddag ga ik er denk ik 1 proberen. Twijfel alleen of ik niet nog wacht tor morgen
Ja ik had dus gisteren (en eergisteren in de avond) al een licht streepje op de sensitest extra gevoelig. Nu vandaag vind ik de kruidvat 2v5 het duidelijkste, dus ik zou die gewoon doen.
Juist ja, dat wordt dus een bezoekje aan de Kruidvat. Beter ga ik morgen pas, anders weet ik niet of ik tot woensdag kan wachten...
Net testje gedaan. Hardstikke wit. Volgende ronde ga ik ovulatietesten gebruiken tot ik mijn piek heb gevonden. Succes dames mijn rode duiveltje zal vandaag wel komen!
Ik had net wat licht bruinverlies, meestal begint dan de ongi binnen een paar dagen. we gaan het zien...
Wat veel positieve testen al! Gefeliciteerd Merk dat ik ondanks dat ik er vanuit ga dat het niet raak is deze maand, het naarmate de NOD steeds spannender vindt. Zou willen dat ik al symptomen had, maar voel eigenlijk niets. Heb denk ik over 4dagen mijn NOD.... tot die tijd wachten we in spanning af